iknowthatmagazine.com

VI ANBEFALTE – DERE TESTET: SWISS SKIN ROLLER

SWISS SKIN RENEWAL Alle produkter Swiss Clinic

Selv om man kanskje ikke skulle tro det, så er det faktisk ganske nervepirrende å anbefale sine favorittprodukter.

Ikke fordi man tviler på at produktet er så bra som det har vært for deg på jobb og privat, men fordi man vet at folk er forskjellige og ingen produkter fungerer på absolutt alle.

Derfor er det ekstra gøy når DERE er så flinke som dere er, og sender oss tilbakemeldinger på produkter som dere har testet etter å ha lest om dem her på iknowthatmagazine.com

I går fikk vi inn en fantastisk melding på Swiss Skin Roller, som Veronica skrev om HER.

Akkurat dette temaet diskuterte vi frem og tilbake i redaksjonen, fordi vi ville dobbeltforsikre oss om at produktet faktisk var så bra, og at det ikke bare var tilfeldig at den funka på Veronica. Sånt kan jo skje :)

Skjermbilde 2016-04-21 kl. 18.27.36

I og med at den har vært skrevet om på en del blogger, hvor personen tydelig ikke har egentlig testet den – eller kan så mye om hudpleie som vi tross alt gjør, var det viktig for oss at dere lesere ikke bare ble kastet ut i “nok et mumbo-jumbo produkt” fra pr-verden.

Men vi ble sikre i vår sak før publisering, og etter artikkelen kom ut så har flere av dere testet Skin Rolleren selv.

Tilbakemeldingen har vært  så utrolig bra – vi skulle nesten tro at det var VÅRT produkt! (haha – fillern…)

Gårsdagens melding lyder:

Hei Tove!

Begynte å følge IKTM på Instagram og ble hektet på magasinet også. Nå har jeg prøvd Swiss Clinic Rolller og Serum(Skin Renewal Kit) i et par uker, og det har hatt helt vanvittig suksess!

Det er det eneste som noensinne har gitt effekt på de mega underhudskvisene jeg har i månedsvis. Og nå har jeg ikke hatt et eneste utbrudd siden jeg startet for cirka 17 dager siden.

Hvor lenge kan jeg fortsette å bryke den?

Klem Kjersti Aas

Og svaret på spørsmålet var: Helt til den blir slitt 😉 Skin Rolleren kan nemlig være en del av skjønnhetsrutinen din enten daglig, ukentlig eller månedlig alt ettersom.

Mailer, meldinger og kommentarer generelt, blir vi jo så hoppendes glade for – men ekstra gøy er det når dere lesere selv får til og digger noe vi anbefaler, enten det er et produkt, et sminketriks, en stylinsammensetning eller annet moro.

Så nå har jeg bedt Kjersti om å skrive en liten “Leserne Tester”-sak, med steg for steg om hvordan hun bruker Rolleren og utviklingen videre – spennende!

Husk at du må GJERNE gjøre det samme, enten om du tester noe vi ikke har skrevet om eller noe vi allerede har vist. Vi syns det er viktig at vi alle kan dele våre tips med hverandre, så hurra for det!

Takk for at dere er så engasjerte og gjør det moro for oss å fortsette med iknowthatmagazine.com!

Klemmer fra Redaksjonen

Iknowthatmagazine.com er stedet hvor ALLE kvinner, jenter, ladies kan ta turen og bare slappe av - le, gråte, lære og engasjere seg. Vi tar oss selv veldig lite høytidlig – men jobber hardt for at dette er magasinet som du faktisk VIL lese hver eneste dag.

16 Comments

  1. Linda M

    February 16, 2014 at 09:55

    Hei

  2. Jeanett

    February 17, 2014 at 13:03

    Jeg har bestilt denne rare greia, leste artikkelen når den kom ut og nå tok nysgjerrigheten overhånd! MÅ bare prøve den! Gleder meg til å lese alle sine erfaringer :)

    • Veronica Lauritsen

      February 17, 2014 at 20:10

      Gleder meg til å høre dine erfaringer 😀 Morsomt at jeg har hjulpet så mange ved å skrive om denne rolleren. Helt overveldet av alle tilbakemeldingene jeg har fått fra de som har testet den :) Masse lykke til Jeanett

  3. Rikke

    February 17, 2014 at 17:28

    Jeg er også en av de som bestile denne etter dere skrev om den, og selv om jeg ikke egentlig trodde at det skulle gjøre noen forskjell så har huden min blitt en helt annen. Jeg prøvde først uten serum, men merker nå hvor viktig serumet også er å bruke. Veldig kult at dere viser oss ting som faktisk fungerer. Det er jo så vanskelig å vite noen ganger med så mange blader og blogger omkring. Takk! :)

    • Veronica Lauritsen

      February 17, 2014 at 20:13

      Det er kjempeflott å høre Rikke 😀 Jeg skrev jo om den, nettop fordi den utgjorde så stor forskjell på min hud, og er utrolig gøy at den virker like bra på dere også! Serumet er viktig å bruke ja, det merket jeg også ganske fort. Rolleren er selve verktøyet, men så er serumet helt fantastisk og!

      Tusen Takk for din tilbakemelding her på iknowthatmagazine 😉 Og bare spør hvis det er noe annet du lurer på ang. skin roller og serumet

  4. Pingback: FORNY HUDEN? MED NÅLER?? HJEMME??! - iknowthatmagazine.com

  5. Linda M

    February 27, 2014 at 12:11

    Hei, kan denne brukes av oss som ikke har kviser og uren hud? Tenker da på damer rundt 35-ish som kanskje begynner å se litt sliten ut? 😉

    • Veronica

      March 3, 2014 at 12:38

      Absolut! 😀 Den gjør jo at huden blir “fornyet” på en måte, og vil dermed gi et glattere hud og minsker store porer.

  6. Nastaran Marie Kowkabi

    March 4, 2014 at 08:42

    Åhh denne vil jeg prøve!

  7. Charlotte

    April 11, 2014 at 19:07

    Hei , har bestilt denne saken , håper på bra resultater =) men leste litt på siden og hvordan man skal bruke den , og lurte på hordan man skal desifinsere huden og Rollern ? , hvordan metoder bruker dere, takk for alle svar =)

  8. Marianne

    April 21, 2014 at 06:36

    Charlotte; jeg kjøpte sterilisering på apoteket, en flaske med en slags flytende antibac. Fukter en bomullsdott og ruller forsiktig frem og tilbake. Viktig å ikke gjøre dette rett før og så rett på huden, alkoholen må fordampe skikkelig. Derfor gjør jeg det rett _etter_ bruk, før jeg legger den tilbake i etuiet sitt igjen.

  9. Liv

    April 22, 2014 at 12:07

    Høres lovende ut! Noen spørsmål:
    Hvilken lengde på nålene har dere brukt? 1mm? Eller kan det skade?
    Hvordan er det med soling mens man bruker dette? Bør man helst vente til høsten med å prøve ut?
    Kan man ta for seg hele/mange deler av ansiktet, eller bør man ta et område av gangen?
    Og dere følger nøyaktig bruksanvisningen fra produsent, eller har dere funnet bedre/enklere måter?
    Dere spiser ikke tablettene?
    Andre tips?

  10. Linnea Blom

    September 4, 2014 at 19:33

    Hei! Lurer på om det ble noe av “Leserne tester”-saken?
    Hvordan er langtidseffekten av rolleren? Har lest et sted at resultatene kan være midlertidige, at huden retter seg ut bare for en periode, hva er dine erfaringer Veronica?

  11. Mia Tveten

    November 30, 2014 at 21:41

    Jeg lurer også på langtidseffekt og hvor blir det av oppfølgingssaken dere i februar skrev at snart skulle komme?

  12. Pingback: DO THIS DON’T: Farg håret selv – men sjekk dette først! - iknowthatmagazine.com

  13. Pingback: 20 TING JEG SKULLE VISST FØR JEG BLE GRAVID… - iknowthatmagazine.com