iknowthatmagazine.com

FLERE JULEGAVER FRA IKNOWTHATMAGAZINE!

Vi lodder ut ikke mindre enn to (ja, 2!) Logitech FabricSkin tastatur til to heldige lesere – om vi digger julegaver da!

Jeg har selv fått lov til å teste ut tastaturet en stund. God idé, tenkte Jamina Heggedal, som har ansvaret for disse godsakene, siden jeg gjør AAAALT på min iPad, i tillegg til at jeg blogger og skriver mer eller mindre lange artikler. Noen som kjenner seg igjen?

Nå har jeg minimert mine tastaturfeil med sikkert 80%, fordi det er så mye lettere å skrive på enn iPad tastaturet, når man skal skrive mye. Dessuten oppdager jeg stadig nye finesser som ikke finnes på det integrerte tastaturet og skjermen får en fin skrivevinkel (jaja, jeg er vel litt imponert da –  jeg forventet bare ikke at det skulle være SÅ praktisk 🙂

TASTATUR TIL TABLET IPAD
Verdi: 1199,- per stk.

Tastaturet fungerer via Bluetooth (eller Blåtann, det er jo tross alt en norsk oppfinnelse 😉 ) og lades opp med medfølgende kabel (men jeg har brukt det i flere uker nå og har vel ladet det to ganger, så det virker lovende!).

SLIK VINNER DU:

1. Lik dette innlegget ved å bruke Facebook-knappen på toppen her

2. Legg igjen en kommentar under artikkelen om hvorfor akkurat DU trenger et slikt tastatur!

To vinnere trekkes på selveste Juleaften!

Og etter du har slengt deg med på denne konkurransen, så kan du jo sjekke ut den store julegavekonkurransen vår også hvor du kan vinne Nokia Lumia 625, Komplett hudpleieserie fra Emma S. OG KitchenGarden innendørs urtehage HER!

Comments

comments

Sonja Gundersen Durand: Det har blitt sagt mang en gang at Sonja passer så godt som terapeut og som yogalærer, fordi hun har et så rolig og vennlig vesen. Merkelig da, kanskje, at hun har fått så store problemer med å sove om natta. Typisk eksempel på kvinner i dag, muligens? Hun har lyst til å gjøre alt, særlig dersom det omhandler skole eller reising....eller jobb...eller yoga...eller.....:-) Så nå har hun også blitt nyklekket moteblogger og artikkelskribent, for diktene hun skriver blir man ikke rik av:-) Blogger på www.sonjadurand.com

44 Comments

  1. Marion

    desember 16, 2013 at 20:52

    Dette vil jeg gjerne ha, for jeg digger praktiske dingser 🙂

  2. Maria

    desember 16, 2013 at 21:03

    Ble anbefalt den av min supre kollega Sonja G. Durand. Bruker Ipaden min masse men opplever at tastaturet på selve paden er klønete. Scenebetennelse i armen hjelper ikke på det heller, så tror dette bør være midt i blinken for denne damen!!

  3. monica k

    desember 16, 2013 at 23:49

    jeg har lange negler og da er det lettere med tastatur enn touch metoden-
    ‘knoklene’

  4. Merete Korsgaard

    desember 17, 2013 at 00:08

  5. Frode Losvik

    desember 17, 2013 at 01:40

    Har en følelse av at jeg får meg en iPad snart når jula nærmer seg så da hadde dette vært helt supert c»,)

  6. Christel Knudsen

    desember 17, 2013 at 07:47

    Åååå, sånn her hadde jeg trengt! Ikke bare fordi det hadde vært über-praktisk nå som jeg er student,men tror jammen det hadde kledd både meg og IPaden min også 😉

  7. Marte Solheim

    desember 17, 2013 at 10:06

    Med dette tastaturet hadde skrivinga tatt av,
    slik som ein må skrive no- ja, det er eit himla kav!

    Men hadde eg hatt dette tastaturet kunne eg ha skrive mang eit flott brev eller stil,
    god jul til dåke alle – eg gjerne dette vinne vil!!!!!!!!

    Klem

  8. Siv

    desember 17, 2013 at 11:21

    For en superfin premie.
    Jeg har ønsket meg et sånt tastatur lenge, for jeg er også en av dem som gjør absolutt ALT på iPaden.
    Jeg begynner å bli veldig lei av skjermtastaturet på iPaden min, for det er så utrolig vanskelig å skrive på!
    Krysser fingrene for at jeg kan vinne meg et tastatur til jul 😉
    Mvh Siv
    sivojento@hotmail.com

  9. Anna

    desember 17, 2013 at 17:49

    Dette hadde passet meg bra! Da kunne jeg begynne å ta med ipaden på forelseninger i stede for den tunge laptoppe. Lenge lever tastatur og håper at jeg får et sånt i posten. Jeg har vært veldig snill i år

  10. Beate

    desember 17, 2013 at 18:37

    Ja. Vil gjerne ha ett sånt. Gidder sjelden å skru på dataen, så mye gjøres fra ipaden.

  11. Petter

    desember 17, 2013 at 18:43

    jeg vinneeer alldri noe og hadde blitt sååå glad

  12. Kristine Jorskogen

    desember 17, 2013 at 19:59

    Jeg trenger dette veldig fordi jeg bruker iPaden på skolen! Og det hadde jammen vært mye lettere å skrive notater o.l. om jeg hadde et ordentlig tastatur 🙂

    God jul!

  13. Ingvild

    desember 17, 2013 at 20:36

    Når jeg sitter på lesesalen er det alltid så trangt om plassen så et tastatur som dette hadde det ikke bare tatt mindre plass en en pc, men da hadde jeg også sluppet og ta med den tunge skolepc’en. Dessuten er det jo mye mer elegant og ta opp en liten sak som denne, da hadde jeg fått så mye mer motivasjon til alle eksamenene og leksene. 😀 Wiiii, da hadde jeg blitt så glad! 😀

  14. Tina

    desember 17, 2013 at 21:45

    Jeg reiser mye og må ofte dra med meg hele pc’en når jeg vet jeg skal skrive mye. Tungvindt og unødvendig, siden iPaden alltid er i veska uansett. Med et sånt tastatur hadde pc’en blitt 100% på overflødig på tur

  15. Maria Kristiansen

    desember 18, 2013 at 00:42

    Jeg har akkurat faatt meg iPad. Og jeg hadde bursdag paa fredag. 😉

  16. Adrian

    desember 18, 2013 at 03:35

    Jeg har for store fingre for iPaden min. Så noe slikt hadde absolutt vært handy å ha!

  17. Kristiane Lie

    desember 18, 2013 at 08:19

    Her kan jeg skrive en veldig god grunn for at jeg trenger det, men det kan vel alle rett og slett fordi dette tastaturet er så praktisk og brukervennlig. Men jeg synes at jeg fortjener å vinne det fordi jeg er ei over gjennomsnittet alright jente. God jul og godt nytt år!

  18. Ida Lind

    desember 18, 2013 at 18:50

    Min datter på 4 bruker ipad nå og da som mange andre 4-åringer, men ikke nødvendigvis bare til spill. Vi lastet ned en sånn tastatur-app til henne, da hun liker å leke at hun er på jobb (lurer på hvor hun har det fra). Nå har hun «oppdaget» at det bare er en bokstav-app hun trykker på, og ikke eget tastatur. Så nå om dagen er det bare mammas pc som gjelder… Kanskje dere kan hjelpe henne med å få et helt eget tastatur på ekte?

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

  19. Anine

    desember 20, 2013 at 20:58

    Kunne vært greit å sluppet å bære på både den klumpete pc’n min og den 2kg tunge lovsamlingen til skolen (noe som skjer hver dag!), og heller brukt padden min 🙂 Jeg skriver nemlig alltid feil på «tastaturet» på iPad’en!

  20. tone botn

    desember 22, 2013 at 21:45

    jeg vil gjerne være med i konkurransen om nettbrett og mobilen.Jeg har en mobil,men det er ikke kamera på den.Jeg ønsker meg også nettbrett fordi jeg har ikke pc.Min pc ble ødelagt for 3 år siden.Så jeg håper at min ønskedrøm går i oppfyllelse denne jula.God Jul!

  21. Hanna

    desember 23, 2013 at 21:43

    Jeg ønsker meg den fordi jeg skriver så knotete på iPad. Ønsker meg tastatur for å kunne bruke iPaden til mer 🙂

  22. Merete Svartis Ludviksen

    desember 24, 2013 at 07:25

    Et nytt tastatur hadde vært lykken,
    for det gamle er brutt i stykke`n!!
    Ord blir feil,
    kroppen steil,
    jeg ble iallefall ikke kvitt frykten!

    Jeg har likt deres side jeg finner,
    håper jeg blir den lykkelige vinner:)
    Venter jo spent,
    folder fingre pent,
    kanskje blir det mine øyne som skinner:)))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

  23. Linn

    desember 24, 2013 at 11:32

    Heisann hoppsann og ha en riktig god jul! Jeg trenger virkelig et slik tastatur til min iPad. Jeg skriver så seint når jeg bruker iPad tastaturet i forhold til på pcen, og med et tastaur til padden vil alt gå så mye raskere. Min pc er også ødelagt, slik at jeg trenger det virkelig. Jeg bruker padden til absolutt ALT! Nå sitter jeg her og krysser fingrene! 🙂

  24. Pingback: VINNER AV IKTM-JULEGAVER! (og trøstepremier…) - iknowthatmagazine.com

  25. HildeM - lykkelig med liten

    januar 1, 2014 at 22:18

    Jeg trenger dette sånn at jeg kan bruke ipaden mye mer når jeg er på farten og slipper å dra rundt på den store pc’n! Krysser fingrene masse!