iknowthatmagazine.com

JULEGAVER FRA OSS TIL DERE: NOKIA LUMIA, EMMA S. OG KITCHEN GARDEN!

julegaver (1024x640)

Som dere sikkert vet – we love you!

Uten dere lesere så hadde det ikke vært noe iknowthatmagazine.com, ingen morsom “jobb” å gjøre hver eneste dag, ingen artikler som kan skriver 100% på den måten vi selv vil.

Og uten dere ville det i allefall ikke vært noen nominasjon til Vixen Blog Awards!

Så det er klar vi har JULEGAVER til dere!

Og skal vi være helt ærlige – så er vi rimelig sjalu og vurderer å hive oss med i konkurransen selv under falske navn. Men jeg prøver å unngå kleine øyeblikket som feks at vi trekker en vinner, og jeg må sende vinner-email til meg selv, og så må megselv svare på mailen uten å avsløre at det er….jeg…(?)

ANYWAYS!

ÅRETS JULEGAVER FRA IKNOWTHATMAGAZINE.COM ER (trommevirvel så klart….):

  1. NOKIA LUMIA 625 MOBILTELEFON
  2. KITCHENGARDEN FRA FISKARS
  3. HUDPLEIESERIE FRA EMMA S.

I know…sweet as hell 😉

Vi bruker å ha veeeeldig enkle konkurranser, så vi skrur opp tempoet litt på denne – mest for moroskyld så klart.

Så “alt” du trenger å gjøre for å vinner er:

  1. Like facebooksiden vår HER!
  2. Finne innlegget på facebooksiden som omhandler julegavekonkurransen, like og legge igjen en hilsen…
  3. Kommentere her under og fortelle oss hvorfor du trenger disse tre gavene til deg selv eller andre :)

For ja – ÉN heldig vinner får ALLE tre gavene!

MEN – kjenner jeg meg selv rett (og det håper tror jeg at jeg gjør) så kommer det nok noen trøstepremier i sminkeform til et så langt ubestemt antall andreplasser…. I KNOW!

Gavene har en totalverdi på 4829 kr!!

Så – get to it, og mens vi venter på at vinner trekkes på selveste juleaften (24. desember hvis det var noen tvil) så kan du jo sikle over gavene så lenge her:

 

julegave nokia lumia  625 (1024x640)

NOKIA LUMIA 625 – Verdi kr 1999,-

En smartmobil for både arbeid og lek. Skjermen på 4,5” gir masser av plass til å spille spill, bruke apper, se videoklipp og surfe på nettet med 4G hastighet. Den har et lekkert utseende og man kan skifte farge på de utskiftbare dekslene alt etter humøret. Windows Phone 8’s Live Tiles gir øyeblikkelige oppdateringer fra venner og apper på startmenyen, og det integrerte MS Office og Outlook er som skapt til den seriøse tenåringen som også vil benytte smartmobilen i skolearbeidet. Nokia Lumia 625 kommer med 7 GB gratis lagring i SkyDrive.

Fiskars KitchenGarden (1024x640)

 

FISKARS PREMIUMUTGAVE AV KitchenGarden – Verdi kr 1899,-

Med KitchenGarden får plantene riktig mengde lys, vann og gode vekstforhold under en beskyttende kuppel. Ved hjelp av en avansert lysteknologi kan du endelig ha friske urter på kjøkkenbenken lenger enn én uke av gangen. Med premiumutgaven er det mulig å dyrke frem urter fra frøstadiet.

 

julegave fra Emma S (1024x640)

EMMA S. HUDPLEIEPAKKE – verdi kr 994,-

Moisturising-produkter som inneholder naturlige fuktbindere som både tilfører og bevarer fuktigheten i huden din, samt holder den myk og følsom. Produktene er lette i konsistensen, går smidig inn i huden og passer alle aldre og hudtyper. Duften er ren og behagelig med innslag av iris og liljekonvall. Alle kremene inneholder vitamin E, en viktig antioksidant som beskytter huden din mot frie radikaler.

I pakken finner du:

–          Moisturising day cream

–          Moisturising night cream

–          Cleansing facial wash

–          2 in 1 makeup remover

–          Eye makeup remover

–          Deodorant

NÅ ER DET SNART JUL DERE – TVITVI!

Er det noe du burde vite om Tove Eggen, så er det hvor lidenskapelig hun er. Lidenskap er visstnok nøkkelen til livet, jobb, familie, kjærlighet, venner og alt der i mellom. Hun ELSKER jobben sin som makeup-artist, stylist og livsstilsjournalist, og etter 10 år i bransjen (Oslo/London/Barcelona) er hun fortsatt lidenskapelig opptatt av å finne nye måter å formidle mote og sminke. Som tidligere skjønnhetsredaktør i magasinet Woman, makeup-lærer ved 2 makeup-skoler i Oslo og ukentlige mote og skjønnhetsartikler på Klikk Mote og i Det Nye, er Tove opptatt av at leserne skal lære, le og leve godt. Og aldri få dårlig samvittighet!

60 Comments

  1. Trine Selmer

    December 6, 2013 at 10:53

    Elsker jul og julegaver, blitt så veldig få julegaver etter jeg fikk barn, kanskje denne konkurransen kan utjamne det littegrann. God jul!

  2. Renate

    December 6, 2013 at 11:00

    Fordi mobilen jeg har nå slår seg av av seg selv, noe som er upraktisk når man bruker den som vekkerklokke :/

  3. Anine

    December 6, 2013 at 11:01

    Hvis jeg vinner, ville jeg prøvd Emma S. serien selv, siden jeg har hørt så mye bra om den og ønsket meg serien en stund nå 😀 Også skulle jeg gitt mamma Fiskars KitchenGarden, for da hadde hun (og jeg) blitt mye flinkere med å bruke urter i maten! Og mobilen ville jeg gitt til kjæresten min, da han virkelig trenger en ny mobil, siden den han har nå bare klikker og tuller hele tiden :)

  4. Ingvild

    December 6, 2013 at 12:25

    Det hadde vært helt AMAZING å vinne alt dette! Det har seg sånn at bestemor ikke har mobiltelefon, og det hadde vært kjempeartig å gi henne en. Hun bor noen timer unna, så det er ikke alltid så lett å holde kontakten, men med en mobiltelefon kunne jeg sendt henne bildemeldinger og til og med skypet! 😀
    Kitchengarden hadde jeg gitt til søsteren min som elsker alt som har med sunn mat å gjøre!

    Hudpleiesettet trenger jeg sårt selv. Jeg har alltid slitt med sensitiv hud og har alltid utrolig tørr hud. Jeg har prøvd så og si alt, men det blir jo dyrt i lengden å prøve alt så jeg har holdt meg til billigere merker, og det er kanskje derfor jeg ikke har hatt hellet med meg. Det hadde betydd så utrolig mye om jeg hadde vunnet alt dette! <3

  5. Maja Iselin Eklund

    December 6, 2013 at 12:31

    ønsker en liten oppmuntring i julen! hadde vært kjekt. Heldig den som får, fantastiske premier!=)

    majsen-ek@hotmail.com

  6. Kristi

    December 6, 2013 at 12:46

    I en ellers sliten hverdag så hadde det vært flott med så fine julegaver! :)

  7. Beate M

    December 6, 2013 at 13:11

    Jeg vil veldig gjerne delta. Min kjære trenger sårt en ny mobiltelefon, da den gamle både halter og har helt oppskrapet skjerm. Han har gitt mobiler til “alle” andre, men nedprioritert seg selv, så dette fortjener han mer enn noen.
    Jeg er veldig glad i å bruke friske urter i maten, men har enda ikke funnet en god måte å bevare/dyrke de på i kjøkkenet, så dette hadde vært en super løsning.
    Hudpleieserien ønsker jeg å gi til min beste venninne, hun fortjener en oppmuntring og vet at hun ønsker seg gode produkter i julegave.

    Følger og har kommentert på FB også. 😀

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

  8. Trine Wæraas

    December 6, 2013 at 13:15

    ååå – jeg får ikke julegaver, men iår kanskje jeg får (blinke, blinke) og da ønsker jeg meg kitchengarden til meg selv.
    – Hudpleieserien vil jeg gi til ei som virkelig trenger litt oppmuntring i hverdagen og det samme med mobilen.. Da blir vi tre som blir glad 😀
    – God Jul, sier jeg, uansett 😀

  9. HildeM - lykkelig med liten

    December 6, 2013 at 13:33

    Etter å ha tilbrakt flere uker på sykehus, har jeg ikke fått kjøpt en eneste julegave! Vinner jeg skal jeg dele gavene med venner og slekt :) Krysser fingrene masse!

    Ha en super helg!

  10. Egat

    December 6, 2013 at 13:35

    Vinner jeg blir det verdens beste kone som får herlighetene fordi hun er så søt og snill med meg og barna hver eneste dag!

  11. Annelen

    December 6, 2013 at 13:40

    Wooop! Dette er spennende:). Selv trenger jeg ny hudpleie da jeg snart er tom, min kjæres telefon driver å dør litt og jeg er et kjøkkenmenneske som hater urter fordi de dør hele tiden, men jeg kan ikke leve uten de! Da smaker jo ikke maten noe. Så en sånn kjøkkenhage hadde jo gjort seg:). Ha en finfin helg!

  12. Lin

    December 6, 2013 at 17:51

    Fantastiske gaver Tove -wow!! Det var jo ganske så flottesen:)
    Lykke til ALLE sammen!!!!

    Hvis dere har lyst å sjekke det ut så eg har pakkekalender på min blogg, hjertelig velkommen til å ta en titt:)cuskima.blogg.no

    ~Lin

  13. Anne

    December 6, 2013 at 19:13

    Årets råeste og kule gave.klart jeg hadde blitt kjempe glad:)

  14. Maren Svendsen

    December 6, 2013 at 23:00

    1-Selv har jeg en ganske bra smartmobil, men det er verre med de andre her i huset. Så det hadde vært litt av en overraskelse om de plutselig fikk denne til jul. :)

    2-Jeg er veldig opptatt av å spise ren og sunn mat, og denne hadde jammen meg vært noe å ha hatt på kjøkkenet. Både for meg og også min kjære kanin som elsker alle slags urter.

    3- Hadde vært en fin venninne eller morsgave (:

  15. siws

    December 7, 2013 at 02:22

    Mobiltelefon ville være en perfekt overraskelse til min kjære samboer som har vært så uheldig å knust skjermen på den han har nå. Kitchengarden-produktet vil passe fint i vårt lille kjøkken som førnevnte driver og pusser opp og forhåpentligvis er ferdig til jul :) Hudpleieproduktene passer midt i blinken å gi bort i gave til min gode mamma som alltid stiller opp :)

  16. Monica Almås

    December 7, 2013 at 11:36

    Ah! For noen premier! Først var jeg helt på det Emma S. greiene, fordi jeg har hørt så mye bra om det merket, men aldri hatt råd til å kjøpe det. :) Men så kom jeg på at mobil egentlig er det jeg trenger mest (selv om altså hudpleie kommer først på ønskelista! Tenk på det!). Mobilen min holder nemlig sakte, men sikkert på å avgå med døden. Den lader ikke spesielt godt lenger, og jeg får en million beskjeder daglig om at den er tom for lagringsplass. Noe så irriterende! Dessuten er ikke kameraet så bra, og jeg liker jo å ta sminkebilder og legge ut på instagram… såh, ja. Jeg skjønner at jeg må kjøpe meg mobil snart, men det er så dyrt! Og litt kjedelig! Ellers var Nokia min ungdomskjærlighet, hadde Nokia 5110, tror jeg. Gud, det var en stor dag når jeg endelig ble like kul som de andre i klassen, og kunne vise frem den flotte nymotens telefonen min. 😉 Mye har skjedd siden den gang, altså..!

    Den der kitchen-greia er ikke helt min stil, men kjæresten hadde digga det. Vi flytta i rekkehus i vår, og har en bittebittebittebitteliten hageflekk. Der ville han ha rosebusker og urter, sa han en gang. Haha! Han glemmer nok at vi har drept fire planter siden vi flytta inn (med 2,5 lever enda!).

    Dette ble en litt skravlete kommentar, men føler alltid at jeg hilser på en gammel venn når jeg ser deg, Tove.. så det overlever du nok. 😉 Du ser at jeg fortsatt følger med!

    Lykke til med trekningen!

  17. Susanne

    December 7, 2013 at 15:03

    Jeg er selvfølgelig med :) God jul til dere <3

  18. Bente Therese Tovås

    December 7, 2013 at 20:33

    Jeg ønsker gjerne å være med. Alt dette er jo bare helt supert å vinne hvis man skulle vært så heldig så trenger jeg faktisk alt selv. Litt egenpleie trenger jeg når jeg er mamma til fem barn og ny mobil er bare en stor drøm og hvem drømmer ikke om en KitchenGarden? Nei her velger jeg å tenke på meg siden jeg ønsker meg alt :)

    Ønsker alle ei riktig fin advent og ikke minst ei god jul :)

    bente.tovas@gmail.com

  19. Ida Lind

    December 8, 2013 at 09:26

    Jeg vil gjerne gjøre litt ekstra stas på enkelte i min familie som har slitt litt ekstra dette året- med kreft, hjerteinfarkt og skilsmisse.
    Disse tre personene fortjener virkelig en ekstra julegave i år- de er alle fulle av pågangsmot og har en styrke jeg beundrer!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

  20. Egat

    December 8, 2013 at 09:29

    Jeg er med og krysser fingrene! vinner jeg vil jeg ha en ting selv, og resten blir julegaver til snille familien min!

    Ønsker dere ei super adventstid!

  21. Marte

    December 8, 2013 at 11:21

    Om eg var så heldig at eg vann, ville eg blitt veldig glad, for då kunne eg gje nær familie noko dei virkelig ynskjer seg til jol! :) Og det er alltid veldig kjekt, å gje nokon noko dei ynskjer seg! :)

  22. Beate

    December 8, 2013 at 16:12

    For noen fine premier! :)
    Typen skulle gjerne hatt en ny telefon, alle urtene mine dør i løpet av ett par dager på kjøkkenet og jeg trenger å bli flinkere å pleie huden. En hudpleieserie vil være en fin start på det.
    Krysser fingrene og ønsker dere samtidig en god førjulstid :)

  23. Madeleine

    December 8, 2013 at 23:25

    Jeg trenger disse premiene!
    Min iPhone ble stjålet, og den kinesiske erstatningen ble ødelagt, og jeg savner Instagram! Huden min er forferdelig dehydrert, og jeg har veldig lyst til å teste Emma S. Også har jeg lyst til å brife med urter når kokke-svogeren min kommer på besøk:)

  24. Helene B

    December 9, 2013 at 15:29

    Hadd vær utrolig deilig å vinne dette! Mobilen hadde gått tli min lillebor, som per dags dato eien en som tilhører steinalderen, kitchengarden ville bli gitt til mamma, som elsker å ekprimentere og ha det fint på kjøkkenet, og hudpleieserien tror jeg at jeg ville vært nødt til å beholde selv, da huden min går en tøff vinter i møte .. !

  25. Maja Iselin Eklund

    December 9, 2013 at 16:52

    Oisann! Her var det mye fint!:D For det første hadde jeg ønsket meg telefonen selv. Jeg har en gammel sony ericson som har tålt det meste, men kjenner den begynner å bli litt gammel nå. De to siste premiene hadde jeg nok delt med familien. Vinneren er døds heldig, jeg misunner han/hun allerede!

    Tenk å få en skikkelig overraskelse i jula!

  26. Anne

    December 9, 2013 at 19:33

    Oi, dette hadde vært kjempeflott juleoverraskelse! 😀

    Hvis jeg hadde vunnet skulle jeg ha gitt mobiltelefonen til kjæresten min. Han knuste skjermen på mobilen sin, fikk den reparert, for så å knuse skjermen igjen noen dager senere.. Så han hadde nok satt pris på en ny mobil.

    Ordentlig hudpleie hadde vært stas, som student er det gjerne ikke slike luksusvarer som blir prioritert dessverre.. Og Kitchengarden skulle jeg gjerne likt å vinne, morsomt å dyrke fram ting på sin egen kjøkkenbenk, er fan av organisk mat :-)

    E-posten min er: thekiterunner1990@gmail.com

  27. MyVidaLoca

    December 9, 2013 at 20:58

    Så gøy! Elsker konkurranser og få pakker i posten! Kjøper friske urter hele vinteren så trenger en sånn Kitchen Garden, Hudpleiepakke er aldri feil Og mobilen hadde vært morsom å teste, hatt iphone altfor lenge.. Håper jeg vinner så kan jeg blogge om produktene 😉 hihi

  28. Gyda

    December 13, 2013 at 05:02

    Ikke sikkert at jeg fortjener dette – men de rundt meg gjør det.
    Moren min kjøpte nye iphoner og Samsung galaxy til meg og søsknene mine, men ikke til seg selv. Hun har lyst på ny, men brukte mye på våres mobiler. Dermed; vinner jeg, så er det moren min som får ny tlf!
    Og fakta mi er veldig glad i urter, så den fiskars premiumutgave av KitchenGarden, er det hun som får.
    Selv sliter jeg veldig med tørrhud, spesielt på vinteren. Det er veldig ille, har kjøpt mange forskjellige kremer det siste halvåret, men det virker ikke som om de på apoteket funker en gang. Kanskje jeg har bedre lykke med disse? :)

    Alt i alt hadde dettevært en perfekt premie å vinne, fantastiske gaver! :)

  29. marianne s

    December 15, 2013 at 16:24

    herlige premier!! hadde blitt overlykkelig hadde jg blitt den heldige. mobilen ville jg gitt til sønnen min som desv ikke har mobil nå… kremene skulle fått den fineste baderomshylla! maskina hadde mer en gjerne fått innpass på mitt kjøkken :) jg håper …..

  30. Ellen

    December 16, 2013 at 13:31

    Er med på denne, så klart:-)
    Vinner jeg så går mobilen til min sønn som sårt trenger en ny. Han har hatt sin siden konfirmasjonen sin for 5 år siden. KithenGarden hadde jeg tatt selv, for jeg elsker urter, men har ikke grønne fingre. Så de dør, ganske enkelt. Hudpleieserien er litt vanskeligere, men tror jeg hadde beholdt den selv også. Har ikke vært så flink med egenpleie, dessverre.

  31. Pingback: FLERE JULEGAVER FRA IKNOWTHATMAGAZINE! - iknowthatmagazine.com

  32. Astrid øvrebø

    December 16, 2013 at 23:12

    Fantastiske premier! :) mobilen ønsker jeg meg selv slik at eg kan bytte ut min gamle som begynner å bli snart 6 år. Hudpleie settet ønsker jeg å gi til min mor som trenger å ta mer vare på seg selv og huden sin.

  33. Merete Korsgaard

    December 17, 2013 at 00:17

  34. Kristine Jorskogen

    December 17, 2013 at 20:06

    Nokia Lumia = denne trenger mamma! Hun har nemlig en helt håpløs telefon (mener jeg) og kunne virkelig trengt en ny en!

    Kitchengarden = Denne MÅ jeg ha. Den er lagd for meg! Jeg klarer nemlig ikke å holde urter i live, uansett hvor mye jeg prøver! Jeg har til og med en Eva solo urtepotte, men den funker visst ikke hos meg…

    Hudpleiepakke = Jeg er litt ego, jeg trenger denne selv! Min tørre vinterhud ville takket meg! Og øyevippene også, for de er ikke så glad i at jeg ikke fjerner sminken om kvelden… Ei heller i våtserviettene jeg bruker. Deodoranten kommer godt med i en travel mamma-hverdag 😉

  35. Kylie Larsson

    December 22, 2013 at 16:56

    Att kunna beställa fred på jorden;
    Eller en tidsmaskin i orden.
    Dessa är nog härliga önskningar som vi alla har;
    Tyvärr är en sådan önskan ej uppfyllbar.
    Men näst bäst är de underbart fina saker;
    Hos Iknowthatmagazine.com med något till alla smaker.
    Man hittar alltid tips som tänder köpgnistan;
    Och härliga produkter som hamnar på önskelistan.
    Vidare till varför jag förtjänar att vinna;
    Om dessa skulle jag vinna;
    Skulle hudvårdspaketet ges till en speciell kvinna;
    Som är alltid hjälpsam och snäll.
    Detta skulle förvandla hennes julafton till en underbar kväll.
    Mobilen vill jag ge till mannen min;
    För han är den snällaste någonsin.
    Jobbar och sliter gör han varje dag;
    Visa hur mycket han uppskattas vill jag.
    Spolade ner i toaletten blev gamla mobilen hans;
    Funderar ofta om var den idag fanns.
    Jag vill behålla Fiskars Kitchengarden själv såklart;
    För att bli omgiven av gröna växter är så underbart.
    Om mitt hjärtas dröm att vinna detta kunde uppfyllas;
    Skulle säkert hela hans julsäsong förgyllas.

    Gillar, delat, och kommenterar

    God jul!! :)

  36. tone botn

    December 22, 2013 at 19:44

    jeg vil gjerne vinne nettbrett og ny mobiltelefon.Jeg har en gammel mobil ,men jeg har ikke kamera på den.Jeg har heller ikke pc så premiene hadde passa perfekt til meg.Jeg gruer meg litt til jul fordi pappa døde av hjerteinfarkt på selveste Julaften 2009,65 år gammel.Håper jeg er heldig å vinner premiene.God Jul!

  37. Leander Didriksen

    December 23, 2013 at 13:46

    Heihei, Tove!

    Til jul ønsker jeg meg en kitchengarden fra Fiskars til moren min og litt til meg selv. Moren min elsker å bruke friske urter i maten, og hun mener at det er viktig å bruke friske og ferske produkter. Dette er hun veldig opptatt av, vi har alltid laget mat fra bunnen av, fordi hun vil at hele familien skal ha et sunt kosthold. Hun er ikke i mot søtsaker og andre usunne ting, men hun er opptatt av at maten ikke er bygd av kjemikalier og andre ingredienser som kan skade kroppen. Moren min og jeg pleier å lage mye mat sammen, og vi elsker middagen som er det beste målitdet om dagen. Vi pleier alltid å bruke urter, og helst friske! Problemet vårt er at vi sliter litt med å holde urtene friske… Vi har prøvd å ha dem litt i kjøleskapet og litt ute sånn at de får sollys. vi har funnet ut av at det beste vi kan gjøre med dem er å gi de sollys og litt vann. Likevel tror jeg og mener jeg at kitchengarden må være den aller beste løsningen på problemet. Jeg ønsker meg virkelig denne gaven til moren min og litt til meg selv, fordi vi elsker å lage mat sammen.

    Til storebroen min ønsker jeg meg en ny telefon, og dette kan gjerne være Nokia Lumia 625. Telefonen han har nå har han selv eid i 2 år, men før det var det faren til eksen hans som hadde telefonen. Så i alt er den 5 år gammel… Den har touch skjerm, men den fungerer så sykt dårlig. Touchen er så dårlig at han ikke klarer å ta telefonen alltid, og det er ganske kjipt når jeg prøver å ringe han… I tillegg tror jeg at storebroren min synes det er litt flaut med en telefon som først og fremst er gammel, men også det at han har fått den av faren til eks-kjæresten. Jeg vet at ingen andre i familien skal kjøpe ny telefon til han til jul, fordi han skal flytte for seg selv. En ny telefon trenger han virkelig, og det er viktigere enn en brørister i hvert fall. Han kan heller varme brød i ovnen… Jeg er sikker på at han ville bli kjempeglad for en telefon, og det hadde jeg også blitt! Da kunne jeg endelig ha en normal telefonsamtale med han. Haha :)

    Til sist ville jeg gitt Emma S. sin hudpleierpakke til tante. Det er ganske vanskelig å finne gaver til henne, for hun sier alltid at hun har det hun trenger… Etter som åra har gått har jeg funnet ut av at hun elsker alt fra hudpleie. Hun elsker å prøve alt, men er opptatt av at produktene også har kvalitet. Det hadde vært kjempekoselig om jeg kunne gitt henne denne hudpleierepakken fra Emma S. Da vet jeg at hun hadde blitt fornøyd. Kanskje hun til og med finner ut at hun ikke hadde alt likevel?

    God Jul! :)
    Leander Didriksen
    (leander_didriksen@hotmail.com)

  38. Hanna

    December 23, 2013 at 21:53

    1. og 2. er gjort.
    3.: Jeg ønsker meg disse gavene veldig mye. Jeg trenger ikke en ny telefon, men det gjør moren min, virkelig. Hennes telefon er så gammel og dårlig, så hvis jeg vinner skal hun få den fine Nokia Lumia-en! :) Tror hun hadde blitt kjempeglad! Kitchen Garden ville jeg beholdt selv. Jeg elsker urter og bruker det mye i matlaging, men urtene jeg kjøper dør alltid etter noen dager, selv om jeg vanner de passelig mye. Vet ikke hva jeg gjør feil! Kitchen Garden er derfor noe jeg ønsker meg myyyyye! jeg har også veldig tomme kjøkkenbenker, så den hadde pyntet opp fint på kjøkkenet mitt :) Hudpleieserien fra Emma S har jeg hatt lyst til å prøve lenge, har hørt mye bra om den! :) Huden min er kjip, men kanskje Emma S kan gjøre den finere. Jeg krysser fingrene! :)

  39. Pingback: VINNER AV IKTM-JULEGAVER! (og trøstepremier…) - iknowthatmagazine.com