iknowthatmagazine.com

VINN HØSTENS FINESTE BRILLER!

img_2623.jpg

I samarbeid med Extra Optical

Når det kommer til trender er én ting sikkert; det du trodde du alltid kom til å elske, kan plutselig bli kjedelig – og trender du trodde du hatet, blir med ett interessante.

Sånn er det jo med briller og brilletrender også, så istedenfor å legge alle pengene inn i én superdyr innfatning, er det mye bedre (og langt mer gøy) å heller spre pengene ut på forskjellige briller som kan følge både humøret ditt og trendene.

Jeg trodde for eksempel at jeg kom til å være en “store, firkantede briller”-jente livet ut.

Og selv om de firkantede Ray Ban-brillene mine fortsatt ligger vel bevart, har jeg nå kastet meg over høstens største – og ærlig talt, kuleste brilletrend. Nemlig runde briller.

Jeg liker fortsatt at de er store, men den runde formen er utrolig flatterende til de aller fleste ansiktsformer, fremstår ikke like strenge som firkantede og sitter hakket mer behagelig over kinnene (ja – store er brillene mine).

Og det er ikke bare knallrunde 20-tallsbriller vi snakker om.


Pilotbriller med en avrundet form, clubmasters og ikke minst 70-tallsbriller og Cat-eye formen er alle like riktig for høsten 2016. 

Men de mindre brillene med runde former finnes det også masse av.

Har du et lite ansikt med små øyne, liten nese og er generelt litt mer petit, er små og runde briller helt perfekte!

KONKURRANSE

Legg igjen en kommentar under denne artikkelen om hvilken brille fra Extra Optical du liker best – vi trekker én heldig leser som vinner favorittbrillene sine! (Inkludert glass og etui – så klart, men du trenger brilleseddelen din!)

PS: Det MÅ ikke være runde briller – gå inn på nettsidene til Extra Optical og sjekk hvilken brille du liker best.

MINE RUNDE FAVORITTER FRA EXTRA OPTICAL AKKURAT NÅ:

skjermbilde-2016-10-11-kl-19-42-02 skjermbilde-2016-10-11-kl-19-41-39

skjermbilde-2016-10-11-kl-19-41-26 skjermbilde-2016-10-11-kl-19-41-32

skjermbilde-2016-10-11-kl-19-41-10 skjermbilde-2016-10-11-kl-19-40-45

skjermbilde-2016-10-11-kl-19-40-30 skjermbilde-2016-10-11-kl-19-38-23 skjermbilde-2016-10-11-kl-19-37-20 skjermbilde-2016-10-11-kl-19-36-37 skjermbilde-2016-10-11-kl-19-35-36 skjermbilde-2016-10-11-kl-19-35-57 skjermbilde-2016-10-11-kl-19-36-23 skjermbilde-2016-10-11-kl-19-40-56

Er det noe du burde vite om Tove Eggen, så er det hvor lidenskapelig hun er. Lidenskap er visstnok nøkkelen til livet, jobb, familie, kjærlighet, venner og alt der i mellom. Hun ELSKER jobben sin som makeup-artist, stylist og livsstilsjournalist, og etter 10 år i bransjen (Oslo/London/Barcelona) er hun fortsatt lidenskapelig opptatt av å finne nye måter å formidle mote og sminke. Som tidligere skjønnhetsredaktør i magasinet Woman, makeup-lærer ved 2 makeup-skoler i Oslo og ukentlige mote og skjønnhetsartikler på Klikk Mote og i Det Nye, er Tove opptatt av at leserne skal lære, le og leve godt. Og aldri få dårlig samvittighet!

16 Comments

  1. Monica Almås Svendsen

    October 14, 2016 at 18:30

    Jeg er ikke så tøff at jeg hadde turt å velge runde, tror jeg.. men noen i kul farge hadde vært stilig! Disse hadde jeg valgt: https://extraoptical.com/no/optiker/bellwo-bla/

    :)

  2. Anne Mork

    October 15, 2016 at 19:15

    Jeg er 36 år nå og har ikke brukt briller på 20 år! En nylig utført synstest viste at jeg absolutt burde begynne å bruke briller igjen, men siden jeg ikke er av den velholdne delen av befolkningen så er det en utgift som nedprioriteres. Derfor hadde det vært en velsignelse å vinne denne konkurransen! Jeg har tatt litt ulike ansiktsform-tester og funnet ut at ovale briller vil passe meg best, og av de jeg fant på nettsiden til Extra Optical så tror jeg Kindley Svart eller eventuelt Burden Svart/Rosa ville passet meg fint :-)

    • Tove Eggen

      October 29, 2016 at 18:43

      Gratulerer Anne Mork – du er den heldige vinneren av valgfrie briller fra Extra Optical 🙌🏻 Send oss en mail på iknowthatmagazine@gmail.com så vi får overført gaven 🤓 Klemmer fra Tove

  3. Sigrid Halvorsen

    October 15, 2016 at 20:53

    Runde briller er noe jeg aldri har hatt før så jeg tror at Kindley svart vil være akkurat passe runde til at jeg tør å ta sjansen uten å ha prøvd de før :) Det var hvertfall veldig stilige!

  4. Camilla Skattvik

    October 15, 2016 at 23:32

    Her var det mange fine briller. Men jeg ønsker meg solbriller med styrke, noe jeg aldri har hatt før. Det ville gjort livet enklere, ja…

    Paradise svart er min favoritt!

  5. Ole Hætta

    October 15, 2016 at 23:42

    Valget ville falt på Oakley OX8047 Milestone. Fin blåfarge, fin fasong, lette og moderne, men samtidig klassiske.

  6. Julie

    October 16, 2016 at 11:03

    Denne konkurransen var midt i blinken! Har gått og tenkt på å skaffe meg nye briller utrolig lenge nå. Jeg har to par fra før som jeg fikk da jeg var 13 år gammel, begge sterkt rosalilla (!), og det ene paret er altfor smalt i bredden mens det andre lager hakk på nesa. Synes det er synd at jeg bare bruker briller når jeg absolutt må, enkelt og greit fordi jeg ikke liker brillene. Ønsker meg veldig disse, som er store og fine, og kan brukes til alt – så trenger jeg ikke skjemmes over barnslige og utilpassede briller lenger: https://extraoptical.com/no/optiker/newport-svart/

  7. Trine Dokkesveen

    October 16, 2016 at 14:20

    Liker de brillene som kler meg best! :-) Hvilke det er vet jeg jo ikke ennå, så stoler på at jeg møter en med kunnskap når jeg vinner! :-)

  8. Dagrunn Elise

    October 16, 2016 at 21:25

    Pennsbury svart. De var nydelig!

  9. kjerstin

    October 16, 2016 at 22:42

    min kjære mann trenger pga kronisk sjøgrensykdom ny briller hele tiden .. derfor hadde det vært så kjekt å kunne gitt han noen skikkelig stilge briller sånn bare plutselig – fordi han fortjener det :) https://extraoptical.com/no/optiker/bradenton-svart/ var akkuratt slik jeg ser han for meg…. krysser fingre og tær ( brilleseddelen har jeg funnet )

  10. Marte

    October 17, 2016 at 07:12

    Mine favoritter er absolutt “Flowy mønstret”, har siklet på dem en stund nå! Jeg har bestandig elsket briller, og føler meg veldig klar for å introdusere et par runde briller i livet mitt 🤓 Krysser fingrene for at vinnerlykken finner meg!

  11. Hanne Aardal

    October 17, 2016 at 15:47

    Wow, så mange fine briller! Jeg har skjeve hornhinner, faktisk så skjeve at jeg fikk briller på “blå resept” da jeg var liten, og jeg er fortsatt helt avhengig av dem. Digger pilotbrillene du har på det på det øverste bildet, de hadde virkelig løftet brillegarderoben min! (det vil si blitt den andre halvparten, haha) Jeg har også firkantede briller, men har drømt om pilotbriller lenge, det må være herlig å kunne variere utfra dagsform, humør og stil! :-*

  12. Bente Hagen

    October 17, 2016 at 18:32

    Min kjære fyller år. Han bruker briller med ganske sterk styrke, og måtte ha en stor investering nå, å fornye briller, det ble progressive til dagen og et ekstra pr til fotballen. Så står han på fritiden mye i støv og partikler fra bil og sliping og annet, så… har så et kjempeønske å få lov å vinne disse flotte vernebrillene til ham, han ville bli så overrasket, og mest; så glad!!!
    https://extraoptical.com/no/optiker/sorby-oransje/
    Krysser fingre! :) <3

  13. Ida

    October 17, 2016 at 21:56

    Scranton metallgrå var råkule! Mange andre fine også! Håper jeg vinner, for mine glass er fulle av riper. Super konkurranse 😀 <3

  14. Bente Therese Tovås

    October 18, 2016 at 08:33

    Favoritten falt på disse Pickering svart,som fast brillebruker liker jeg briller i denne stillen og kler de best. Skulle så gjerne hatt meg nye siden mine er oppripet https://extraoptical.com/no/optiker/pickering-svart/

  15. Monica Karin

    October 19, 2016 at 12:32

    Er mange jeg kan kalle min favoritt, men etter å ha passet til litt her og der, så synes jeg den som heter
    Carrera CA6192 er lekker https://extraoptical.com/no/optiker/carrera-ca6192/
    Men regner med at om jeg hadde sittet litt til så hadde det nok blitt en annen igjen, jeg har så store problemer med og bestemme meg :p
    Jeg har tatt synstest men har ikke fått kjøpt briller enda, så jeg prøver lykken kanskje jeg er heldig. :)
    Hadde vært herlig å kunne fått seg ett par skikkelige og gode briller snart.
    De jeg har er helt feil for øynene mine nå,å med prisene som vanlige butikker
    har så nekter min lommebok.. :p
    Å jeg har vært litt skeptisk på disse nett optikkermene, men etter å ha lest ditt innlegg så har jeg begynt å snu litt..
    Så krysser fingrene kanskje jeg er heldig, å da at på til få prøvd nett optiker 😀

    Håper jeg er heldig.
    Ønsker deg en kjempe flott Høst videre.

    Hilsen fra Monica