iknowthatmagazine.com

KONKURRANSE: Vinn nyheter fra Beauty Blender!

img_1535.jpg

Beauty Blender har blitt et av mine favorittprodukter de siste årene, og gleden er stor hver gang de kommer med nye produkter!

Har du ikke prøvd disse svampene før er det virkelig på tide, så derfor vil vi gjerne gi bort ikke bare én men tre av de ferskeste medlemmene i Beauty Blender-familien!

Nemlig en stor Nude Beauty Blender, en Blush Applicator og en Liner Designer!

Beauty Blenderen brukes til å påføre foundationen og concealer, og resultatet blir langt mer naturlig og jevnt fordi du får klappet produktene godt inn mot huden.

Husk bare å fukte svampene med vann, og klemme det ut igjen før bruk!

Har du blitt tørr i huden etter å ha påført foundation eller pudder, er den også genial til å lett klappe over huden for å rehydrere den.

HAR DU LYST TIL Å VINNE PRODUKTENE FRA BEAUTY BLENDER? 


Legg igjen en kommentar under her og fortell oss hva som er din favoritt foundation og hvorfor! 

Hvis du fortsatt ikke har en favoritt; fortell oss hva du er ute etter så kan jeg komme med gode produkttips til deg :) 

VINNER ER TRUKKET! GRATULERER MÅLFRID RAMSØY!

Kom tilbake for ny konkurranse straks og takk til alle som var med i denne – produkttips kommer fortløpende på kommentarene deres :)

Er det noe du burde vite om Tove Eggen, så er det hvor lidenskapelig hun er. Lidenskap er visstnok nøkkelen til livet, jobb, familie, kjærlighet, venner og alt der i mellom. Hun ELSKER jobben sin som makeup-artist, stylist og livsstilsjournalist, og etter 10 år i bransjen (Oslo/London/Barcelona) er hun fortsatt lidenskapelig opptatt av å finne nye måter å formidle mote og sminke. Som tidligere skjønnhetsredaktør i magasinet Woman, makeup-lærer ved 2 makeup-skoler i Oslo og ukentlige mote og skjønnhetsartikler på Klikk Mote og i Det Nye, er Tove opptatt av at leserne skal lære, le og leve godt. Og aldri få dårlig samvittighet!

48 Comments

  1. Malene Langvad

    June 16, 2016 at 07:10

    Kan jeg deltage, selvom jeg bor i Danmark?
    Min yndlingsfoundation er fra Nilens Jord, deres second serum foundation er fantastisk.

    • Tove Eggen

      June 16, 2016 at 08:52

      Klart du kan, Malene! Ah – jeg ELSKER foundation fra Nilens Jord. Favoritten min er Velvet Perfection. Dekker max, men ser naturlig og glødende ut <3 Lykke til! Klemmer fra Tove

  2. Julie

    June 16, 2016 at 07:48

    Min favoritt er Dream Matte Mousse fra Maybelline! Dekker perfekt,og føles veldig bra på huden. I tillegg passer fargene meg veldig bra,finner alltid en som matcher :)

    • Tove Eggen

      June 16, 2016 at 08:51

      Hei Julie! Jeg har, merkelig nok, aldri helt fått dreisen på denne, men vet at mange digger den! Hva slags hud har du? Lykke til! Klemmer fra Tove

  3. Linda

    June 16, 2016 at 08:26

    Har ingen favoritt, fordi jeg fortsatt ikke hatt lært meg å bruke det.
    Trenger å være noe som ikke tørker ut huden, eller tetter igjen porene. Og som gir solbeskyttelse men ikke blokkerer helt.

    • Tove Eggen

      June 16, 2016 at 08:50

      Hei Linda! Da ville jeg så absolutt tro at en mineral foundation ville være det beste for deg! Lett å bruke, naturlig, bra for huden og alltid med solbeskyttelse (som er lett å reaplikere i løpet av dagen – det er jo viktig, og umulig med tradisjonell flytende foundation). De koster litt mer, men varer også lengre. Jeg anbefaler at du sjekker ut Jane Iredale, Colorescience og Bare Minerals. Mine favorittmerker når det kommer til mineralsminke! Lykke til! Klemmer fra Tove

  4. Sonja Durand

    June 16, 2016 at 08:27

    Jeg sverger til Bare Minerals, og en nyoppdagelse er Stroke of Light, som dekker og lysner partiet under øynene. Har en mini-blender som er fantastisk til å klappe produktet inn, for da dekker det mye mer!
    Ønsker meg gjerne flere av disse gode svampene, de gjør virkelig jobben mye lettere!

    • Tove Eggen

      June 16, 2016 at 08:48

      Bare Minerals er jo helt fantastisk – det kan bare ikke bli feil, good choice! Stroke of Light har jeg (sjokkerende nok) ikke testet enda – men kjenner jeg gleder meg ekstra mye nå! Lykke til! Klemmer fra Tove

  5. Madeleine

    June 16, 2016 at 08:30

    Jeg trenger dekke, som i Loreal Infallible, og glød som i YSL Touche eclat! Det finnes kanskje ikke?

    • Tove Eggen

      June 16, 2016 at 08:47

      Ah! I hear ya! Regner med du mener YSL Touche Eclat le Teint foundation (hvis ikke kan det være den riktige for deg) – så da tenker jeg umiddelbart at du burde teste Superbalanced Silk Makeup SPF 15 fra Clinique som jeg har testet de siste dagene, og elsker! Den er liksom matt, men med glød..if that makes sence..uten å bli tørr! Men du må smøre deg med litt tålmodighet i mellomtiden – den kommer ikke ut i butikk før september 😉 Ellers ville jeg jo slått et slag for favoritten min Fit Me fra Maybelline – den dekker godt og er SUPER fuktig og lett illuminerende. Naked Skin fra Urban decay er hakket bedre om sommeren i varmen, eller hvis huden blir lett fet. Lykke til! Klemmer fra Tove

    • Tove Eggen

      June 16, 2016 at 08:52

      Åh! Kom på en til da jeg leste kommentar fra annen leser – Nilens Jord Velvet Perfection Foundation! YOU WILL LOVE IT! <3

      • Madeleine

        July 5, 2016 at 10:38

        Tusen takk for tips! Har brukt fit me før, men likte den ikke helt..
        Har kombinasjonshud, da..

        Og du, kos deg med babyen! Har selv en 1,5-åring. De vokser så fort! Og kom gjerne med noen mamma/baby-tips på bloggen!

  6. Sarah yousef

    June 16, 2016 at 08:38

    Min favoritt foundation er mac pro longwear. Den er best med dekk evne og holder dagen langt. Har alltid kjøpt den igjen. 😚😚😚

    • Tove Eggen

      June 16, 2016 at 08:42

      Ah, den er veldig god – spesielt hvis foundation har lett for å “skli” av huden i løpet av dagen :) Den blir litt for tørr på min hud – men så er min hud ganske så irriterende tørr også da 😉 Lykke til! Klemmer fra Tove

  7. Målfrid Ramsøy

    June 16, 2016 at 08:50

    Bruker BareMinerals, de er fantastisk. Dekker det meste, har solfaktor og legger seg fint på huden. Hadde en anelse av rosacea etter cellegiftbehandling, og da var BareMinerals min redning!
    Et spørsmål sånn utenom; har du noen gode tips og triks for oss som har ” cellegift-hud”? Vet at mange sliter med veldig tørr hud, og at den “flasser”.

    • Tove Eggen

      June 16, 2016 at 09:01

      Så fantastisk å høre – og jeg er selv stor fan av Bare Minerals. Er en foundation jeg aldri kan være foruten, hverken i jobb-kittet og hjemme. Bare Minerals har jo jobbet mye med cellegift-pasienter, faktisk på sykehus, så dette er absolutt gode produkter. Jeg vet det er ekstra viktig å skånsomt fjerne huden som flasser av, som du sier – som er de døde hudcellene, men i tillegg trenger huden godt med fett og ikke bare fukt. En ansiktseksfoliant UTEN korn kan derfor være bra, hvis huden er veldig sensitiv. Hvis den ikke er sensitiv lenger, kan den godt ha korn i seg. Evt lage din egen med sukker og ekstrajomfru olivenolje. Da får du riktig type fett, og naturlige ingredienser som er skånsomme for huden. Av fukt trenger du som sagt fett. Igjen kan oljebaserte produkter fungere ypperlig for mange, men prøv gjerne en krem som inneholder litt mer fett i seg. For mange vil faktisk A-Creme uten parfyme være det beste. Ellers har Beaute Pacifique en veldig god ansiktskrem for ekstrem tørr og sensitiv hud (et merke jeg generelt anbefaler) og fuktighetskremen som aldri failer, hverken på meg eller kunder/modeller er Dermalogica sin Skin Smoothing Cream. Lykke til! Klemmer fra Tove

      • Målfrid Ramsøy

        June 16, 2016 at 11:34

        Var så heldig å få Clarisonic, børsten du vet, til bursdagen, og den har hjulpet mye, med å få døde hudceller bort. Men etter eg har brukt den, sånn ca 2-3 ganger i uken, må eg ha en ganske fet krem. Har prøvd litt forskjellige, men akkurat nå har eg landet på L’Occitane en Provence sin ansiktskrem, med 25% shea. Den funker bra, men holder liksom ikke helt dagen ut. Så eg skal teste Dermalogica sin, som du anbefalte.
        Ellers så har faktisk makeup-sprayen til Jan Thomas hjulpet å “holde masken” gjennom dagen. 😊
        Tusen takk for tips, og lykke til videre med nesten nye prinsessa, og litt større prinsen. 😉

        • Tove Eggen

          June 19, 2016 at 20:03

          Gratulerer! Du er vinneren av Beauty Blender konkurransen! Send oss adressen din på iknowthatmagazine@gmail.com så får du pakken i posten. Klemmer fra Tove / iknowthatmagazine.com

  8. Linda W

    June 16, 2016 at 09:24

    Så gøy med en giveaway 😊 Jeg er en av de som har blitt hektet på koreansk hudpleie. Jeg bruker en fet foundation med solfaktor 30 fra Korea. Den passer godt til meg som har tørr hud med fine linjer (høres finere ut enn rynker 😜)

    • Tove Eggen

      June 16, 2016 at 09:54

      Ohhhh! Tell me more! Hva heter den? Og får man tak i den her? Lykke til! Klemmer fra Tove

  9. Marte

    June 16, 2016 at 11:02

    Jeg bruker Beyond Perfecting Foundation and Concealer. Jeg elsker den! Fikk tipset her.Takk.

  10. Bailey Farstad

    June 16, 2016 at 13:23

    I use a BB cream from Dr. Jart as a primer which has just changed my makeup game! My skin is SO crazy dry and I’ve been trying everything. Finally found Dr. Jart BB cream, and then my MAC Face and Body with a drop of Cover FX Foundation Booster for a bit extra coverage. And unfortunately the only one you can get here in Norway is the MAC. Everything else I get from Sephora.

  11. Linda M

    June 16, 2016 at 14:54

    Bruker ikke foundation, så er svært interessert i nybegynnertips. Foretrekker en ganske naturlig look så bruker kun litt pudder, poreminimizer og primer 😊

  12. Linda-Mari

    June 16, 2016 at 16:40

    Min favoritt er NARS Sheer Glow! Jeg har en del fregner, så jeg liker at den dekker litt, og denne er så lett å bygge opp med uten at det går utover resultatet. Den er også dewy, så den ser så frisk ut på huden. Og ikke minst sitter den hele dagen! Selvom jeg har en favoritt har jeg veldig lyst til å prøve en annen om du har tips?:-) Dewy og medium/full dekkevne.

    Det hadde vært helt supert å vinne dette settet! Bruker foundation en del for å dekke opp det røde og de små urenhetenei hudenmin som kommer av mitt lave stoffskifte. Når beauty blenderen min ble ødelagt kjøpe jeg en fra et annet merke, men den kan ikke måle seg engang! Hadde vært kjekt å vinne den originale igjen :-) Krysser fingrene.

  13. Linda-Mari

    June 16, 2016 at 16:41

    En annen favoritt er også Lancome Miracle Cushion. Den er perfekt for den usminkete looken. For en glød sier jeg bare:-)

  14. Anne Lise L. H.

    June 16, 2016 at 19:36

    Jeg sverga i lang tid til Max Factor CC Cream, men når de slutta å selge den gikk jeg over til deres Whipped Creme Foundation. Nå virker det som de jammen meg har slutta med den også, så nå er jeg litt i testemode igjen.. Bruker flytende/mousse-foundation og avslutter alltid med pudder for å sette ordentlig. Pudderfavoritten er Max Factor Creme Puff!

  15. Marte

    June 16, 2016 at 21:41

    Eg er veldig gla i Estèe Laurder Futurist, som er anti age faktisk xD He blitt gla i bareMinerals Bareskin pure brightening serum foundation også nå :) Meeen, om sommaren, er det aller beste sminkelaus hud! Då får eg fregner som lettare skjuler ureinhetar og ser litt meir livande ut 😉

  16. Ida Dragsnes

    June 17, 2016 at 03:02

    Min favoritt foundation må være bourjois sin healthy mix foundation! Ser super fin ut på min tørre hud 👏🏻 gir masse glød, føles lett ut på huden og den jevner ut hudtonen min uten å fjerne fregnene mine. Den er ekstra fin nå på sommeren ✨

  17. ingvild

    June 17, 2016 at 09:47

    Bare minerals er, og har lenge vært, min favoritt! har aldri prøvd noe fra Beauty Blender før, så det hadde vært artig å få prøvd ut!:)

  18. Mathilde Moldestad

    June 17, 2016 at 10:02

    Årh, det er jo så vanskelig å velge! Jeg elsker å prøve nye foundationer, så jeg har en god del i sminkeskuffen. Den jeg strekker meg mest mot må vell være Makeup forever sin HD foundation. Syntes den passer ypperlig til min tørre, nordiske hud.

  19. Nikita

    June 17, 2016 at 10:22

    Jeg har faktisk ingen favoritt foundation akkurat nå, siden jeg synes det er vanskelig å finne en som passer. Mamma fortjener denne premien, siden hun er mye flinkere med sminke enn meg, og etter noen harde år, fortjener hun VIRKELIG å føle seg fin, fordi hun er like vakker på utsiden som på innsiden <3

  20. Tonje

    June 17, 2016 at 10:43

    Jeg liker godt Matt Foundation fra Make Up Store :) Har ikke brukt den så lenge ennå at jeg kjenner den veldig godt, men hittil ser den ut til å fungere på min litt fete hud.

  21. Efrat

    June 17, 2016 at 11:24

    I like tha Mac “Face And Body” foundation because I can build each time how much coverage I want. It’s water resistant and also gives me flawless look. In addition I can use it all over my body. Basically I’m in love and pleased with it!

  22. Malene

    June 17, 2016 at 11:26

    Min favoritt er Mary Kay sin CC cream! Den har god dekkevne i tillegg til solfaktor :)

  23. Stine R

    June 17, 2016 at 14:50

    Min favoritt er bareminerals, kan føles litt tørr i huden av den, men liker den gode dekkevnen den har. Har aldri prøvd produkter fra beauty blender, så det hadde vært morro å vunnet :)

  24. Silje B

    June 17, 2016 at 17:48

    Liker Fit me foundation fra Maybelline. MAC er også bra! Er helt avhengig av Beauty blender!

  25. Kamilla Orud

    June 17, 2016 at 19:46

    Så gøy med Giveaway!

    Jeg har lenge brukt Estee Lauder sin double wear light foundation pga. at jeg har veldig oljete fet hud. Men har ikke vært 100% fornøyd med den da jeg syns den ble litt for feil i fargen og ble litt grå rosa ish i tonen.
    Så når jeg var i Danmark for litt siden dro jeg innom Sephora hvor jeg fant en enda bedre foundation 😀
    Nemlig Too Faced sin Born This Way foundation!
    Den er helt fantastisk!
    Den passer perfekt til hudtonen min og dekker akkurat slik jeg vil at den skal. Den føles utrolig lett på huden og gir en mer naturlig glød og finish.
    Den er absolutt å anbefale :)

  26. Camilla

    June 17, 2016 at 19:48

    Dream Matte Mousse fra Maybelline her. Men nå har jeg så å si gått helt bort fra Foundations. Synes huden ser best ut naturlig, jeg.

  27. Guro Margrethe skjold

    June 18, 2016 at 00:06

    Nilens jord er min store favoritt.
    Serumet er fantastisk bra og bruker den titt og ofte
    God sommer
    gurms@hotmail.no

  28. I.H

    June 18, 2016 at 04:21

    Young Blood, mineralsminke uten talkum, olje, parabener og parfyme. Og det er heller ikke testet på dyr :)

  29. Torunn

    June 18, 2016 at 07:21

    Har ingen favorittfoundation, og bruker foundation kun ved spesielle anledninger. Har nå Glo Minerals sin Luxe foundation og synes den er ok. Har litt tørr hud og ønsker et naturlig resultat som ikke er matt! Liker hud som gløder og er litt dewy, og vil va en look hvor hudtonen er jevnet ut uten at jeg føler at jeg har på en sminkemaske.

  30. Hannan

    June 18, 2016 at 13:54

    jeg har egt nylig startet med sminke og har ikke fått men en helt favoritt enda! men jeg elsker Nilens jord!! jeg ser forsatt etter bedre produkter, men for nå bruker jeg den!!

  31. Siv Paulsen

    June 18, 2016 at 18:47

    Jeg liker godt MaxFactor’s Miracle Match, men føler ikke helt at jeg har funnet den perfekte foundation enda.
    Jeg ønsker at den skal gi et matt resultat, se naturlig ut, og dekke godt, slik at jeg får jevn og fin hudfarge.

  32. Hilde

    June 18, 2016 at 20:06

    Min favoritt er Chanel vitalumiere aqua, med Benefit porefessional primer under.
    Den gir et veldig naturlig utseende som ikke er hverken for matt eller skinnende.

  33. Eva Møller

    June 18, 2016 at 23:16

    Min favoritt foundation er en som jeg ble sminket av en makeup artist fra tv en gang. Det er helene rubenstein (rund matt flaske) får kjøpt den på kicks og mange andre parfymerier .Den er dyr ,men så BRA ! Den smelter inn i huden ,ser naturlig ut ,blir ikke kakete og sitter hele dagen fra morgen til kveld uten å endre seg. Den dekker alt av kviser,rødheter,blodårer ,piggment flekker og er med solfaktor. Jeg har prøvd de fleste foundation igjennom mange år. Jeg bruker den lyseste fargen til min hud men finnes i mange toner. De som jeg har tipset og turt å prøve den angrer ikke. Gratulerer med babyen . Så herlig å se klippene.

  34. Ida S

    June 19, 2016 at 06:21

    For en fin konkurranse! Min favoritt er Studio Fix Fluid fra MAC. Anbefaler den til andre med kombinert/fet hudtype. Sitter som et skudd!

  35. gørill engh

    June 19, 2016 at 17:10

    Dior foundation Star er fantastisk bra og dekker alt som trenger å dekkes over. Har akkurat oppdaget denne, og er veldig glad for det. Ha en fantastisk søndag.

  36. Cathrine Bjørge-Hansen

    July 1, 2016 at 12:28

    Jeg har prøvd maange type foundations, og har strevd lenge med å finne en som dekker fullt og ikke gjør meg til cake-face 😛 Nå har jeg endelig funnet en fra Kicks, Dior Forever 010 og jeg er superfornøyd! Den er fulldekkende, trenger bare ett tynt lag, også står det på flaska “Perfect makeup, everlasting wear, Pore-refining Effect”. Tommel opp!

    Ha en fantastisk fredag :)