iknowthatmagazine.com

UKAS PRODUKT: DRØMME MASKARA!

Da vippene på ene øyet begynte å knekke av ble eg litt bekymret og tenkte at eg måtte skifte maskara.

Vi hadde fått inn 3 nye maskaraer fra IsaDora på VITA som virket veldig spennende så eg kjøpte dem alle.

Mine vipper liker best de maskaraene som forlenger og som har litt mindre kost, helst gummikost. Maskaraen sitter bedre på vippene og man slipper klumper, er min erfaring. Godt tips til de med litt små eller smale øyne eller korte vipper 🙂

Maskara nr. 1 Dynamic Lash Growth Mascara 

Siden vippene mine var ødelagt var det viktig for meg å først bygge disse opp igjen kjempe raskt og det gjorde eg – ved hjelp maskara nr. 1 – Dynamic Lash Growth Mascara fra IsaDora og et annet tips eg skal dele med dere i et annet innlegg. (Slik et hemmelighetskremmeri – vi gleder oss! ~Red.Anm)

Dynamic Lash Growth er egentlig blanding av vippe-nattserumet fra IsaDora, som kan kjøpes seperat, og maskara nr. 2.

Maskara nr. 2 Precision Mascara fra IsaDora

Maskara nr. 3 All Day Long Lash Mascara fra IsaDora

Hvilken er min favoritt av disse?

Vel, maskara nr. 1 hjalp meg å bygge opp igjen vippene mine, men eg liker ikkje den så godt som eg liker nr 2.

Precision Mascara er nok en av mine aller største favoritter av maskara. Denne forlenger og separerer helt fantastisk og man kan legge flere lag uten at det klumper.

Nr. 3 har litt tykkere kost, men like fine gummihår, nydelig påføring og genial med at den fjernes med varmt vann på en fuktet bomullsdott!

All Day Long Lash Mascara ligner veldig på nr. 2 og eg veksler mellom disse to, men min FAVORITT er og blir Precision Mascara!!

Har du prøvd noen av disse eller har du en annen favoritt? 

 

Før- og etter-bilde av Karoline Skog fra modeskog.femelle.no

Comments

comments

11 Comments

  1. Maria Terzan

    mars 19, 2014 at 20:18

    Jeg har ikke prøvd noen av de. Men virker som gode alternativ 🙂 Jeg har brukt «they´re real» fra Benefit, men siste favoritt er fra Too faced – «Better than sex» – innlegg kommer 🙂

    • ~Lin

      mars 19, 2014 at 20:54

      Har ikkje prøvd de maskaraene, eg har kjøpt noen produkter fra benefit uten å vite at de tester på dyr 🙁 Too Faced gjør ikkje det 😉
      Gleder meg til innlegg 🙂

  2. Rikke

    mars 19, 2014 at 20:45

    Dette er min suverene favoritt også! Absolutt den best og billig da 🙂

    • ~Lin

      mars 19, 2014 at 20:58

      Ja og ofte på tilbud -ca 30% på HM og Cubus og Vita noen ganger, For tiden har Cubus 30% av prisen pluss en mine primer så trenger du ny er det lurt å handle nå:)

      Glemte å si denne er nydelig brunsort også for de blondere:)

  3. Sonja Durand

    mars 19, 2014 at 21:38

    Gode tips, har ikke prøvd noen av de. Akkurat nå bruker jeg en fra Yves Rocher som virkelig gjør mine tykkere…men både pleie og tykkelse virker spennende.

    • ~Lin

      mars 19, 2014 at 21:51

      YR er jo supre produkter da,har aldri funnet en maskara eg liker fra dem da kostene er for store,derfor elsker eg denne med den slanke kosten som gjør at vippene ser rene og fine ut men kan bygges i volum. Den med serum er god ,men ikkje favoritten:D

  4. Veronica

    mars 21, 2014 at 13:04

    Mascara nr 1 har jeg brukt i over et år, og er superfornøyd. beste kosten og gitt meg lange flotte vipper 😀

    • ~Lin

      mars 21, 2014 at 13:19

      Ja det har du :))
      Og den er helt lik til nr 2 men med vippeserum i seg 😉
      Morsomt at du liker den for de fleste vil jo flotte seg med dyre merker og fjonge flakonger,men denne er jo ganske kjedelig,men veldig veldig god!!!

  5. Alba

    april 11, 2014 at 07:46

    Jeg gikk til innkjøp av Isadoras Dynamic Lash Growth Mascara for en ukes tid siden, etter aldri å ha blitt helt venn med en mascara fra Maybelline som jeg kjøpte for å spare lit penger, – har i mange år brukt Lancome Definicils Mascara.

    Så langt er jeg godt fornøyd med Isadoras Dynamic Lash Growth Mascara. Særlig liker jeg den lille kosten som gjør det lett å ta på mascaraen uten å søle. Vippene mine kjennes også myke og smidige etter påføring av mascara, og dessuten er den lett å fjerne.

  6. ~Lin

    april 11, 2014 at 11:20

    Så flott at du syns det, da håper eg at du fortsetter å være fornøyd og at vippene dine blir sterkere 🙂
    Nå er jo dette en av mine favoritter,men event en annen gang så er det Loeral som lager Lancome og mange av kostene og maskaraene er ganske så like -noen ligner mer på Helena Rubinstein, hvertfall av de litt eldre modellene. De nyere kjenner eg ikkje så godt til,men for meg blir Loreal maskarakostene altfor store og eg sitter med masakara til øyenbrynene :))

  7. Pingback: VI TESTER: FLASHING VOLUME MASCARA + VINN DIN EGEN! - iknowthatmagazine.com