iknowthatmagazine.com

HERREJEMMINI – VI FYLLER 1 ÅR OG FEIRER MED GAVEDRYSS TIL DERE!

iktm ett år

For ett år siden, akkurat på denne tiden – satt jeg med hjerteklapp, svette hender og sommerfulger som hadde forvillet seg fra magen og langt ned i stortåa av glede.

I åresvis hadde jeg drømt om, og i det stille planlagt, www.iknowthatmagazine.com.

I ukesvis hadde jeg satt drømmen og planene ut til live – drømmen om å lansere et eget online-magasin for og av jenter.

I det jeg trykket på “åpne siden for lesere”-knappen (som på ingen måte heter det, derfor stor takk til Svigerbror for hjelpen!) virket det som om tiden sto stille mens jeg ventet på dere…dere fantastiske lesere <3

At det nå er ett år, 503 artikler og 153.428 lesere siden www.iknowthatmagazine.com ble en virkelighet som så mange lesere har valgt å trykke til hjertet sitt på en så fantastisk fin måte, med kommentarer, heiarop og støtte – er ikke annet enn rørende (og ikke bare fordi det er søndag i dag!).

Jeg startet med en drøm om at mote og skjønnhet ikke måtte handle om press, den såkalte “drømmeverden” hvor det perfekte oppleves som en definert mal eller høytidelighet.

 

de første artiklene iktm de første artiklene II

Etter å ha oppfordret lesere og skribenter til å ta kontakt hvis de hadde noe på hjertet og ville skrive for iknowthatmagazine.com, strømmet det inn med henvendelser – mye tydet på at det ikke bare var jeg som var klar for en forandring.

På IKTM ønsker vi at flere skal bli hørt, og gjennom det siste året har flere kommet, noen gått videre til spennende prosjekter og skribent-potten vår fylles stadig på.

Det har ikke alltid vært lett å skulle holde et gratis nettmagasin gående, når man er i mer enn full jobb som freelance journalist og makeupartist med mange reisedager i året, mann og to stebarn – men takket være et knirkefritt samarbeid mellom skribentene og meg, så har det liksom bare fungert fordet.

Støtten fra familien har også vært enorm og uunnværlig.

Vi har vel villet det nok <3

Noen har vært med siden begynnelsen, så det blir umulig for meg å ikke spesielt nevne:

Lin som er vår egne skjønnhetsprodukt-geni som er spesielt rå på hjemmefarging.

Sonja Gundersen Durand som genialt reflekterer og setter lys på samfunnsdebatter, tabuer og ikke minst med et godt øye til mote og trender.

Jeanette som er ansvalig for å få meg på Netflix-kjøret og har full kontroll over tv- og filmverdenen.

Julie Hjermstad som satser alt for skribentkarrieren og jobber hardere enn noen annen 17-åring jeg kjenner til i tillegg til å ha et veldig bevisst samfunnssyn.

– Takk for at dere hadde trua, og holder ut – for tro meg folkens, det er ikke lett å ha en Redaktør som meg med hundre baller i lufta, på andre siden av kontinentet, med store drømmer og lite tid :)

Men vi får det til å funke, takket være dere lesere som forstår når vi ikke klarer å publisere en dag eller to og som gir oss maks driv til å fortsette videre via kommentarer, delinger og til og med sender inn deres egne produkt-test saker eller historier!

Når jeg leser mitt aller første innlegg som jeg skrev 25. Mai 2013, “Dette er smaken av andre Boller”, må jeg nesten få lov til å være litt stolt.

iktm første innlegg

 

 

Det er ikke måte på hvor breial det går ann å være – eller naiv kanskje, i et slags introduksjons-brev!  Men nå kan vi jo sitte her ett år senere å si at vi har gjort akkurat det vi håpet på og ville.

Vi startet som et lite online-magasin uten et stort forlag i ryggen, og vi fortsetter som et litt større online-magasin fortsatt uten et stort forlag i ryggen. Vi er 100% fri til å skrive om akkurat det VI vil og det DERE vil lese.

Flere fantastiske skribenter har kommet til og av de som skriver oftest må jeg spesielt nevne:

Maria Terzan med sine ufattelig morsomme skildringer om egenerfaringer av alt fra Røyk-slutt Hypnose til Brystreduksjon, Dagens Outfit, Ferie og TV.

Veronica Laurtisen som er så forfriskende ærlig om skjønnhetsbehandlinger, et skarpt øye på mote og trender med en levende skrivestil.

Nastaran Marie Kowkabi som skildrer alt fra skjønnhetsnyheter, hudpleie, mote og plussize-tips til samfunnstemaer.

Katarina Olsen og hennes hjemmetester av hårfarge, produktanmeldelser, shopping-tips og ikke minst ærlighet rundt OCD.

Trude Mokkelbost som ALLTID sier det alle andre skulle ønske noen turte å si om graviditet og  fødsel, barn og merkeklær og kroppspress på en herlig måte.

Og Sandra Marie – du kommer og går, men når du kommer er du faens meg så hysterisk morsom – ergo: kom mer!

OK – nok klisklass, over til DERE!

Som takk vil vi så gjerne dele ut litt gaver og siden vi ikke har nærmere 160.000 gaver (dessverre) har vi 5 deilige pakker til 5 herlige lesere! (alle er herlige – that goes without sayin’)

ghd konurranse

2 av dere vinner en gigantisk goodiebag fylt med alskens sminke og skjønnhetsprodukter, valgt ut av undertegnede og trust me; you want this!

3 av dere vinner en GHD Rettetang! Oh yeah – my very own favorite!

Hvor mye alt dette er verdt kan vi ikke avsløre 8400, man snakker jo tross alt ikke om penger 8400!! !

Og du trenger ikke gjøre stort heller, bare legg igjen en kommentar under – hva som helst egentlig, pass på at du registrerer mailen din der hvor man skal gjøre det og så trekker vi 5 vinnere Onsdag 28. Mai!

Igjen – tusen takk for at dere har fulgt og lest IKTM så lang, og vi håper selvfølgelig på å kunne si det samme om ett år, igjen :)

Klemmer fra Tove og røkla i IKTM!

<3

EDIT kl 21.02 25/05/2014:

DERE! Er det mulig å ha så vanvittig fine, modige, ærlige, givende og positive lesere? Jeg blir jo helt bløtkake her jeg sitter, og igjen er det ikke bare fordi det er søndag – for noen FANTASTISK kommentarer dere legger igjen!

Hvert eneste ord betyr nok mer enn dere tror, og jeg setter så ufattelig stor pris på det!

Og dere fortjener så mye, mye mer – så i tillegg til de 5 “hovepremiene” trekker jeg ut 20 lesere som vinner en liten gave, for dette er virkelig helt vilt! Tusent takk, tusen takk, tusen takk <3

 

Er det noe du burde vite om Tove Eggen, så er det hvor lidenskapelig hun er. Lidenskap er visstnok nøkkelen til livet, jobb, familie, kjærlighet, venner og alt der i mellom. Hun ELSKER jobben sin som makeup-artist, stylist og livsstilsjournalist, og etter 10 år i bransjen (Oslo/London/Barcelona) er hun fortsatt lidenskapelig opptatt av å finne nye måter å formidle mote og sminke. Som tidligere skjønnhetsredaktør i magasinet Woman, makeup-lærer ved 2 makeup-skoler i Oslo og ukentlige mote og skjønnhetsartikler på Klikk Mote og i Det Nye, er Tove opptatt av at leserne skal lære, le og leve godt. Og aldri få dårlig samvittighet!

223 Comments

  1. Bente

    May 25, 2014 at 14:09

    Takk til Tove for å vekket min interesse for sminke igjen, samt gode motetips for oss litt større jenter :)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 14:13

      <3

  2. Helene bjerke

    May 25, 2014 at 14:14

    Dette har virkelig blitt en av mine favorittblogger ! Lykke til videre ❤️

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 14:16

      <3

  3. Mai-Linn Bærheim

    May 25, 2014 at 14:24

    Gratulerer med jubileet! Takk for en inspirerende side om alt egentlig

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:23

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

      • Mai-Linn

        May 30, 2014 at 08:55

        Så gøy , jeg som aldri vinner noe

  4. Linda

    May 25, 2014 at 14:26

    Hurra! Og gratulerer med dagen! Håper dette bare er den første i en lang rekke, dere er en tydelig stemme som trengs i det norske markedet

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:40

      Gratulerer! Du er en av 3 som vinner en rettetang fra GHD! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  5. Rikke

    May 25, 2014 at 14:26

    Selv om jeg først begynte å lese iktm i desember, tror jeg at jeg har klart å komme meg gjennom alle sakene dere har hatt for så bra er dere – så det er VI som skal takke :-)

  6. Heidi

    May 25, 2014 at 14:28

    Fantastisk nettside/magasin, og reiseguiden til Barcelona kom virkelig godt med! :) Både rettetang og goodiebag ville også gitt meg tidenes største smil i ansiktet, så her er det bare å krysse pølsefingrene!

    Glad søndag til dere!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 14:31

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:41

      Gratulerer! Du er en av 3 som vinner en rettetang fra GHD! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  7. Kristine Jorskogen

    May 25, 2014 at 14:32

    Gratulerer med 1 år! En helt super blogg full av inspirasjon og interessant lesestoff :) Lykke til videre!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 14:39

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:25

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

      • Kristine Jorskogen

        May 29, 2014 at 17:32

        Hurra! Dere er jo helt supre <3

  8. Monica Almås

    May 25, 2014 at 14:32

    Gratulerer med et år! :) Jeg har fulgt med fra starten, og har dere i Bloglovin, sånn at jeg får med meg sakene deres. :) Er selvsagt mest glad i Tone sine skriverier, men liker det andre også. Dere skriver morsomt og lett, så det er liksom lett å like dere. :)

    Lykke til videre!

    • Monica Almås

      May 25, 2014 at 14:33

      Tone!? Neineinei.. TOVE, mente jeg jo. 😉

      • Tove Eggen

        May 25, 2014 at 14:40

        Haha! 😉

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 14:40

      <3

  9. Beth jensen

    May 25, 2014 at 14:36

    Hurra, å kjempe grattis 😀 Ønsker dere mange mange flotte år og feiringer i framtiden!! Er jo tydelig at dere gjør noe riktig og bra, så fortsett med den gode jobben :)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 14:40

      <3

  10. Madeleine

    May 25, 2014 at 14:43

    Stor fan av Tove og IKTM! Takk for åpenhet og ærlighet! Keep up the good work!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 15:00

      <3

  11. Line Strandli

    May 25, 2014 at 14:43

    Gratulerer med jubileet :-)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 15:00

      <3

  12. Marte

    May 25, 2014 at 14:53

    Hipp, hipp, hurraa! 😀 Gratulerer Tove! Og alle andre som bidreg til å lage dette nettmagasinet til slike jenter som meg! 😀 Har kosa meg veldig med magasinet heilt sidan det kom, og ser fram til mykje meire moro å sjå her! :) Har lest, blitt inspirert, tenkt og tatt i bruk ein haug av tipsa som eg har fått her! Kva skulle eg ha gjort uten???:)
    <3

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 15:00

      <3

  13. Anne Lise L. H.

    May 25, 2014 at 14:56

    HIPP-HIPP-HURRA, GRATULERER og WOOHOO! Jeg har vært fan av deg Tove i lang tid og har digget IKTM fra første stund! Her føler jeg at jeg kan finne inspirasjon, glede og svar på nesten alt jeg måtte lure på rundt det aller meste egentlig! Flust av gode og lærerike artikler, stå på – dere er alle sammen så utrolig flinke! Sist her skriver du: “Igjen – tusen takk for at dere har fulgt og lest IKTM så lang, og vi håper selvfølgelig på å kunne si det samme om ett år, igjen.” Jeg håper dere kan si det samme igjen ikke bare neste år, men i mange flere år fremover også! <3

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 15:00

      <3

  14. Christine ;)

    May 25, 2014 at 14:56

    Takk for et kjempebra magazine! Alltid morsomt og inspirerende! <3

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 15:00

      <3

  15. Sonja Durand

    May 25, 2014 at 15:07

    Det har vært en fryd å være med deg på reisen, Tove, jeg som mange andre lesere falt for dine ærlighet og letthet når du skriver. Gratulerer til deg, og til oss:) And many, many more:)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 15:21

      <3

  16. Renate

    May 25, 2014 at 15:20

    Gratulerer med dagen! <3

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 15:22

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:25

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  17. Ingrid

    May 25, 2014 at 15:40

    Takk til Maria Terzan som fikk meg til å bli leser av dette nettmagasinet, og takk til alle skribenter for å ha servert meg lærerike, morsomme, nyttige og gode tekster som jeg kan lese under prokrastinering av skolearbeid.

    Gratulerer med 1-årsdagen og jeg håper dere fortsetter i flere år framover!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 15:41

      <3

  18. Hanna

    May 25, 2014 at 15:52

    Gratulerer med 1 års-dagen! Jeg synes iknowthatmagazine er et kjempefint magasin, leser her ofte, og har funnet mange fine tips! :) Utrolig herlige premier, jeg krysser fingrene! 😀

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:01

      <3

  19. Victoria Eileen

    May 25, 2014 at 15:54

    Denne siden er min favoritt når det kommer til sminke og mote. Jeg hadde lenge abonnement på Costume men valgte å kutte de ut (pga flere grunner), og det var et naturlig valg å følge dere. Jeg har så stor respekt for Tove som er den mest inspirerende personen jeg noensinne har møtt og jeg smiler fra øre til øre hver gang jeg ser filmene hennes.

    Fortsett den fantastiske jobben med nettsiden, jeg heier på dere ! :)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:01

      <3

  20. Maria Kristiansen

    May 25, 2014 at 16:07

    Gratulerer.

  21. Trude

    May 25, 2014 at 16:12

    Jeg ble forelska gjennom klikk.no. Ei dritfin jente på min størrelse som kunne stimulere MINE interesser? Hva skulle jeg gjort uten joggebukseposten på instagram feks??? 😉
    Klem fra meg – aka – skumfidus

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:02

      <3

  22. Trude

    May 25, 2014 at 16:24

    Hipp hurra og gratulerer med dagen :-) vært veldig gøy, koselig og interessant å følge dere dette året. Og gleder meg t å følge med videre :-)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:02

      <3

  23. Kristin

    May 25, 2014 at 16:26

    Hurra for dere! Morsomt å følge deg fra bloggen din og til din egen nettside. Må innom omtrent hver dag og sjekke om det har kommet noe nytt :)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:01

      <3

  24. Kristine

    May 25, 2014 at 16:27

    Godt jobba med ett annerledes magasin :) gratulerer med årsdagen!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:02

      <3

  25. sarah y

    May 25, 2014 at 16:27

    Gratulerer med 1 år.

    jeg har lært mye og forandret mye i meg selv til og med styrket selvbilden min for iknowthatsmagazine er et troverdig venter alltid spent på artiklene deres for de har mye mening.

    Takk

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:01

      <3

  26. Siw

    May 25, 2014 at 16:28

    Gratulerer med jubileet! Ser fram til å tilbringe masse tid sammen med IKTM det neste året, og vere der når det er feiring av 2års jubileet :) Jeeih! til Tove og resten av banden :)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:01

      <3

  27. Hege

    May 25, 2014 at 16:36

    Gratulerer med dagen, godt jobbet og vel fortjent <3 når vi snakker rettetang er ghb the only way to go- og siden denne dama akkurat har klippet av seg håret som gikk langt ned over ryggen og til fordel for en kort bob er jeg i desperat behov etter et skikkelig verktøy for å få skikk på sakene. Ps: ganske alright av deg at vi får gaver når dere har bursdag

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:02

      <3

  28. Maria

    May 25, 2014 at 16:39

    Gratulerer med ettårsdagen! Du gjør hverdagen min lettere ved å gi gode tips til hvordan man styler og steller seg, til hverdag og fest! Takk for at du åpnet øynene mine for at man ikke trenger å gjemme seg bort, selv om man er er større enn et gjennomsnitts merkeklærmenneske! <3 IKTM

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:03

      <3

  29. Rudolfine

    May 25, 2014 at 16:54

    Gratulerer!
    Beste skjønnhets og motemagasin!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:03

      <3

  30. Cathrine

    May 25, 2014 at 16:58

    Gratulerer med et år!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:01

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:26

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  31. Torunn

    May 25, 2014 at 17:04

    Er så fint med et magasin som jeg føler snakker til meg som er en helt vanlig 30-åring,- ikke spesielt opptatt av sminke og mote, men vil jo likevel se ut som noe annet enn et takras. Inspirasjon og tips som er nyttige for andre enn supermodeller og superguruer finner jeg her,- hurra :)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:17

      <3

  32. Veronica

    May 25, 2014 at 17:06

    Gratulerer med dagen til iknowthatmagazine, som betyr masse for meg 😀 Gleder meg til å henge med videre!! Tove du er awesome!!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:16

      <3

  33. Alba

    May 25, 2014 at 17:15

    Gratulerer med dagen! Supert online-magasin, særlig er produkttipsene awersome!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:16

      <3

  34. Ida Jensen

    May 25, 2014 at 17:20

    Gratulerer med ett-årsdagen :)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:28

      <3

  35. Charlotte Klepsvik

    May 25, 2014 at 17:38

    Gratulerer 😉 har blitt en stor fan av magasinet etter at jeg begynte å følge deg på instagram 😉 stå på!!

    Klem Charlotte
    Charlottetotland@gmail.com

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:42

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:26

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

      • Charlotte Klepsvik

        May 30, 2014 at 05:40

        Oj så kjekt ;);)

  36. Marianne Bosch

    May 25, 2014 at 17:40

    Vil bare starte med og si gratulerer med 1år! Wow! Iknowthatmagazine.com har vært et go to online-magazine om jeg sitter på bussen å kjeder meg, eller viss jeg er ute etter råd og inspirasjon. Da jeg først oppdaget denne siden tenkte jeg “endelig noe annet enn slanking og “perfekte”modeller!” Og det er noe vi trenger mer av! Og Tove, du er en så herlig dame, hverdagen blir ikke den samme uten bildene dine på instagram! Igjen, gratulerer, og jeg gleder meg til å følge iknowthatmagazine.com i årene som kommer! Klem fra Marianne :)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:42

      <3<3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:27

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  37. Ann Jorun

    May 25, 2014 at 17:49

    Gratulerer så mye!!!
    Setter utrolig pris på iknowthatmagazine, er innom siden deres jevnlig og elsker feelgood følelsen man får etter å ha vært innom. Tove, du har lært meg masse nytt innen din verden, som jeg har tatt med meg. Elsker videoene dine, så avslappet men samtidig lærerike. Stå på masse videre!!!!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:54

      <3

  38. katrine

    May 25, 2014 at 17:50

    Gratulerer med bursdagen, måtte det neste året (og det etter det, det etter det og de etter dem igjen) være like storveis!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:54

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:27

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  39. Janne Bådholm

    May 25, 2014 at 17:51

    Gratulerer med Jubileet alle dere flotte damer

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 17:55

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:27

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

      • Janne Bådholm

        May 29, 2014 at 19:02

        Tusen tusen takk – dette var utrolig hyggelig.
        :-)

  40. Julia

    May 25, 2014 at 17:58

    Hipp,hipp, gratulerer så mye.
    Liker så godt sminkevideoene og produkttipsene:-)
    Sjekker siden deres titt og ofte.

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 18:06

      <3

  41. Ann Kristin

    May 25, 2014 at 17:59

    Gratulere med 1 år. Er innom her nesten kvar dag. Liker magasinet veldig godt, og spesielt videoene til Tove. Stor klem frå meg.

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 18:05

      <3

  42. Mette

    May 25, 2014 at 18:00

    Du har lært meg MYE nytt om sminke, og ikke minst at det finnes fine klær for de som ikke er size zero! Ikke at jeg er fornøyd med meg på noen som helst måte, men kan hvertfall kle meg i mellomtiden.
    Egentlig er jeg bare en dritsliten trebarnsmor som kunne trengt å fått noe annet enn uttissa og utbæsja truser, bleier al mass, nedgulpa klær og gulpekluter i henda….
    I skrivende stund har jeg en på 3 1/2 år som tester om han kan lage fotavtrykk på ryggen min mens jeg prøver å amme vesla på 5 mnd i søvn… Husker ikke sist jeg sminket meg, ordna håret eller tok på flotte klær og følte meg vel.
    In other words; takk for iktm og jeg fortjener faen meg en goodiebag!
    😉

    • Mette

      May 25, 2014 at 18:03

      Og litt selvopptatt der ja! :p

      Grattis med 1 år!! Håper der blir mange flere:)

      • Tove Eggen

        May 25, 2014 at 18:06

        <3

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 18:06

      <3<3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:45

      Gratulerer! Du er en av 3 som vinner en rettetang fra GHD! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

      • Mette

        May 29, 2014 at 17:15

        :smileheltrundthelefjeset:

        Supertakk:)

  43. Anita

    May 25, 2014 at 18:04

    Gratulerer med dagen! 😀 Selv om denne siden sikkert er ment for den yngre garde, har jeg fått mange nyttige tips om makeup og klær i større str. Supert! :) Lykke til videre! :)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 18:06

      <3

  44. Pingback: VEROZITAS » Latergram

  45. Marion

    May 25, 2014 at 18:28

    Gratulere med dagen :) favorittbloggen som jeg nesten hver dag er inne på. Og takket være deg Tove tør jeg mer i dag med klær og sminke, måtte du fortsette å inspirere i maaange år :)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 18:38

      <3

  46. Marit

    May 25, 2014 at 18:30

    Gratulerer med 1-årsdagen! Du og magasinet er superinspirerende :)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 18:38

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:28

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

      • Marit

        May 30, 2014 at 09:24

        Tusen takk! Kult :)

  47. Pia Fjellstad

    May 25, 2014 at 18:37

    Hipp Hipp Hurra!! Det har vært gøy, inspirerende og bra lesning i et år, og jeg håper at det blir maaaange flere. Tuusen takk.

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 18:38

      <3

  48. Eva Helen

    May 25, 2014 at 18:43

    Hipp Hurra for ett årsdagen .Så morro.Jeg har fulgt med siden starten,og like spennene og intressant hver gang.Liker at ting man skal formidle kommer frem til seere,lesere,noe du har klart utmerket BRA.Trofast leser av denne bloggsiden, instagram og youtube og takker for alle tips og råd,om makeup,hår,klær osv..Love it…Mannen min har da fått litt hakeslepp der jeg kom valsene inn i blyant skjørtet…og jeg som aldri går i skjørt hehe,og børster ,porer primer, og masse mer,som jeg har shoppet etter tipsene du har gitt ,og jeg er veldig fornøyd.Dette er noe du kan og ros fortjener du.Gleder meg til å følge med videre.

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 18:45

      <3<3

  49. Kamilla

    May 25, 2014 at 18:50

    Gratulerer så mye med 1 årsdagen! Har fulgt med siden det ble startet! Spennende!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 18:58

      <3

  50. Carina

    May 25, 2014 at 18:55

    Tusen takk til Tove før inspirasjon og entusiasme for pluss size klær!! Du er den beste mote/sminkeredaktøren jeg har vært borti! Så takk!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 18:58

      <3

  51. Yvonne

    May 25, 2014 at 18:57

    Gratulerer med dagen!! Jeg er en relativt ny leser, men liker veldig godt det jeg har fått med meg så langt. Kommer absolutt til å følge dere videre. Keep up the good work! :-)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 18:59

      <3

  52. Elise

    May 25, 2014 at 19:02

    Å finne denne bloggen var et stort høydepunkt for meg :) Jeg har en del kilo ekstra og har kurver, og det var en periode jeg slet veldig med å kle meg, slik at jeg følte meg bra. Jeg googlet rundt og fant noen bilder av deg (Tove), og du er et utrolig flott forbilde! Jeg tenkte “shit, hun er kjempepen, hvem er hun?!”, og begynte å lese gjennom hele bloggen. Etter at jeg oppdaget iknowthatmagazine har jeg lært veldig mye, og det jeg liker best er at det er så utrolig mye forskjellig man finner her, sminke og klær og kosthold, trening, til brystreduksjon. Jeg elsker at jeg føler meg vell når jeg leser innleggene og ser på bilder, jeg føler iknowthatmagazine er veldig “down-to-earth”, og det er jeg så glad for :) Noe annet jeg syns er kjempegøy er at mye jeg har lurt på faktisk står på denne siden, produkter jeg har ville prøvet, hvordan fikse håret til igjen det med brystreduksjon. Tusen takk for et kjempefint nettsted, og tusen takk for inspirasjonen, Tove! Hipp hipp hurra for iknowthatmagazine! 😀

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 19:04

      <3<3<3

  53. Ingrid M. Jensen

    May 25, 2014 at 20:23

    Hei Tove!
    Moro å følge med på bloggen og på alt som skjer i (for meg litt ukjente) moteverdenen. Du har inspirert meg til å kjøpe min første skinnjakke (på tide når man har passert 30??) og for å tørre å utforske hår og sminke litt mer (selv om det som regel blir ‘standard’).
    Lykke til videre med magasinet som inspirerer på mange plan.

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 21:26

      <3

  54. Renate Marie

    May 25, 2014 at 20:27

    Gratulerer til deg, dere og oss

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 21:26

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:35

      Gratulerer! Du er en av 2 som vinner en gedigen goodiebag full av skjønnhetsprodukter! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  55. Signe

    May 25, 2014 at 20:31

    Gratulerer så mye!
    Lenge leve ærlighet og humor, som jeg syns jeg finner her :)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 21:26

      <3

  56. Tone

    May 25, 2014 at 20:54

    Superstolt av deg og dine medskribenter! Et flott magasin som er med på å vise verden at selv om skjønnhet kommer innenfra er det gøy å lære litt om hvordan bedre vise det utenpå også innimellom! 😀 Klem fra storesøster

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:28

      Når storesøster er stolt er alt bra her i verden 😉

  57. Anine

    May 25, 2014 at 20:57

    Tove, du er så dyktig til alt du – å skrive artikler, lage videoer, sminke og mote, snakke rett fra hjertet, osv! Etter at jeg begynte å følge deg siden du startet på Klikk og Kamille, har du fått meg til å bli mer interessert i sminke. En bedre person enn deg til å gi sminketips, finnes faktisk ikke :) De andre skribentene er selvfølgelig også dyktige! Utrolig mye interessant, lærerikt og morsomt som har blitt delt. Takk for alle tips! Lykke til videre! <3

  58. Bjørnhild Chatinka

    May 25, 2014 at 21:01

    Gratulerer med første året!! Jeg har fulgt deg Tove før du startet denne siden, og det ble bare naturlig at jeg skulle følge deg videre

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:29

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  59. Anne

    May 25, 2014 at 21:02

    Gratulerer så mye med dagen! Det er befriende med et nettmagasin som er laget av normale kvinner for normale kvinner. Ofte når jeg leser blogger sitter jeg gjerne igjen med en følelse av utilstrekkelighet, men det gjør jeg aldri når jeg leser artiklene deres. Det fortjener dere all mulig honnør for!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 21:26

      <3

  60. Annelen

    May 25, 2014 at 21:07

    Hipp hurra! Gratulerer med dagen:) min favoritt bloggmagasin

  61. Merete

    May 25, 2014 at 21:15

    Tusen takk for at du viser hvordan virkeligheten er, og gir oss virkelige jenter inspirasjon og gode tips! Du er beintøff og jeg beundrer at du viser deg frem uten filter. Endelig kan jeg lese artikler jeg føler passer meg selv om jeg ikke ser ut som en modell. :)

    Stå på videre!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 21:27

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:29

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  62. Bjørnhild Chatinka

    May 25, 2014 at 21:16

    Forsøker igjen, alt jeg skrev ble ikke postet!

    Gratulerer med første året!! Jeg har fulgt deg Tove fra før du startet denne siden, og det ble bare naturlig å følge deg videre

  63. Hilde Hauge

    May 25, 2014 at 21:23

    Vett du – i dag har eg gått uten sminke. Og sjølv om huden ikkje er fin og me hadde opptil fleire på besøk, tenkte eg ikkje tanken før etter besøket var gått. Det hadde eg ikkje trudd eg skulle klara med det førsta. Og det må eg nok takka deg for. TAKK for motivasjon!
    @feienogfjong

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 21:27

      <3<3

  64. Bjørnhild Chatinka

    May 25, 2014 at 21:29

    Hahaha, jeg gir opp! Det ser ut til at jeg ikke kan skrive en smiley, for da forsvinner alt jeg skrev etter den smileyn. Jaja, et forsøk til da, og hvis det ikke virker nå så gir jeg opp!

    Gratulerer med første året! Jeg har fulgt deg Tove fra før du startet denne siden, så det ble bare naturlig å følge deg videre. Dere har virkelig klart å lage en “down to earth” side, som jeg er bra sikker på appellerer til flere enn meg. Mine favorittsaker er sminketips og hårtips, og hvordan kle seg som plus size. Jeg har funnet flere favorittprodukter fordi dere har testet de, og min ultimate favoritt er porefessional fra benefit cosmetics. Jeg er innom siden deres flere ganger i døgnet for å se om det er nye saker å lese, så jeg kan trygt si jeg er helt hekta! Håper denne siden vil henge med i maange år til! Gratulerer igjen, og takk for at dere finns!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 22:01

      <3 <3 <3 ;)

  65. Camilla

    May 25, 2014 at 21:32

    Hurra for fin blogg:-)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 22:01

      <3

  66. Charlotte

    May 25, 2014 at 21:43

    Har fulgt deg på Kamille.no en stund. Har akkurat iktm og liker det jeg ser/leser :0) Gratulerer med dagen!

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 22:02

      <3

  67. Tiril

    May 25, 2014 at 21:43

    Gratulerer så mye med 1 årsdagen! Jeg elsker sminkefilmene dine!
    Et flott bloggmagasin med masse nyttig informasjon og tips :)

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 22:02

      <3

  68. Bia

    May 25, 2014 at 22:04

    Gratulere så mye med 1 årsdagen! Tenk så tøff du er som har turt å satse for å nå drømmen din om eget nettmagasin! Det står det virkelig respekt av :) Fortsett med det 😉

    • Tove Eggen

      May 25, 2014 at 22:35

      <3

  69. Lise

    May 26, 2014 at 06:29

    Husker fortsatt den første sminkevideoen din jeg så! :) Ble hekta umiddelbart, og siden har jeg fulgt deg – først på bloggen, deretter her :)
    Har rett og slett blitt sånn at jeg har sett mange av videoene flere ganger bare fordi jeg synes de er så inspirerende å se på!

    Fantastisk! 😀

    • Tove Eggen

      May 26, 2014 at 07:29

      <3<3

  70. Karina

    May 26, 2014 at 08:49

    Gratulerer med 1 årsdagen, du er utrolig inspirerende liker spesielt godt sminkevideoene dine:)

    • Tove Eggen

      May 26, 2014 at 09:11

      <3

  71. Cessa

    May 26, 2014 at 08:52

    Gratulerer så mye med den store 1-årsdagen, kjære Tove! Du har jobbet så hardt og så entusiastisk, og det er så godt å se at du og gjengen din har fått det til! Heia deg, med all din lidenskap og ditt engasjement, din rørende omtanke for andre, din fabelaktige innsats og gjennomføringsevne. Jeg er så glad på dine vegne, og imponert over hva du har fått til! Keep up the good work

    • Tove Eggen

      May 26, 2014 at 09:12

      Og alt startet med at DU hadde trua! <3 kan aldri få takket deg nok, Cecilie <3

    • Mette

      May 29, 2014 at 17:12

      :)

  72. hoho

    May 26, 2014 at 09:13

    Hei:)

    Jeg leser dette magazinet fordi jeg alltid har slitt med dårlig selvtillitt. Det å klikke inn her får meg bare i godt humør!:D Det er ikke sjeldent jeg har trukket på smilebåndet her inne. Dere har en annen vinkling på skjønnhet og mote enn de fleste andre magasiner som jeg vet om. Så er det utrolig gøy med jubileum. Gratulerer så mye!! Kommer absolutt til å følge dere framover – juhu!

    • Tove Eggen

      May 26, 2014 at 09:14

      <3

  73. Trine Selmer

    May 26, 2014 at 12:25

    Vanskelig å beskrive hvor mye/godt jeg liker detta….. Prøver meg med ett ord: LOVE Noen kaller mitt forhold til deg Tove som girlcrush, mulig det men utrolig flott er i allefall dette magazinet…. Keep up the good work

  74. Helene bjerke

    May 26, 2014 at 12:48

    En fantastisk blogg som virkelig har inspirert meg ! Digger det !!

  75. Nina

    May 26, 2014 at 13:14

    digger siden men gjerne mer sminke tutorials. men over til dere
    Gratulerer med dagen i knowthatmagazine
    ikke en dag uten mote, makeup og tips.

    Feire med måte og keep up the real down to earth tell i all …til alle oss som ikke kan bedre:=)

    • Tove Eggen

      May 26, 2014 at 13:15

      <3

  76. Bente Therese Tovås

    May 26, 2014 at 13:18

    Gratulerer så masse med 1 års dagen. Kjempe flott blogg som mange setter stor pris på. Lykke til videre :)

    • Tove Eggen

      May 26, 2014 at 14:26

      <3

  77. Marianne

    May 26, 2014 at 14:18

    Du e flink Tove :-) jeg er voksen og jeg følger med deg.. Det er ikke mange som har klart det over for meg :-)

    • Tove Eggen

      May 26, 2014 at 14:26

      <3

  78. ragnhild

    May 26, 2014 at 15:03

    Hurra for IKTM og deg Tove! Litt fordi dere fyller ett år, men mest for alt det andre… Ærlige, lærerike, humoristiske, ben-i-nesa og krutt i tastaturet innlegg om alt en jente kan interessere seg for. Oppdaget dette magasinet for ca ett halvt år siden, og HALLO? hvor har dere vært hele mitt liv? Endelig en plass jeg med mine 30+ år og 10+ kg kan kikke innom hver dag og føle meg “hjemme”!

    • Tove Eggen

      May 26, 2014 at 15:07

      <3

    • Tove Eggen

      May 26, 2014 at 18:21

      <3<3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:36

      Gratulerer! Du er en av 2 som vinner en gedigen goodiebag full av skjønnhetsprodukter! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  79. ~Lin

    May 26, 2014 at 17:18

    helt utrolig Tove, her er vi ett helt år har har gått og mange har kommet med på lasset etter vi snakket sammen på bloggen din :)

    Kjempemasse superduper Gratulerer til deg og til alle de andre i gjengen og ja til meg :)

    skål for nye år og mer tips og innlegg og videoer og bekjennelser og spørsmål og faste og nye lesere<3

    Hipp hurra!

    klemmeting

    • Tove Eggen

      May 26, 2014 at 18:21

      <3<3<3

  80. Helene

    May 26, 2014 at 21:15

    Først vil jeg bare si gratulerer så mye med 1 års jubileumet. Jeg begynte å følge med på bloggen din Tove da jeg oppdaget videoene dine på klikk.no. Da jeg hørte at du skulle starte opp ditt eget online magasin så var det en selvfølge å følge videre.

    Jeg synest du og dere andre gjør en formidabel jobb. Lykke til videre.

    • Tove Eggen

      May 26, 2014 at 21:18

      <3<3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:30

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  81. Cathrine

    May 26, 2014 at 21:40

    Gratulerer med 1 år! 😀 whoop! Jeg er innom nettsiden/magasinet deres støtt og stadig!

    xx

    • Tove Eggen

      May 26, 2014 at 21:59

      <3

  82. Yi-Ven

    May 26, 2014 at 23:00

    Takk for gode tips opp gjennom året, gleder meg til flere:) Gratulerer!

  83. Amy

    May 27, 2014 at 07:28

    Gratulerer med 1års jubileum!

    • Tove Eggen

      May 27, 2014 at 08:32

      <3

  84. Susanne

    May 27, 2014 at 09:40

    Jeg har fulgt dere med glede nesten helt fra starten av, og jeg må si jeg er mektig imponert. Dere gjør en god innsats for oss jenter, og er et sårt tiltrengt tilskudd i “sånn må du gjøre for å bli perfekt” verden vi lever i, Det er alltid forfriskende og oppløftende å lese, og man slipper å sitte igjen med en følelse av at man ikke er bra nok. Så gratulerer så himla mye med 1 års dagen, håper det blir mange flere gode år med dere! You rock!

    • Tove Eggen

      May 27, 2014 at 11:25

      <3<3<3

  85. Sissel Askeland

    May 27, 2014 at 10:06

    Gratulerer med dagen, og tusen takk for et flott magasin! En av Toves første videosnutter med motetips til oss litt større jenter ga meg innblikket og selvtilliten jeg trengte for å kjøpe en kort kjole annerledes alt annet jeg noen gang har kjøpt. Kjolen var fantastisk, lilla, og jeg har aldri før fått så mange komplimentet som den første gangen jeg brukte den! Så igjen tusen takk, venter med glede på mer… :-)

    • Tove Eggen

      May 27, 2014 at 11:25

      <3<3<3

  86. Christina

    May 27, 2014 at 11:53

    flotte skribenter! Gratulerer med dagen, krysser fingrene mine for noe fint i morgen <3

    • Tove Eggen

      May 27, 2014 at 11:54

      <3

  87. Florence

    May 28, 2014 at 09:51

    Gratulerer med 1års dagen! Har fulgt deg fra før overgangen og selv imponert over hva dere har fått til! morsom og inspirerende å følge dere. Fortsett å være deg selv!

    • Tove Eggen

      May 28, 2014 at 11:19

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:30

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  88. Anne

    May 28, 2014 at 13:53

    Gratulerer så mye med overstått 1 års dag!

  89. Elen

    May 28, 2014 at 14:47

    Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg bare liker dere. Kanskje det er den ujålete måten å være jålete på? Jeg følger ingen moteblogger el, men IKTM må jeg liksom jevnlig innom og sjekke. Og rådene derfra tar jeg seriøst! Mest av alt er jeg imponert over livsstilsendringen du har gjennomgått i 2014!

    Gratulerer med alt du har fått til! Og lykke til videre!

    • Tove Eggen

      May 28, 2014 at 18:40

      <3<3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:32

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  90. Kristin

    May 28, 2014 at 14:49

    Gratulerer så mye med 1års dagen!
    Det er så flott at du tok drømmen din på alvor, og satte den ut i live. Hurra for det! :)
    Som leser setter jeg pris på at magasinet er litt annerledes enn det jeg er vant til – mer ærlig, ekte, uhøytidelig og morsomt. Takk for god lesning, finfine sminketips og masse inspirasjon.
    Keep up the good work!

    • Tove Eggen

      May 28, 2014 at 18:40

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:32

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  91. Solveig

    May 28, 2014 at 15:24

    Gratulerer!! Fantastisk og inspirerende å lese det som blir skrive! Har funne mykje inspirasjon her på iktm 😀 Stå på, du er super Tove – eit forbilde og ein nydelig fin person :)

    • Tove Eggen

      May 28, 2014 at 18:40

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:32

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  92. M

    May 28, 2014 at 17:05

    Gratulerer med jubileum, hurra! Kom over iktm ved en tilfeldighet med at eller annet googlesøk midt på natta i ammetåka en gang i høst og nå sjekker jeg nettsida hver dag. Skikkelig bra! Liker dere!

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:30

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

      • M

        May 29, 2014 at 16:48

        Hurra! Og tusen takk! :) :)

  93. Maiken

    May 28, 2014 at 17:50

    Hver gang jeg googler noe angående hår eller sminke er det denne nettsiden som dukker opp – og det er jeg glad for! Takk for mange gode tips og triks :)

    • Tove Eggen

      May 28, 2014 at 18:39

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:31

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

      • Maiken

        May 31, 2014 at 11:25

        Så spennende, tusen takk! Følger spent med på e-posten min :)

  94. Helene sellesbakk

    May 28, 2014 at 18:19

    Utrolig stilig blogg , som har sneket seg inn på min faste leseliste. Gratulerer med 1 år ! ❤️

    • Tove Eggen

      May 28, 2014 at 18:40

      <3

  95. Marte

    May 28, 2014 at 18:42

    Iknowthatmagazine er kanonbra både på nett og på instagram! Er veldig kjekt med inspirasjon på flere plan i en ellers grå hverdag!
    Håååper jeg vinner 😉

    • Tove Eggen

      May 28, 2014 at 18:43

      <3

    • Tove Eggen

      May 29, 2014 at 16:31

      Gratulerer! Du er en av 20 ekstravinnere som får en liten gave i posten som takk for at du leser iknowthatmagazine.com! Sjekk mailen din om litt for detaljer :) Klemmer fra Tove

  96. Eirinius

    May 28, 2014 at 20:01

    Takk før herlig inspirasjon!:) lykke tell videre!:)

  97. Anne

    May 29, 2014 at 07:52

    Gratulerer med overstått 1 års dag! En stor inspirasjon for oss alle! :)

  98. Monica Karin

    May 29, 2014 at 15:01

    Gratulerer med overstått :)
    Ønsker deg en fantastisk flott helg.

    Hilsen Monica

  99. Julie

    May 29, 2014 at 18:48

    Ser at jeg er et par dager for sen, men vil si GRATULERER med et veldig vellykket prosjekt og TUSEN TAKK for alle de positive og tankevekkende artiklene som dere har postet så langt. =) Måtte det bli mange flere, lykke til! <3

  100. Maria Terzan

    May 30, 2014 at 21:31

    HERLIG! SÅ mange fine kommentarer :) Heia IKTM og TOve ! wohoo! hvem vant???

  101. Cathrine

    June 1, 2014 at 16:04

    Gratulerer så mye med ett år`s dagen , håper det blir mange mange flere gode år på dere <3 Dette høres jo ut som ett riktig så flott og annerledes bra magasin :)))

  102. Julie elvestad

    June 12, 2014 at 18:54

    Gratulerer så mye

  103. marianne

    November 20, 2014 at 16:25

    Gratulerer med dagen! Jeg fant siden for ikke så lenge siden, men den har blitt en av favorittene mine.

    • Tove Eggen

      November 21, 2014 at 02:47

      Tusen takk for det, Marianne! Og der minte du meg på at vi blir hele 1 1/2 om 4 dager! haha…for de som feirer sånt 😉