iknowthatmagazine.com

KONKURRANSE: 100 KVINNER PÅ 100 DAGER!

hundre kvinner hundre dager vichy

Når en artikkel har en slik tittel vil den kanskje minne mer om et av de fantastiske veddemålene blant gutta om å beseire flest mulig kvinner på hundre dager, gjerne én per dag, men dette handler om noe som er mye mer spennende enn som så!

Skuffen hjemme er full av hudpleieprodukter og kosmetikk. Ikke fordi jeg trenger absolutt alt sammen, men fordi jeg blir så frustrert når jeg må velge.

Det eksisterer jo en trillion merker og produkter som er bra for det ene og det andre, og når jeg bruker over en time i butikken for å finne ut av hva jeg skal spise til middag, kan du bare tenke deg hvordan jeg er når jeg skal velge et produkt som skal påføres huden min hver dag.

Porer på nesa, ujevn hudtone, påbegynnende rynker i panna..

Og rundt øynene…

Og rundt munn….

Oh lord! Jeg er nærmest desperat etter å finne riktig hudpleieprodukt som kan få meg til å stå opp om morgenen og faktisk være fornøyd med huden min igjen. Uten å måtte betale tusenvis av kroner som jeg selvfølgelig ikke har (blogger tilværelsen er ikke så luksuriøs som man skulle tro!).

Så da jeg ble invitert på frokostevent med Vichy der jeg skulle få presentasjon av deres nye digitale hudanalyse, kansellerte jeg en lunsjdate og lot tannlegen borre i munnen min uten bedøvelse slik at jeg kunne rekke eventet. I tillegg skulle vi bli introdusert for det nye produktet, Liftactiv Advanced Filler (Hurra for hyaluronsyre! Lover ny sak når denne er testet i et par uker).

Hudanalysen er verdens enkleste sak.

Man tar en selfie (My favourite part of the day til tross for at jeg var syk i trynet denne dagen), svarer på noen spørsmål, justerer på sin egen hud for å finne frem til idealhuden man ønsker seg, og på 1-2-3 har Vichy satt sammen en personlig trestegs-hudpleierutine som skal bidra til at du får den huden du ønsker deg!

vich11

vich1

 

vich3

Verktøyet publiseres og blir tilgjengelig for alle fra April, men som leser av Iknowthatmagazine får du selvfølgelig tilgang til hudpleieanalysen ASAP!

OG vi trekker 5 heldige lesere som garantert blir en del av disse 100 norske kvinnene som skal få teste en personalisert trestegs-hudrutine fra Vichy, MED påfyll av produkter etter 50 dager OG Swarovski-armbånd!

Å, ja da – jula varer helt til påske på iknowthatmagazine.com!

For å være med i trekninger trenger du bare:

  1. Fylle ut din hudanalyse  HER så Vichy vet hvilke produkter de skal sende deg innen 10. Mars!
  2. Like Iknowthatmagazine på Facebook HER
  3. Legge igjen kommentar under om at du har fyllført hudanalysen og HVORFOR du gjerne vil være i testpanelet til Vichy

PREMIEN: Vinn personalisert trestegs-hudpleierutine fra Vichy og Swarovski-armbånd.

13 OCT  BRACELETS ronds

Dere som ikke vil være med i konkurransen, eller ikke blir trukket ut – kan også uansett fullfør din egen hudanalyse HER.

Hiv dere på, folkens og løkke te!

Nastaran ler høyt, snakker høyere og fyller hele rommet -med både kropp og karisma. Hun glemmer ofte at døgnet kun består av 24 timer, og forsøker stadig vekk å finne kreative løsninger på hvordan hun kan redde verden. En håpløs romantiker som har sett altfor mange Disney filmer der prinsessen blir reddet av en prins, noe som selvfølgelig har påvirket virkelighetsoppfattelsen og sørget for skyhøye krav til menn. I tillegg til å skrive for Iknowthatmagazine, driver hun plussize-bloggen CurvesAndI.com, er superkvinne på deltid og dagdrømmer på heltid.

18 Comments

  1. Janne

    February 26, 2014 at 13:03

    Da har jeg fullført hudanalysen med det trøtteste trynet

  2. Sissel Askeland

    February 26, 2014 at 17:47

    Da er hudanalysen fullført!
    Som sliten småbarnsmor med tre små under seks år har det ikke vært hverken tid eller overskudd til egenpleie på flere år! Nå ser jeg imidlertid lyset i tunnelen, og har klart å komme igang med litt trening. Jeg er også såvidt igang med kostholdsendring, prøver meg på lavkarbo etter inspirasjon herfra… :-) Så da gjenstår det hudpleie, og med hverken penger eller peiling hadde det vært perfekt å få prøve en slik trestegspakke! :-)

    • Tove Eggen

      April 22, 2014 at 11:46

      Gratulerer! Du er en av 5 som får bli med i Vichy-testpanelet! Straks får du en mail med all info du trenger :) Klemmer fra Tove

  3. Rikke

    February 26, 2014 at 18:26

    Haha – kjenner meg godt igjen der ass! Aner ikke hvor mange timer jeg har stått og klødd mæ i hode i butikkene – da har jeg tatt hudanalysen og håper så klart jeg vinner så jeg kan spare masse tid i fremtiden :)

  4. Janice

    February 26, 2014 at 20:26

    Nå har jeg tatt Vichy hudanalysen, og jeg vil gjerne være med i testpanelet fordi jeg mangler helt og totalt en rense og fukte rutine for huden min. Jeg har nesten aldri smurt meg, og det jeg gjør av hudrens er som regel peeling sånn sirka tre ganger i uken. Og sminken vaskes mest av med bare vann… Nå ser jeg jo at dette må forandres, helt klart. Og kanskje et resultat av det positive slagen vil synes fort og godt på min voksne med usmurte hud

  5. Helene

    February 26, 2014 at 22:47

    Jeg har fullført test-analysen og liker siden din fra før.
    Jeg håper at dere kan velge meg fordi jeg akkurat har begynnt på medisiner mot stoffskiftet, og får desverre kviser av medisinene.
    er som å være i puberteten på nytt, veldig lite morsomt.
    Jeg trenger litt råd og veiledning :)

  6. Monica S

    February 27, 2014 at 13:48

    Da har jeg tatt min hudanalyse, å lagt inn ett bilde som ja ikke var så flaterende men men det er nå slik jeg ser ut, å da uten noen som helst sminke :) Ikke alltid ett like vakkert syn, men men det er nå slik jeg er 😀
    Har veldig lyst å være en av de 100 damene i de 100 dagene,
    Jeg er desperat etter å finne den rette hudpleien for mitt ansikt som ikke ruinerer meg, jeg sliter med å finne den rette…
    Vichy vet jeg har bra produkter, men jeg har ikke funnet den pleien som passer meg.
    Så kanskje jeg kan være heldig å finne den nå
    Får krysse fingrene og håpe jeg kanskje får lov å være med og bli en av de 100 heldige damene som kan få lov å være med i 100 dager.
    Hadde vært supert :)
    Trenger og finne min hudpleie nå etter hvert,etter snart 38 år på baken, så burde jeg ha vist for lenge siden men jeg er bare treg og usikker :) Så kanskje Vichy kan vise meg den gylne hudpleie vei :)
    hehe for jeg har ikke funnet den på egen hånd enda :)

    Ha en fin dag videre og God Helg for den er her i morgen allerede.
    Tiden flyr.

    • Tove Eggen

      April 22, 2014 at 11:46

      Gratulerer! Du er en av 5 som får bli med i Vichy-testpanelet! Straks får du en mail med all info du trenger :) Klemmer fra Tove

      • Monica Karin

        June 1, 2014 at 13:58

        Heisann.
        Nå har jeg holdt på i 37 dager med dette 100 dager 100 kvinner.
        Å jeg er super fornøyd, har aldri før hatt så fin hud i ansiktet.
        Så takker masse for at jeg fikk lov å være med :)
        Masse klem tilbake

  7. Ann Jorun

    February 27, 2014 at 22:01

    Hudanalyse utført! Har likt siden deres på facebook for leeeenge siden. Kjenner meg sånn igjen i det du skriver, hudpleie ER vanskelig og til tider FORVIRRENDE. Hadde vært flott å fått være testperson i 100 dager.

    • Tove Eggen

      April 22, 2014 at 11:47

      Gratulerer! Du er en av 5 som får bli med i Vichy-testpanelet! Straks får du en mail med all info du trenger :) Klemmer fra Tove

      • Ann Jorun

        April 24, 2014 at 18:40

        Ju-huuu!! Fikk mine produkter i dag. Så moro at jeg fikk være med:-)

  8. Ida Lind

    March 1, 2014 at 17:41

    Da har jeg fullført hudanalysen- jeg likte dette programmet :)
    Liker også siden, og deler den videre.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    • Tove Eggen

      April 22, 2014 at 11:47

      Gratulerer! Du er en av 5 som får bli med i Vichy-testpanelet! Straks får du en mail med all info du trenger :) Klemmer fra Tove

  9. Hanna Løseth

    March 3, 2014 at 16:45

    Da har jeg fullført analysen. Grunnen til at jeg vil være med i testpanelet er at jeg har slitt med problemhud siden puberteten og det er en skikkelig utfordring å finne hudpleie som både gir fuktighet, bedrer pigmentflekker og forebygger kviser. Jeg har prøvd det meste på markedet, men har ikke funnet min favoritt enda.

    • Tove Eggen

      April 22, 2014 at 11:47

      Gratulerer! Du er en av 5 som får bli med i Vichy-testpanelet! Straks får du en mail med all info du trenger :) Klemmer fra Tove

  10. Kristin

    March 3, 2014 at 20:41

    Da har jeg deltatt.
    Jeg håper jeg blir plukket ut fordi jeg sårt trenger hjelp. Jeg har ikke peiling innen hudpleie, så jeg har alltid stolt på min bestevennine eller storesøster. Og siden de har annen hudtype enn meg så har ikke resultatet alltid blitt bra. I tillegg så er det veldig tørr luft på jobben min, så der får jeg virkelig merke at huden min roper etter pleie. Nå har jeg hatt den samme hudkremen i noen år, den fikk jeg i gave og har fungert greit nok. Men nå om vinteren har den ikke gitt nok fuktighet, så da har jeg brukt spenol på huden istedet.

  11. Pingback: HERREJEMMINI – VI FYLLER 1 ÅR OG FEIRER MED GAVEDRYSS TIL DERE! - iknowthatmagazine.com