iknowthatmagazine.com

FORNY HUDEN? MED NÅLER?? HJEMME??!

Huden min har alltid, så lenge jeg kan huske, vært et problem…

Overproduksjon av talg som igjen gir store kviser, og i verste scenario – fettkuler på størrelse med en klinkekule – nei, jeg tuller ikke. Og som de fleste sikkert kjenner seg igjen i, er det ofte vi klemmer dem ut, som igjen danner arr!

Acne vulgaris har for meg vært et så stort problem at jeg innimellom ikke har turt å bevege meg ut døren, med mindre jeg ikke har hatt noe valg, da helst på papirpose over hodet og store solbriller. Jeg har forsøkt utallige kremer, laserbehandling, skrubb og peeling, uten å merke noen særlig forskjell. Så etter mange år, hvor håpet om ny og fresh hud har sunket betraktelig, har jeg egentlig bare ventet på å vinne i Lotto, så jeg kunne ta en full skinbooster med restylane. «Koste hva det koste vil» tenkte jeg, helt til…

I november i fjor ble det endelig min tur til å teste ut de beryktede micronål-rullene, bedre kjent som  Swiss Skin Roller – sammen med Swiss Rejuvenator Gele. (adlink)

Med like stor skepsis som alltid, ga jeg det likevel et forsøk hvor jeg i femten dager hver morgen og kveld skulle rulle nålene frem og tilbake på huden, og avslutte ved å fylle igjen de åpne porene med geleen. Det kan beskrives som en herlig og oppfriskende følelse som kan sammenlignes med den du får hos hudpleieren etter å ha tatt en skikkelig dyp rens. Fresh & Smooth!

Skjermbilde 2016-04-21 kl. 18.27.36

540 nåler som stimulerer hudens egen produksjon av kollagen og nye hudceller skulle altså bli veien til bedre hud.

Man skulle kanskje tro å rulle små nåler over ansiktet skremte meg, men nei da –  jeg er vant til både akupunktur i tillegg til at jeg setter egne sprøyter i magen hver måned, så jeg føler meg ganske herja når det kommer til slike ting.

Swiss SKIN ROLLER skal bidra til:

  • Hudforyngelse gjennom blant annet økt produksjon av kollagen
  • Behandling av rynker
  • Eliminering av strekkmerker (Den er jeg skeptisk til, men jeg får skaffe meg en og teste selv! ~ Tove 😉 )
  • Redusering av operasjonsarr
  • Effektiv behandling av arr etter for eksempel akne
  • Fjerner gusten/gul hud

Hygiene er også veldig viktig, som geleen også hjelper til med, da det tross alt er små nåler som ruller over huden vi snakker om – så ingen møkkete fingre i ansiktet rett etter please!

Fjern all sminke før bruk og steriliser rolleren med kokende vann – pyrisept eller annen steriliserende alkohol fungerer også.

Og slik gikk det altså til da jeg satte i gang:

Jeg prøvde meg forsiktig frem, og etter et par dager gikk dette som en lek. Nålene og geleen gled raskt inn i mitt daglige morgen/kveldsrituale. OG belive it or not, så forsvant faktisk kvisene raskt, arrene ble mindre og mindre synlige etter hvert som dagene gikk og til og med eksemen og pigmentene rundt munn – de forsvant. Men det var først etter å ha sammenlignet før og etter bildet at det lød et stort «wow» fra meg, for dette var virkelig mer enn hva jeg hadde forventet.

Folk bare «Har du tatt botox eller noe»? Svaret var Swiss Skin Roller og den tilhørende Rejuvenator geleen.

Til og med min far som verken ser om jeg har gått opp eller ned ti kg, kommenterte huden min etter noen ukers bruk. Nei, jeg hadde intet valg enn å innse at jeg nå har funnet noe som virkelig har utgjort en stor forskjell på huden min, og som jeg kan gå god for. Jeg anbefaler ALLE som sliter med hudproblemer, enten det er kviser, acne, cellulitter eller annet om å teste ut dette unike produktet.

I tillegg har de et salg på gang, hvor man kan sikre seg kittet med både rolleren og geleen (adlink) til nesten halv pris – og DET kan vi jo godt like!

Noen andre som har testet denne enda?

LES MER:

VI ANBEFALTE, DERE TESTET – «JEG HAR IKKE HATT ET ENESTE UTBRUDD SIDEN JEG STARTET MED DENNE!»

Comments

comments

Iknowthatmagazine.com er stedet hvor ALLE kvinner, jenter, ladies kan ta turen og bare slappe av - le, gråte, lære og engasjere seg. Vi tar oss selv veldig lite høytidlig – men jobber hardt for at dette er magasinet som du faktisk VIL lese hver eneste dag.

61 Comments

  1. Nathalie

    januar 14, 2014 at 19:45

    Utrolig hvordan den har fungert! Morsomt å se 🙂

    • Veronica Lauritsen

      januar 15, 2014 at 08:14

      Ja, det kom faktisk overasskende på da jeg forbredet meg på at jeg sikkert ikke kom til å se noe serlig resultater etter bare et par uker, men jeg elsker ting som faktisk fungerer slik det er skrevet om 😀

      • annonym

        mars 1, 2016 at 18:35

        Brukte du 1mm eller 0,5 mm?

  2. Lin

    januar 14, 2014 at 23:03

    wow så forskjell!!

  3. Linda M

    januar 16, 2014 at 09:21

    noen som har testet denne på «slapp» hud og strekkmerker?

    • Veronica Lauritsen

      januar 16, 2014 at 11:24

      Jeg har testet den på strekkmerkene på magen som har blitt litt mindre synlige etter en måneds bruk ca! 🙂

      • Tove Eggen

        januar 17, 2014 at 05:16

        Whaaaaat? Crazyness – that’s it, jeg har bestilt! 🙂 og artikkel om det kommer!

        • Veronica

          januar 17, 2014 at 07:59

          Woop-woop 😀 Det blir spennende å se din erfaringer med den 😉

  4. Renate

    januar 16, 2014 at 15:16

    Er den virkeli så bra? Blir alltid skeptisk når noe er AÅ bra…sliter med acne selv..tenker der er hormonelt. .vil den da fungere på meg?

    • Renate

      januar 16, 2014 at 15:17

      SÅ bra skulle der stå:)

    • Tove Eggen

      januar 17, 2014 at 05:15

      Bra å være skeptisk Renate! Jeg gleder meg masse til å teste denne selv, men som alltid funker hudpleie så forskjellig på oss alle! Men det vi kan love er at det vi skriver om her på iktm, og som vi i tillegg lovpriser – har vært akkurat så bra som skriver for oss heldigvis 🙂 Til og med jeg bare, når jeg la inn saken til publisering, » Veronica – er den virkelig SÅ bra?» – så jeg skjønner godt at du spør! Haha 🙂 Svaret var «egentlig bedre, men jeg ville ikke dra på for mye» – og med de før/etterbildene så var jeg overbevist 😉 Klemmer fra Tove

    • Veronica

      januar 17, 2014 at 08:06

      Jeg var like skeptisk som deg Renate , og etter å ha testet det meste av kremer, dyprens, hudpleie og visa versa hadde jeg nesten mistet troen (som skrevet over) . Jeg hadde ikke troen på denne heller, men jeg tenkte «hva har jeg å tape» kan ikke klage, så lenge jeg ikke har testet det som er igjen å teste, så derfor ble det slik, og pr.i dag har jeg hatt 1 eneste kvise til sammen siden jeg startet å bruke skin rolleren og kremen, før hadde jeg kviser nesten daglig pga ekstrem fet hud og overproduksjon av talg!
      For noen er det sikkert hormonelt, mens andre har skyld i det selv. Uansett ville jeg virkelig testet ut denne. De bruker deg til og med mot acne på enkelte hudpleiesalonger.. «so, give it a try» 🙂 De eneste jeg har hørt det ikke har funket så bra på er de som nesten har plettfri hud fra før av. Altså, hva er det å forbedre? !!

      • Maria

        mai 15, 2015 at 15:28

        Hvilken lenge har du på nålene?:-)

  5. Alba

    januar 24, 2014 at 08:39

    Må du fortsette å bruke produktene daglig for at huden skal forbli fin, eller kan du bruke dem som en kur ved behov?

    • Veronica

      januar 28, 2014 at 09:47

      Jeg brukte f.eks produktene i 8 uker, for så å ta en pause en stund. Huden forblir forbedret, slik at det er ikke nødvendig å bruke den hver dag, noe jeg ikke tror er sunt heller. Å bruke det som en «slags kur» er nok det beste 🙂 Ta noen måneders opphold, og så når du føler behov for å fornye huden litt igjen, så kan du jo starte på`n igjen ! man kan jo sammenligne det som en proteinkur for håret. periodvis er best 🙂

  6. Camilla

    januar 27, 2014 at 21:32

    Hvor mange mm er det på de nålene som du stikker inn i huden?

    • Veronica

      januar 28, 2014 at 09:47

      0,2 mm har jeg brukt 🙂

  7. Aina

    januar 28, 2014 at 17:05

    Hei 🙂 fungerer denne mest på kviser eller bedrer den også (merket du noe) på porene ? Ønsker med mindre/ mindre synlige porer 😛

    • Veronica Lauritsen

      januar 28, 2014 at 19:45

      Hei Aina 😀 Jeg hadde ganske store porer, og har merket minimering av disse etter noen ukers bruk:D Den har hjulpet både på dette, kviser, arr og rynker (linjer for min del)

      🙂

      • Aina

        januar 28, 2014 at 21:01

        Høres jo fantastisk ut egentlig 🙂 Da blir det nok en slik på meg også 🙂 Tusen takk for superraskt svar 😀

  8. Veronica Lauritsen

    januar 29, 2014 at 13:37

    Jepp, i know! Bare hyggelig å være til hjelp 😀 ha en fin dag videre

  9. Harriet

    februar 1, 2014 at 01:16

    Hei!! Jeg bestilte en slik, venter på at den skal komme i posten *kan nesten ikke vente*!!
    Jeg lurer på noen ting jeg håper du kan svare på:
    Kan man bruke rolleren rett på akne?
    Jeg leste en plass at man skal bruke den i syv dager, ta pause i syv dager, på’an igjen i syv dager i tre mnd. Stemmer det, eller må man bare kjenne selv hvordan man vil gjøre det?
    Tok det lang tid før du så resultater?

    Håper det fungerer på meg..har en god del arr etter akne, og det er sjenerende. Sminke dekker det ikke helt heller. Jeg vurderte laser, men kom over det her og dette blir forhåpentligvis redningen!

    Takk på forhånd!

    • veronica

      februar 1, 2014 at 11:50

      Hei Harriet 🙂
      Rolleren kan brukes rett på Acne ja!
      Det sies mye forskjellig om denne rolleren, men å bruke den i 7 dager for så å ta en pause og så påån igjen høres veldig spesielt ut. Man kan fint bruke den i 8 uker, før man tar en pause en stund for så å begynne på`n igjen. Jeg brukte den i ca 2 måneder, før jeg tok en pause. Jeg tror man må føle litt på det selv, ergo er det vel ikke noe fasitsvar på det, men du kan fint bruke den i mange uker i strekk, men tror også det er viktig med pauser for at huden får en pause fra behandlingen 🙂
      Jeg så reultater i det små vel og merke etter ca 5-6 dager. Etter 2 uker så jeg store resultater, på acnen!
      Sminke dekket ikke min acne/hull, arr heller, men det er svært lite synlig nå. Men husk å bruke kremen også ( rejuvenatoren) da denne er alfa omega for å få best mulig resultat. Er tross alt kombinasjonen av de to som gir max effekt 🙂

      Håper det fungerer like bra på deg, og masse lykke til 🙂
      Husk å vær nøye med rengjøring av hud og redskap!

      Veronica

      • Liv

        april 23, 2014 at 12:55

        Det er på Swissclinic sine egne sider dette med 7 dager på og 7 dager pause er anbefalt:

        http://www.swissclinic.no/no/info/om-swiss-skin-roller.html

        «Når du starter behandlingen, bør du være litt tålmodig. Det tar tid å oppnå maksimalt resultat. Rull frem og tilbake med rette tak og passe trykk. Rull 3-4 ganger på samme område, og bytt så retning. Du skal rulle i minst fire retninger: vertikalt, horisontalt og begge diagonalretninger. (Se bildet nedenfor)

        Vi anbefaler derfor at du bruker din roller med 7-10 dagers mellomrom (de vil si i 7 dager med roller, og 7 dager uten) i 12 uker og deretter evaluere resultatene.»

  10. Harriet

    februar 3, 2014 at 11:54

    Tusen takk for svar!! 🙂

  11. Harriet

    februar 5, 2014 at 09:33

    Heisann, Harriet her igjen! Jeg glemte å spørre om en ting til;
    Hvordan bruker man den, skal man trykke hardt eller mildt? Hvor mye skal man rulle?

    Beklager at jeg spør så mye..jeg er helt ny på dette 🙂 jeg vil gjøre det rett. Jeg har slitt så mye med akne og arr at jeg vil sjelden dra på fest eller andre steder, fordi jeg føler foundation dekker dårlig og concealer nærmest fremhever urenhetene :p Det har vært til tider deprimerende og jeg har prøvd alt.
    Dette er mitt siste håp.

    Takk for svar 🙂

    • veronica

      februar 5, 2014 at 21:57

      Det gjør ingenting at du spør. Bare hyggelig å kunne hjelpe andre som også sliter/har problemhud!
      Rull forsiktig frem og tilbake med rette bevegelser og passelig trykk.
      Rull ca 10 ganger i 4 forskjellige retninger.
      Ikke bruk rolleren mer enn maks 5 minutter.
      Håper dette kan hjelpe deg, men du kan prøve deg litt frem så ser du hvor mye du tåler. Alle har forskjellig smerteterskel. Jeg presser den med et fast trykk mot huden, slik at jeg kjenner nålene ganske godt, på de områdene der jeg har hatt mye arr, og mindre trykk i panna. Det har fungert best på meg 🙂

  12. Trine

    februar 5, 2014 at 23:15

    Jeg fikk denne i dag og har prøvd den for første gang. Skal jeg ta på min vanlige krem etter den kremen (rejuvenatoren) som fulgte med har trukket inn? Føler meg skikkelig stram i maska akkurat nå og har sykt lyst å gi huden min mere fukt.

    • veronica

      februar 6, 2014 at 17:30

      dette gjør rejuvenatoren:
      Fremskynder helingsprosessene i huden.
      Motvirker utslett og eksem.
      Forsinker hudens aldring og bevarer hudens vitalitet og energi.
      Stimulerer hudens celler til å fornye seg.
      Stimulerer hudens kollagenproduksjon.

      Så det er vanlig å føle at man nesten har på seg en maske, men den trekker seg inn i huden i løpet av natta. På morgen pleier jeg å bruke en fuktighetskrem etter rejuvenatoren. Det kan du fint gjøre 🙂

  13. Fredriq Nyuist

    februar 7, 2014 at 09:16

    Hei! Fin blogg! Jeg lurte veldig på om jeg skulle kjøpe en slik, har ganske dype arr på ene siden av ansiktet mitt… Følger hudkremen med? Og hvor strore nåler bør jeg skaffe? 🙂

    Takk!

    • veronica

      februar 8, 2014 at 14:44

      Hyggelig at du liker magasinet vårt 😀 Du bør absolutt prøve det ut, men du bør bruke rejuvenator kremen sammen med rolleren. Swiss Clinic har pakkepris nå http://www.swissclinic.no/no/artiklar/hud/swiss-skin-renewal-kit.html
      Men hvis du kjøper kun swiss rolleren, følger ikke kremen med nei!

      • shaby

        desember 22, 2014 at 00:49

        Hei Veronica:)
        kjempe flott blogg:)
        jeg ønsker å bruke den for å stoppe aldringstegn på hele ansiktet.
        Det jeg lurer på burdte jeg kjøpe 0.2 eller lengre for å bruke under øynene og på siden av őynene?
        håper du kan svarr raskt, jeg må få bestillt fort:)

  14. Pingback: VI ANBEFALTE – DERE TESTET: SKIN ROLLER - iknowthatmagazine.com

  15. Bente

    februar 19, 2014 at 16:46

    Så man bare renser huden, steriliserer rolleren, og ruller? Og så skal rejuvenatroen på etterpå…?

  16. Line

    februar 19, 2014 at 22:18

    Hei:) Hvordan steriliserer du den? Det står steriliser med alkohol, men skjønner ikke helt hvordan de mener man skal gjøre det..

    • Veronica Lauritsen

      februar 20, 2014 at 13:42

      Man kan enten koke opp vann og heller over, eller du kan bruke en enklere måte. Hell på pyrisept, ren sprit eller annen alkoholholdig produkt. 🙂

  17. Karianne

    februar 21, 2014 at 22:06

    Hei folkens,
    jeg leste denne artikkelen for et par uker siden , og har siden sett dette produktet flere steder; altså jeg lot meg friste men, det er et stor MEN her. Disse produktene kommer helt uten inneholdsdeklarasjon og bruksanvisning. Tegning på pakninger er ikke godt nok. Jeg har pratet med en av de store nettbutikkene og de bekreftet min mistanke om at dette bare er et useriøst postordrefirma som overhode ikke tar kundehenvendelser seriøst. Jeg skal returnere hele ordren.

    • Tove Eggen

      februar 22, 2014 at 08:43

      Hei Karianne! Vi jobber hardt for å aldri anbefale noe som vi ikke kan stå inne for, og det virker som om veldig mange har hatt god nytte av denne – ikke bare Veronica i denne artikkelen, men også lesere som skriver til oss, som vi skrev om her: http://www.iknowthatmagazine.com/2014/02/15/vi-anbefalte-dere-testet-skin-roller/

      Mulig de henviser til videre instrukser på nettet? Vet det er vanlig for flere merker å gjøre det. Jeg har ikke opplevd dem som useriøse, men vi må kontinuerlig sjekke flere nettbutikker, som blivakker.no og blush.no (er det en av de du snakket med?) som har både uautoriserte og autoriserte produkter. Vi vet i det minste at swiss clinic er sin egen bedrift, og bruker kun sine egne produkter, så vi har i allefall ikke opplevd det samme. Men jeg ville bare tatt kontakt med dem, og se hva de svarer? Og så er det så klart bare å sende tilbake – tror de har en veldig grei retur-policy 🙂

      Klemmer fra Tove

    • Veronica Lauritsen

      februar 22, 2014 at 10:35

      Jeg har beskrevet ganske grundig både her på iknowthatmagazine og på min egen blogg hvordan man bruker rolleren og den tilhørende rejuvederm kremen. Hvis du googler produktene også er det mange andre blogger som nøye har forklart hvordan man bruker det. Jeg er veldig nøye på produktene jeg skriver omtale om, og Swiss Clinic er et meget seriøst firma som er der for å hjelpe kunder på en best mulig måte slik at de blir fornøyde og oppnår et best mulig resultat 🙂

    • Harriet

      februar 24, 2014 at 18:12

      Jeg skrev en mail til Swiss Clinic fordi jeg etter over to uker enda ikke hadde mottatt Swissrolleren min, og de svarte så og si med en gang og den var forsinket pga leverandøren. Jeg synes de virker seriøse og allerede etter mindre enn 2 uker med rolleren ser huden min kjempebra ut og jeg føler meg så fantastisk.

      • Tove Eggen

        februar 24, 2014 at 18:32

        Så godt å høre Harriet! Du må gjerne sende oss før/etterbilder på iknowthatmagazine@gmail.com – vi har fått en del så tenkte vi skulle samle til en artikkel senere 🙂

        • Harriet

          februar 25, 2014 at 12:28

          Det vil jeg gjerne være med på Tove. Jeg tok før-bilde, og har et «midt i behandlingen-bilde» der man ser tydelig forskjell, også skal jeg ta et til så snart jeg ser enda mer fremgang 🙂

          • Tove Eggen

            februar 25, 2014 at 17:10

            Åh så bra Harriet! Er jo så ekstra gøy når dere lesere får spalteplass også, syns nå vi i allefall 🙂 bare å sende inn på iknowthatmagazine@gmail.com når du er klar !

  18. Sara

    februar 22, 2014 at 13:09

    Hei:) er det sånn at man vasker ansiktet med varmt vann, tørker ansiktet å dermed tar på kremen som er med i pakningen å starter å rulle ? eller 🙂

    • Veronica Lauritsen

      februar 23, 2014 at 18:29

      Nei, det er litt feil! Du bør rense huden ordentlig før du starter å rulle. Kremen skal ikke på før du ruller, men etterpå. Denne rekkefølgen er best 😀
      -sminkefjerner
      -kaldt vann
      -roller
      -geleen

  19. Marte

    mars 31, 2014 at 16:12

    Hei!
    Jeg lurer på hvordan du rengjør huden og rolleren? Hvis du desinfiserer, hvilket middel bruker du? Eller holder det med en runde varmt vann?

  20. Amanda

    april 14, 2014 at 14:14

    Hei! Jeg sliter helt forferdelig med arr i ansiktene etter mye kviser. For noen år siden gikk jeg på en tablett-kur, nå husker jeg ikke helt hva den heter, men varte i 6 måneder. Den forverret kviseproblemet mitt før den ble bedre. Nå sliter jeg ikke like mye med kviser, men det har etterlatt seg store arr som er mye verre enn på bildene dine.. 🙁 Jeg klarer ikke å gå uten sminke og gjemmer det bort så godt jeg kan. Nå har jeg hørt så mye positivt om denne rollern, at jeg virkelig må prøve! Jeg har da ingenting å tape.
    – Skal jeg bruke den både morgen og kveld for best effekt? Du skrev at hygiene er viktig, men jeg trenger virkelig sminken min, hvor lenge burde jeg vente før jeg påfører sminke om morgningen etter behandling?
    – Jeg går på diverse renseprodukter, skal jeg fortsette å gå på disse samtidig som swiss skin roller og swiss rejuventor, eller slutte?

    Håper virkelig på svar!

  21. Veronica

    april 14, 2014 at 15:25

    Huden rengjører jeg med sminkeserviett, så bruker jeg en renseskrubb for å fjerne siste rester på huden slik at den er helt ren før bruk av skin rolleren.
    En runde med veldig varmt vann kan gå av og til, men ville brukt pyrisept som desinfiseringsmiddel for å være sikker på at du får desinfisert rolleren 🙂

  22. nina

    april 16, 2014 at 03:14

    Hjalp rolleren på fettkulene som du skrev at du hadde? jeg kjenner en som har en stor fettkul mellom leppa og haka (på størrelse med en klinkekule) og lurer på om skin rolleren kan hjelpe. Hygiene messig er det kanskje best at man ikke deler på en skinroller? best at man har sin egen?

    • Veronica

      april 16, 2014 at 10:49

      Ja de hjalp på fettkulene også! I dag våknet jeg med en fettkul bak øret. Bruker den på den, og smører på geleen etterpå! I stedet for å stikke hull, og klemme ut, er det bedre å bruke rolleren så vil den trekke seg tilbake, men tar selvfølgelig lenger tid enn hvis man klemmer den ut. Bedre det enn å få arr!! Du MÅ ikke dele den med andre nei, det kan overføre bakterier, og gi innfeksjon! Lykke til

  23. Camilla

    april 19, 2014 at 20:58

    Hei! 🙂 Jeg går på kremer som hjelper meg med hudproblemene mine, men vil ha enda bedre resultater og tror at dette produktet kan være perfekt for meg! Lurer derfor på om det går an å bruke denne i tillegg til de produktene jeg allerede bruker? For vil jo ikke slutte på de heller.

  24. Elin

    juni 18, 2014 at 13:27

    Jag har testat Swiss Skin Roller i 6 veckor nu för mitt ärr i pannan och nu syns det knappt! Var först lite osäker men kollade på dr oz video och kände mig mer säker: http://www.youtube.com/watch?v=JtFwCNkCwpA&feature=youtu.be

    • Tove Eggen

      juni 18, 2014 at 13:30

      Så godt å høre, Elin! Jeg så faktisk den videoen selv mens jeg researcha rolleren før vi la ut saken, hjalp masse 🙂

    • Veronica

      juni 18, 2014 at 13:46

      Så gøy å høre 😀

  25. Siri

    juli 15, 2014 at 21:34

    Hvilken lengde på nålene har du brukt? 0,2 mm?

  26. Christiane

    november 17, 2014 at 18:02

    Hei! Går det ann å bruke den når man har kviser, som i aktive kviser? Hørte en plass at man ikke burde bruke den på kviser, siden det ville da spre seg over hele huden?

    • Aina

      desember 19, 2014 at 18:20

      Jeg har sett igjennom noen reviews på YouTube, og de sier at man IKKE skal dra den over aktiv akne, for det kan det spre seg i resten av ansiktet. Egentlig veldig logisk når du tenker deg om. Tenk på alt smusset som setter seg i rolleren, som du igjen drar over resten av ansiktet. Jeg prøvde min roller i kveld får første gang. Har 2-3 aktive kviser som jeg unngikk, Just in case. Har ikke lyst å ende opp med mer drit i ansiktet 😛 har også lest at man ikke skal bruke den på føflekker. Jeg har ganske mange små i ansiktet, men har prøvd så godt jeg kan å unngå de. På siden til swiss clinic står det at den med kortest nåler er for ansikt, men et annet sted leste jeg at 1.0-2mm burde brukes i ansikt for akne arr osv,så jeg bruker den største swiss clinic har. Spent på å se resultat. Jeg reagerer litt på at posteren bruker den morgen OG kveld? Holder vel med bare kveld, når ingen ser deg 😛 swiss sine sider sier også » anbefaler hver kveld ».

  27. Liv

    desember 28, 2014 at 13:01

    Før og etterbildene dine henger ikke helt sammen for meg. Det ser ut for meg som om bildene er fra to forskjellige steder på kroppen/ansiktet. Rett og slett misvisende. Du bør legge ut bilder som viser at det faktisk er DIN hud vi ser på bildene.

    • veronica

      januar 19, 2015 at 12:54

      Javel! Det er fra samme side av ansiktet mitt, bare at øret syntes litt mer på det ene og litt av munnen på det andre. Var bare for å vise hvor ille det faktisk var på før bildet, og hvor mye bedre «det værste» ble etterpå:)

  28. Anne

    mars 21, 2015 at 07:56

    Hvordan ser huden ut i de ukenedu bruker rolleren daglig? Er man ekstra rød, sår, flassete, tørr? Jeg lurer altså på om man Ser solbrent, eller rødflammete ut? Ogisåfall: dekket du dét med sminke? Eller er det bedre å. Gå usminket og lide seg gjennom » rollerdagene» ?