iknowthatmagazine.com

DAGENS OUTFIT: Siste sjanse til å bruke hvitt

IMG_3679.JPG

Du får alltid sannheten fra fulle folk, barn og FAMILIE!(les: Min mor)

 -Skal du gifte deg eller?
-Nei, kan jeg ikke gå i hvitt bare? Så uskyldig som jeg er 😉
 

Kjolen “Maria” fra Bikbok måtte jeg ha – bare måtte ha! Sier seg selv; Maria is my name, hey hey! I tillegg er den komfortabel og sitter fint på alle de rette, og de runde delene på kroppen.

September og siste sjanse til å bruke hvitt – eller ikke…du gjør som du vil sant? Ikke hvitt etter “Labor day”? Vel, har du lyst, har du lov! Så sant det ikke er ulovlig da!

Hvite plagg er ikke praktiske, men hvem bryr seg? Kjolen er en blanding av by og land med blonder og to lag. Man trenger ikke å tenke på at undertøyet vil synes! Med andre ord, jeg kunne hatt på den slitte bestemorstrusa (som jeg faktisk har fått av farmor) uten problem! Ikke det at jeg gjorde det asså! Selvsagt hadde jeg supersexy blondeundertøy som matchet…eh… 😉

Budeie møter city-chic med skinnbelte, converse og en baggy veske.2014-09-10 17.38.47

Eller – hvis det regner, noe det ofte gjør i september, kan man bruke støvler/boots og knesokker.

2014-09-10 17.56.14 HDR

 

Jeg fikk selvsagt et romantisk bilde i hodet om at jeg i dette antrekket kunne bli en skikkelig bondejente som danser rundt i stallen med hestene og kuene…derav det salige blikket på bildet. Neida! Bare drømmetenking, for i virkeligheten er det et usminka og delvis trøtt ansikt dere ser, men hey – who cares? I´m wearing white after Labor day!

2014-09-10 17.58.29

 

2014-09-10 17.56.01

Så hva blir ditt dagens antrekk? Noe i hvitt kanskje?

Maria er bortskjemt, spesielt med tiden sin, og jamrer stadig om at døgnet skulle hatt 48 timer slik at hun får mest mulig ut av dagen. Hun tar seg ofte en lur på ettermiddagen, som igjen fører til sene netter med skriving, retting av oppgaver, facebooking/spilling, snusing på nye reisemål og ikke minst impulskjøp av klær på nettet. Maria er sosial, ansvarsfull, utålmodig og dumsnill. Mest av alt er hun kjent for å ikke gi seg når hun virkelig vil noe i livet.

6 Comments

  1. Lin

    September 12, 2014 at 13:09

    veldig fin da og farger er individuelle og vi bor ikkje USA so who cares?

    I dag blir det lilla, joggedressgreie pga flytting, varm og praktisk 😀

    • Maria Terzan

      September 12, 2014 at 15:40

      Takk for det Lin! Ja ikke sant, vi gjør som vi vil! Passer med joggings når man flytter. Du flytter ikke fra Bergen vel? God helg og god klem! :)

  2. Rikke

    September 12, 2014 at 14:28

    Dette likte jeg veldig godt! Så fin måte å bruke støvlene på da gitt! :-)

    • Maria Terzan

      September 12, 2014 at 15:41

      Takk Rikke, så praktisk og behagelig å gå med, selv nå på høsten :) Kjør på! Alt er kjøpt i Norge til overkommelig pris 😀

  3. Tove Eggen

    September 12, 2014 at 22:57

    i LOVE this! Dette er en sånn klassisk vinner, som får en til å føle seg umiddelbart fresh – uansett hvor man skal, bravo!

  4. Maria Terzan

    September 13, 2014 at 09:40

    Umiddelbar fresh! BAAm! 😀 takk :)