iknowthatmagazine.com

ER VI BRA NOK?

Det er ingen hemmelighet at iknowthatmagazine.com finnes kun for og på grunn av dere lesere.

Vår største motivasjon er å lage saker som ikke er like alt annet man kan finne på nett, at man faktisk skal kunne lære noe av skjønnhetsinnholdet og føle seg inspirerte av moteinnholdet.

Og le høyt av alt det andre rare vi holder på med….håper vi…haha… 😉

Så fremover kommer tilfeldige lesere til å bli spurt om å delta i en spørreundersøkelse for oss, slik at a) Vi kan se om vi er på rett spor b) annonsører kan se om vi er noe å satse på  – da kunne vi jo hatt dette som fulltidsjobben vår og levert enda mer og bedre innfold, hurra!

Så vi setter pris på om dere har lyst til å svare på spørsmålene som dukker opp 🙂

Men – siden kanskje ikke alle får sjansen til å være med på spørreundersøkelsen, vil vi gjerne be de som vil legge igjen en kommentar under her med hva dere syns om iknowthatmagazine.com:

  • Hva vil dere lese mer av?
  • Hva kan vi godt droppe å skrive om?
  • Hvor mange innlegg om dagen syns dere vi burde ha?
  • Ville det vært lettere for dere hvis vi sendte ut et nyhetsbrev en gang i uka eller måneden som fortalte om de forskjellige artiklene og linket til dem?
  • Er det noe vi burde endre på?
  • Er det noe dere blir spesielt glade av når vi gjør?

Takk for at dere, som desidert er norges kooleste lesere (helt objektivt sett så klart), gir oss driv og pågangsmot til å fortsette, vokse og forhåpentligvis endre en ofte negativ bladbransje til, forhåpentligvis, en positiv en…

DERE er vår største inspirasjon <3

Comments

comments

Iknowthatmagazine.com er stedet hvor ALLE kvinner, jenter, ladies kan ta turen og bare slappe av - le, gråte, lære og engasjere seg. Vi tar oss selv veldig lite høytidlig – men jobber hardt for at dette er magasinet som du faktisk VIL lese hver eneste dag.

13 Comments

  1. Beate

    november 21, 2013 at 20:29

    Jeg savner sminkevideoene til Tove! Jeg tror mange har havnet på disse sidene etter å ha sett videoene på klikk.no, men nå kan jeg ikke huske sist det ble lastet opp. For å lykkes med et slikt magasin tror jeg det er viktig å huske på hva man er best på, hvilken ekspertise man har, og gi dette ekstra vekt. Det trenger jo ikke være revolusjonerende videoer, er bare morsomt å bli litt inspirert i hverdagen, samtidig som man får se hva som finnes av nye produkter og lignende. 🙂

    • Tove Eggen

      november 22, 2013 at 11:21

      Tusen takk Beate – DER fikk jeg pushen jeg trengte til å fortsette med videoer, fått ut en allerede i dag og filmet tre til – har masse på lager også, men var litt usikker på hvor populære de var…men jeg elsker å lage de, så nå blir det videoer uansett, minst en gang i uka – hurra! Klemmer fra Tove

      • Beate

        november 23, 2013 at 22:53

        Så bra, gleder meg til nye videoer! Jeg følger ellers med på f.eks. Pixiwoo og Lisa Eldrigde, men det er fint å ha en tilsvarende norsk profil som tar hensyn til produktutvalg og spesielle utfordringer som vær og vind (til tross for at du befinner deg i Barcelona.. 😉

        Ellers ønsker jeg meg enklere side-navigering! Det optimale er (store) kategorier på øverste linje (der det når er om siden, skriv for oss, etc). Hadde vært fint med f.eks. videoer, mote, sminke, mat, hår, om livet, etc, for synes noen ganger det er vanskelig å finne tilbake til artikler eller videoer. Eller hvis man har lyst på inspirasjon innen mote så er det greit å filtrere ut mat, mammaprat, midtlivskrise etc. 😛

  2. Kristine

    november 21, 2013 at 23:09

    Jeg er fan av stort sett de meste Tove legger ut, sminkevideoer, mote og all insprasjon. Dere står for, (for meg i alle fal) et posetivt selvbilde, egen aksept og oppfordrer lesere til å ungå å gå på akord med seg selv eller andre. Samtidig som dere tar opp emner som er viktige i hverdagen, uten og bli masete. Jeg kunne tenkt meg noen flere kåseri om jente problemer, gutter og forhold og sånt; kansje noen flere tester? Og savner de ukentlige sminkevideoene til Tove som jeg kunne finne på klikk.no …

    • Tove Eggen

      november 22, 2013 at 11:23

      Hei Kristin! Åh, jeg blir så glad! Som jeg svarte Beate over her – YES, nå blir’e sminkevideoer igjen, trengte bare en spark i ræva 😉 SÅ takk! Fantastiske gode ideer, og noe vi har på ageendaen så da setter vi opp farta med det også. Gulle godt! Hvilke tester tenkte du på? Klemmer fra Tove

      • Kristine

        november 22, 2013 at 12:00

        Det er en jungel av produkter der ute, og av en eller annen grunn driver jeg å drar med meg hauer av mer eller minde ok produkter hjem i håp om å finne det ultimate produkt; noe jeg er sikker på at de fleste jenter kjenner seg igjenn i 😛 Fortiden er det øyekrem som blir jaktet på. Det står ikke mindre en fire stk på baderomshylla, og ingen lever helt opp til det jeg ønsker meg 😛

        For å holde meg til jungel metafoten, hadde det vært supert med en safari guide, som kan gi en masse erfaringsbasert info om hva å se etter, og hva som funker; og det er vel hovdesakelig det jeg mener med at jeg ønsker å se mer tester. Testen av tørshampoo fex. var super, og at du legger ut artikler om hvor bra du liker filt tupp liner, er akkurat det jeg ønsker mer av.

        • Tove Eggen

          november 22, 2013 at 12:13

          Supert – helt enig! Måtte både dobbeltsjekke at du ikke mente sånne «test hvor mye du kan om blablabla» -test, hvor lesern svarer…haha…da er vi på samme side! 😉 Hurra, mer skal bli!

  3. Ann Kristin

    november 22, 2013 at 01:17

    Savner videoene til Tove, både om kle og sminke. Ellers eit veldig bra nettsted som eg er innom kvar dag.

    • Tove Eggen

      november 22, 2013 at 11:24

      Sorry, sorry, sorry for at det har vært aaaalt for lit videor – det forandres NUH! Tusen takk for feedback, Ann Kristin! Klemmer fra Tove

  4. Lene

    november 22, 2013 at 15:02

    Jeg er og en av de som savner videoene til Tove.

    Så lurer jeg på en ting: kan man bruke tykke strømper og høye støvletter til blyantskjørt?

    • Julie

      november 23, 2013 at 19:00

      Selvfølgelig! Du kan bruke hva du vil 🙂

    • Tove Eggen

      november 23, 2013 at 19:24

      Mer skal det bli, Lene! Og ja- det er bare superfint!

  5. Annelen

    november 24, 2013 at 23:35

    Jeg ønsker også flere videoer og mer produkt-tester. Også som hun over skriver, en sånn linje med kategorier så det blir litt lettere å finne frem. Litt mer om kjønnhet, sminke, hudpleie og mote:)