iknowthatmagazine.com

GJETTER DU DETTE ER DU DYKTIG ASS!

Dette er uten tvil det rareste innlegget vi har hatt til dags dato, men i morgen skjer det noe kult og superhemmelig som handler om noe/noen jeg personlig er KJEMPE fan av.

Noen har kanskje lagt merke til ordet «Spring» i det siste? Den dukker opp i videoer på YouTube, festkræsjere med finnlandshette springer over den røde løpern på moteeventer – men hva i alle dager betyr det ikke?

Jeg er så heldig å få vite hva i all verden som foregår, og hoppa opp og ned – jeg er fan!

Men har dessverre ikke lov til å røpa HVA, ikke en gang til iknowthatmagazine.com staben, før i morgen.

Derfor kommer jeg med en tvist og lager en god gammeldags Gjettekonkurranse hvor DU kan vinne en sminke-goodiebag til en verdi av 1000 kr OG gaver som har med «Spring» å gjøre 😉

Alt du trenger å gjøre for å være med i konkurranser er å:

  1. Like iknowthatmagazine.com på facebook HER
  2. Legge igjen kommentar under her om hva du tror «Spring»-prosjektet er
  3. Kommentaren må legges inn FØR nyheten blir offisiel i morgen, så sett i gang!

NB! Hvis du tilfeldigvis har fått fortalt hva «Spring»-prosjektet er, så bare skriv hva det er – og ikke skriv at du vet det fordi ditt og datt, da har jeg dessverre ikke lov til  å publisere kommentaren 😉

Hvis noen gjetter korrekt, blir gaven trukket blandt disse – men hvis ingen treffer så trekker vi fortsatt en vinner blandt ALLE som liker og kommenterer, OH YEAH!

Jeg kan ikke røpe så mye, bortsett fra at det er et prosjekt fra noe/noen….hihi….

SPENNENDE!

Comments

comments

Er det noe du burde vite om Tove Eggen, så er det hvor lidenskapelig hun er. Lidenskap er visstnok nøkkelen til livet, jobb, familie, kjærlighet, venner og alt der i mellom. Hun ELSKER jobben sin som makeup-artist, stylist og livsstilsjournalist, og etter 10 år i bransjen (Oslo/London/Barcelona) er hun fortsatt lidenskapelig opptatt av å finne nye måter å formidle mote og sminke. Som tidligere skjønnhetsredaktør i magasinet Woman, makeup-lærer ved 2 makeup-skoler i Oslo og ukentlige mote og skjønnhetsartikler på Klikk Mote og i Det Nye, er Tove opptatt av at leserne skal lære, le og leve godt. Og aldri få dårlig samvittighet!

16 Comments

  1. Jen

    januar 30, 2014 at 10:52

    Ny singel från Timbuktu. Man kan ju alltid hoppas! 😀
    Och: tack för att ni är så härliga, coola och bra!

  2. Hanna

    januar 30, 2014 at 14:10

    Jeg tror at den 31.januar så slippes det en ny singel av Timbuktu! Den heter Spring kanskje? eller i hvertfall så synges ordet spring i sangen. Det tror jeg fordi man hører en kul låt i videoene, som kan høres ut som Timbuktu, og Spring-logoen ser ut som noe fra et album-cover 🙂

  3. Maja Iselin Eklund

    januar 30, 2014 at 15:18

    Jeg trur det er en musikkvideo med en ganske kjent artist som er så awesome og kul at det vil bli en hit 🙂

  4. Mairita

    januar 30, 2014 at 15:46

    Tror at Timbuktu skal komme ut med treningstøy kolleksjon som skal hete Spring og blir egnet til trening ute.

  5. Gro Kåsmoli

    januar 30, 2014 at 16:39

    Tror at Timbuktu kommer ut med en kolleksjon med joggesko,

  6. ~Lin

    januar 30, 2014 at 17:08

    Er det et lurespørsmål? Hva i alle dager betyr det ikkje? svaret er da det meste 😛

    Du er fan av så mye Tove så er vanskelig å gjette 🙂 syns folk har vært flink her i kommentarfeltet,men er usikker på om Timbuktu er så STOR -han er nemlig superliten) at han kan stikke seg ut på de eventene du snakker om og være overalt -så er kanskje noe litt mer omfattende som omhandler noe fasjonabelt.

    Kanskje et helt nytt konsept innen mote/makeup/egenpleie som vi ikkje har pr i dag?

    Eg bare gjetter, vet jo at konkurransen ikkje er for oss i red,men kan være med å gjette for det 🙂

  7. Monica Karin

    januar 30, 2014 at 18:14

    Er det en ny film som skal komme ut.
    En ny kles kolleksjon.
    Eller er det ett nytt trenings studio/konsept.
    Eller ett utested.
    Eller rett og slett en ny plate som lanseres i dag.

  8. Nastaran

    januar 30, 2014 at 19:41

    Jeg er helt enig i kommentarene over her. Ny Timbuktu singel! BOOM! Hvis det ikke er det så aner jeg ikke.

  9. Anju

    januar 30, 2014 at 21:02

    Hmm, er det Oslo Trend (moteuke)?

  10. Kristin

    januar 30, 2014 at 21:09

    Tror at diverse kjendiser skal være med på en løpe-konkurranse/maraton for å tjene penger til et veldedig formål.

  11. Kristine Jorskogen

    januar 30, 2014 at 21:55

    Tror det er en release kampanje for Timbuktu’s nye album! Er vi heldige har han kanskje fått med seg en del av artistene som springer i sangene. Eller kanskje bare i en sang?

    Blir spennende å se!

  12. Kristine Jorskogen

    januar 30, 2014 at 22:00

    Nå får jeg jo selvsagt ikke redigert da :p Men et annet forslag kunne jo være at Timbuktu slipper en kolleksjon med treningsklær/-utstyr hvor deler av overskuddet går til veldedighet! Eller en slags kampanje? Mtp at det er Timbuktu vil jeg i så fall tippe at det går til en veldighet som omhandler fremmedfrykt og rasisme.

    Hvis det er lov å gjette mer enn en gang da 😉

  13. Bergljot

    januar 31, 2014 at 17:21

    ut av det blå – jeg tror det er en motekolleksjon der overskuddet går til tyfonrammede på Fillipinene, eller et annet veldedig formål.

  14. Susanne

    januar 31, 2014 at 18:58

    Timbuktu slipper egen singel som heter Spring. 🙂

  15. selini

    februar 2, 2014 at 17:10

    tror det blir en sang som blir sluppet og et løp for veldedighet av kjendiser.