iknowthatmagazine.com

VINN SIGNERTE REAL TECHNIQUES KOSTER

Real Techniques - Pixiwoo Sminkekoster Samantha Chapman Norge

Edit: vinner er trukket – se kommentarfeltet.

Hvis du har sett en sminkevideo eller to på Youtube, har du nok fått med deg hvem Pixiwoo-jentene er.

Selv husker jeg godt da jeg så den første sminkevideoen til Samantha Chapman. Filmet med kamera på laptopen, i stua hjemme.

Looken var vel Kim Kardashian sin, som da akkurat hadde blitt viden kjent.

Jeg var ikke videre interesert i å sminke meg som Kardashian, men Sam snakket og viste på en måte jeg som makeup-artist virkelig digga.

Endelig et utløp for sminketips som faktisk fungerer!

Og Pixiwoo var faktisk en av de første som la ut sminkevideoer på Youtube, uten å ane hvor sirkuset skulle enda – 223 millioner visninger senere.

– Etter 8 år på Youtube har vi hatt stunder hvor vi har vært overlykkelige, lei, stressa, glade, opprørt over negative kommentarer og følt presset på “å ha mest følger”, forteller Nicola Haste, den yngste søsteren meg, med stjerner i øynene mens hun titter opp mot taket og mimrer tilbake.

Ja, jeg var så heldig å møte og snakke med jentene under lanseringen deres i Oslo denne uken – og la det være sagt; dette er jordnære, morsomme og søte jenter som virkelig kan sakene sine!

IMG_6838

Et lengre intervju med søsterene, og deres beste sminketips kommer her på iknowthatmagazine.com neste uke, men i mellomtiden kan vi ikke vente med å lodde ut de signerte kostene jentene var så snille å signere – kun for våre lesere!

samantha chapman pixiwoo

Pixiwoo lager nemlig noen annerkjente sminkekoster, sammen med merket Real Techniques, som er viden kjent for sin kvalitet, rimelige pris og dyrevennelige produksjon (alle er syntetiske).

–  Vi ville lage rimelige og dyrevennelige sminkekoster, og visste vi måtte gå for syntetiske. Men det fantes virkelig ingen gode og myke koster på markedet på den tiden. Alle var stive, stikkende og dårlig klipt, husker Sam.

Real Techniques kostene ble raskt en suksess, og i Juni kommer søstrene med sin andre – litt mer ekslusive kolleksjon for merket; the Bold Metals.

– Kostene er spesialklippet for å hente opp mest mulig produkt, håndtaket er formet til å passe grepet bedre og formene på kostehodene er helt anderledes, forklarer jentene.

real techinuqes bold metals 300 tapered blush Real techniques travel essentials

Selv om ikke the Bold Metals Collection kommer til norge før i Juni, har vi som sagt fått en kost signert av jentene, i tillegg til min personlige favoritt; The Travel Essentials.

Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar nedentil og fortelle oss hvorfor akkurat du trenger Real Techniques-koster i livet ditt, og gjerne like Facebook siden vår HER.

Lykke til!

Vinner trekkes søndag 8. mars

ANNONSE

EDIT: For dere som er ekstra Pixiwoo-fans, er det bare å vite at jentene følger med (ja, dette er ren skryt fordi det var dagens ukas månedens årets gladmelding!):

pixiwoo

Er det noe du burde vite om Tove Eggen, så er det hvor lidenskapelig hun er. Lidenskap er visstnok nøkkelen til livet, jobb, familie, kjærlighet, venner og alt der i mellom. Hun ELSKER jobben sin som makeup-artist, stylist og livsstilsjournalist, og etter 10 år i bransjen (Oslo/London/Barcelona) er hun fortsatt lidenskapelig opptatt av å finne nye måter å formidle mote og sminke. Som tidligere skjønnhetsredaktør i magasinet Woman, makeup-lærer ved 2 makeup-skoler i Oslo og ukentlige mote og skjønnhetsartikler på Klikk Mote og i Det Nye, er Tove opptatt av at leserne skal lære, le og leve godt. Og aldri få dårlig samvittighet!

43 Comments

  1. Eva Helen

    March 6, 2015 at 19:52

    Det hadde vært topp å vinne

  2. Linda M

    March 6, 2015 at 19:55

    nye bra koster trenger jeg virkelig, håper på å vinne :)

  3. Madeleine

    March 6, 2015 at 20:17

    Som småbarnsmor så trenger jeg gode verktøy som er enkle å bruke, så jeg vil gjerne vinne :)

  4. Karin Owren

    March 6, 2015 at 20:23

    jaaaa, jeg elsker disse kostene

  5. ragnhild

    March 6, 2015 at 20:30

    Åhåhå. Disse har jeg snust litt på etter å ha sett videoen din. Jeg har alltid vært litt sånn gniten på koster, og tenkt at det spiller ingen rolle verken med kvalitet eller utvalg siden jeg ikke er noen Einstein på å sminke meg anyways. Meeeen, etter å ha kjøpt meg to Mac koster (disse videoene dine er ikke gratis i lengden)så har jeg muligens sett litt av det berømte lyset.

  6. Randi

    March 6, 2015 at 20:35

    Åååååå, de fantastiske Pixiwoo jentene! Jeg lærte meg å legge sminke etter jeg fant dem på YouTube. Litt seint, kanskje, siden jeg er over 30 år, men jeg er så takknemlig! Ønsker meg virkelig kostene, så jeg kan trene på å bli enda flinkere.

    • Tove Eggen

      March 8, 2015 at 21:06

      Gratulerer! Du er en av vinnerene av Real Techniuqes konkurransen! Send oss adressen din på iknowthatmagazine.com så sender vi premien i posten :) klemmer fra Tove

  7. Monica

    March 6, 2015 at 21:02

    Hihi! Så kult at de følger deg! 😀 Du har jo også litt samme måten å filme på.. sånn at man faktisk lærer noe nytt hver gang. :)

    Jeg har noen Real Techniques-koster, og det er så definitivt favorittene! Jeg ga faktisk bort noen sånne til jul i år, med bruksanvisning på hvordan jeg bruker de, og til hva (for de kan jo brukes til så mye forskjellig). 😉 Men ja.. man kan da aldri ha nok koster! Og jeg har jo ikke disse. Så da har jeg veldig lyst på de, jeg. Så kjekt det hadde vært med travel essentials.. og så stilig med en eksklusiv gullkost! 😀

    Gleder meg til å lese/se mer av møtet ditt. Skjønner godt du ble starstruck!

  8. Ann Jorun

    March 6, 2015 at 21:22

    Juhuu…jeg trenger virkelig disse sminkekostene når jeg koser meg med å prøve ut sminkelookene du legger ut på video, Tove :-) Har virkelig oppdaget hvor viktig sminkekostene er for resultatet. Me like Real techniques a lot!

  9. Tiril

    March 6, 2015 at 21:29

    Alltid på utkikk etter de perfekte kostan før det beste resultatet! Myke kosta som ikke e testa på dyr e store pluss i boka. Har sikla på den nye kolleksjonen sia de la ut på kanalen sin at den sku komme. Krysse fingran før at man får testa de ut før de kommer ut i juni.

  10. Ingrid Marie

    March 6, 2015 at 23:02

    Jeg elsker Real Techniques-kostene, og er stor fan av Pixiwoo, som jeg har fulgt med på i mange år. Ønsker virkelig å teste ut disse kostene fra de!

  11. Marte

    March 6, 2015 at 23:12

    Fordi at eg er sø glad i å eksperimentere med sminke og lookar, og då er gode kostar utruleg viktig! Er blitt veldig glad i RT sine kostar! 😀

  12. zuhal

    March 6, 2015 at 23:56

    Har vært stor Pixiwoo-fan i noen år nå og har hørt masse skryt av sminkekostene deres. Det hadde vært stort og ha vunnet signerte sminkekoster av Sam og Nic. :) Bruker sminke hverdag, så det hadde ikke vært feil fått nye koster. :)

  13. Sanam khan

    March 7, 2015 at 05:00

    Kjempefine koster

  14. Tone

    March 7, 2015 at 05:54

    Jeg har elsket Pixiwoo og Real Techniques i årevis! Jeg har allerede minst én av de fleste kostene, men Bold Metalics har jo ikke vært mulig å få til Norge foreløpig. Det hadde vært utrolig stort å få denne! Jeg har gitt bort mange Real Techniques-koster i gaver, men denne hadde jeg garantert aldri gitt slipp på.

  15. Lill M

    March 7, 2015 at 10:19

    Har fått 2 barn og bikket 40 de siste årene. Kjenner på at jeg ønsker meg veldig nye koster nå med nye utfordringer og hensyn som må tas når jeg legger sminke(les rynker og dårlig tid). Godt verktøy er halve jobben og da orker jeg kanskje gjøre jobben.

  16. Sunniva Olsen

    March 7, 2015 at 14:28

    Det hadde vært fantastisk å vinne kostene! Jeg er stoor fan av både jentene, kostene og eksprimentere med sminke selv. Jeg elsker videoene deres og sminkebagen min kunne trengt noen flere real technicques koster!

  17. Ingunn Nes

    March 7, 2015 at 15:50

    Elsker sminke. Så ville bli veldig glad om jeg vant disse sminkekostene:-) har aldri prøvd disse.

  18. Renate

    March 7, 2015 at 17:07

    Fordi jeg etter en uke på sykehuset, var innom et parfymeri og kjøpte min første palett fra et eksklusivt merke. Paletten fortjener godt verktøy :)

  19. kjerstin

    March 7, 2015 at 17:08

    Jeg har ikke koster å skryte av og de få som slenger rundt er av dårlig kvalitet. dette hadde vært rene luksusen rett og slett. Krysse fingrne :)

    mvh¨
    Kjerstin
    wilak@online.no

  20. Karina

    March 7, 2015 at 19:00

    Hei. Jeg vil gjerne vinne. Elsker disse jentene, og listene. oppdaget dem for 3 år siden da jeg skulle gifte meg å sminke meg selv. etter det er jeg vel mer eller mindre avhengig av sminkevideoer. Savner flere videoer fra deg og Tove, du er så flink:)

    • Tove Eggen

      March 8, 2015 at 21:06

      Gratulerer! Du er en av vinnerene av Real Techniuqes konkurransen! Send oss adressen din på iknowthatmagazine.com så sender vi premien i posten :) klemmer fra Tove (ps: flere videoer kommer!)

  21. beth jensen

    March 7, 2015 at 19:35

    Har fulgt pixiwoo i lang tid, å elsker videoene deres..De deler ikke bare gode tips, triks og små glimt av dagliglivet sitt, de deler små mirakler i form av morsomme,enkle og noen ganger helt geniale videoer for hvordan jeg kan lære å legge diverse typer makeup..Har kjøpt inn en del for å prøve noen av lookene deres, men føler vel at med de “riktige” kostene ( altså de dem bruker selv), så kunne jeg virkelig etterlignet ned til den minste detaljen slik som de gjør det :)

  22. M

    March 7, 2015 at 21:02

    Pixiwoo <3 Og R T-kostene ser jo fantastiske ut, hadde vært utrolig fint å vinne.

  23. Anna

    March 7, 2015 at 23:59

    Det hadde vært fantastisk å vinne noen nye sminkekoster!

  24. Anna

    March 8, 2015 at 00:01

    Det hadde vært fantastisk å vinne noen nye sminkekoster!

  25. Susann

    March 8, 2015 at 06:40

    Godt verktøy er halve jobben! Tiden på badet er min egentid, der koser jeg meg glugg i hjel med en kaffekopp og musikk i bakgrunnen. Noen nye koster ville lyst opp denne lille egenstunden veldig!

  26. Julie

    March 8, 2015 at 09:12

    Jeg har bare gamle koster i dårlig kvalitet fordi jeg aldri har vært noe bevisst på det. Nå ser jeg jo hva jeg går glipp av, og det hadde vært toppers med nye koster, slik at jeg virkelig kan bli god på sminke!

  27. Gro Jenie Sand

    March 8, 2015 at 09:46

    Fordi jeg er makeupartist og trenger nye koster! Hadde vært helt knall med nye bra koster før brude sesongen! Hehe

  28. Maria

    March 8, 2015 at 10:06

    Man finner ikke bedre koster på markedet til slik pris. De er helt fantastiske, og er absolutt favoritter

  29. Karoline Røen

    March 8, 2015 at 11:14

    Åh, så gøy! :) Jeg har så lyst å prøve bold metals kostene, de ser så utrolig fine ut! Jeg har allerede noen av de vanlige kostene til Chapman-søstrene, og er en stor fan av dem, så å få en signert sminkekost hadde vært råkult! :)

    For å svare på spørsmålet: Jeg trenger Real Techniques-koster i livet mitt fordi de er de beste og mykeste sminkekostene jeg har prøvd, og absolutt de letteste å jobbe med.

  30. Ingrid

    March 8, 2015 at 11:46

    Hadde vert utrolig gøy om jeg blir vinneren! Har ikke noen selv men har prøvd venninen min sine. De er utrolig gode å bruke og jeg ønsker meg utrooolig mye!! Krysser fingrene!

  31. Mm

    March 8, 2015 at 13:08

    Etter at bagasjen min forvant når jeg var på tur sist (2 uker siden), og det fortsatt ikke er noen som kan se ut til å forstå hvor i all verden den kan befinne seg, hadde det vært supert med noen nye sminkekoster=)

  32. susanne

    March 8, 2015 at 13:10

    Jeg har lenge ønsket å prøve disse, men økonomien har så langt ikke tillatt det, så det hadde vært knall å kunne være så heldig å vinne!

  33. Julie

    March 8, 2015 at 13:12

    Hadde vært innmari moro å fått prøvd disse, perfekte nå som jeg prøver å lære meg contouring 😉

  34. karina olsen

    March 8, 2015 at 13:17

    Skulle gjerne hatt noen gode koster slik at jeg kan prøve ut disse ulike sminkemetodene som tar over internettet, hehe. Kanskje jeg får sminkeinteressen tilbake igjen også, hvem vet :-)

  35. Ragnild

    March 8, 2015 at 14:00

    Det hadde vært fantastisk å vinne disse lekre sminkekostene! :-)

  36. Solveig Madeleine Stamminger

    March 8, 2015 at 16:31

    Jeg trenger disse børstene i livet mitt for å få det meste ut av sminken min, og for å eksperimentere med forskjellige looks :)

    imadeleine@live.no

  37. Monica Karin

    March 8, 2015 at 16:51

    Åååå for en super flott premie.
    Jeg trenger nye koster, å ha kunne fått disse kostene inn i livet mitt
    hadde virkelig gjort meg ekstra glad, å ikke minst ekstra sminke glad :)
    I dag er det att på til Kvinnedagen, å hva hadde vel vært bedre en å kunne vunnet ,koster med autografen til Pixiwoo Jentene hadde vært lykken :)
    har sett endel videoer av de jentene, jeg har en kost fra Real Techniques, å det er min favoritt kost….
    Så jeg håper jeg er heldig, å kan få svinge kostene på mitt ansikt…
    Hadde vært mer en bare litt lykke, hadde vært DEN LYKKEN..

  38. Mette

    March 8, 2015 at 17:35

    Jeg trenger det fordi jeg skal gifte meg og ikke har ordentlig utstyr og sminke til å fiffe meg til den store dagen. Vi gifter oss (desverre) på lavt budsjett og jeg skal sminke meg selv. Har fått det til så ei skal kurse meg i hvordan, men jeg står alikevel uten nødvendig utstyr til å øve meg og å legge sminken på den store dagen. Kjenner dessuten mer og mer på at det hadde vært digg å kunne gjøre dette i det daglige når jeg kjenner meg litt grå også. Krysser fingrene og håper på å bli den heldige. (Og ja… jeg ble faktisk overrasket, men jeg har faktisk sett de før, haha…utrolig nok ).

  39. Tom Kenneth Green

    March 8, 2015 at 18:49

    Fordi dama sikkert hadde blitt glad for det :)

    tomkgreen@hotmail.com

  40. Marianne Storvik

    March 8, 2015 at 21:04

    Ett godt resultat er avhengig av godt verktøy! :) mine billigkoster er slitt og omtrent ødelagte…..krysser fingrene for nye flotte koster ☆☆

  41. Madeleine

    April 9, 2015 at 23:06

    Er fortsatt spent på å lese intervjuet ditt! 😉