iknowthatmagazine.com

DEN BESTE JULEGAVEN? + VINN KLOKKE TIL 2000KR!

I dag er det 20. november – TJUENDE!

Hva skjedde med oktober – og begynnelsen av november for den saks skyld?

I hele år har jeg gått og tenkt at «Ha – denne gangen skal jeg ha gavene klare i August, MINST!»…haha…same, same…

Men det går greit – jeg er faktisk en av de som alltid har elsket å handle julegaver, uansett om jeg er tidlig eller sent ute.

Det er noe med å jakte, lete og FINNE den perfekte gaven til den perfekte personen som gir meg en utrolig digg rush av lykke – eller, er det bare fordi jeg shopper helt fritt for dårlig samvittighet? Who cares – it works!

Men det kan også bli litt mange gaver – flere år har jeg kanskje følt for å kjøpe én stor ting, men da har jeg ikke nok penger til 2-3 mindre ting…blablabla…jeg tror de fleste kjenner seg igjen. Så i år har vi voksne (geezus…var jeg ikke 15 i går typ?) bestemt oss for å ikke tenke på pris og antall – bare gå for én gave som vi synes er perfekt til akkurat den personen. ME LOVES IT!

Én av de gavene jeg husker best fra i fjor (er det stygt å si? Ikke ment sånn i allefall! haha…) er klokka mi fra merket Ikki i rosegull – ahhh, elsker rosegull…:)

Etter jeg i 2009 brukte aaaalt for mange tusenlapper på shopping i New York, og som siste smell på lommeboka endelig fikk tak i Prøveskjerm-bilde klokka fra Dolce & Gabbana som jeg hadde sikla på i ett år (inne på flyplass-shoppen liksom! Eller tax-free om du vil) så bestemte jeg meg for å aldri kjøpe klokke til meg selv mer.

klokke dolce & gabbana tv skjerm bilde

 

– Isn’t it precious?!

Og jeg tror mange føler at klokker er en sånn ting som er vanskelig å kjøpe til seg selv, ergo;

DEN PERFEKTE JULEGAVEN – TADAH!

Men det er ikke alltid lett å velge klokker til andre, med mindre de spesifikt har sagt hvilken de ønsker seg – så her er ikke bare noen av mine favoritter i år, men også oppdelt etter stil så man kan peile seg inn litt i allefall 🙂

Trykk på adlinks under bildene for mer info om klokkene

DEN KLASSISKE JENTA SOM LIKER DELIKATE TING

 GUTTEJENTA SOM LIKER LITT RØFFERE MATERIALER OG FARGER

MOTEJENTA SOM DIGGER Å VÆRE MED PÅ SENESTE TRENDER OG KLER SEG I FORSKJELLIGE STILARTER

MINE FAVORITTER FOR GUTTA – PERFEKT KJÆRESTEGAVE TIL JUL!

 Så håper dere som var på utkikk etter klokker fant litt inspirasjon, og dere som trengte ideer til gaver fikk litt påfyll der.

Men, fordi det jo faktisk snart ER jul, så vil vi også lodde ut en klokke til en av dere fantastiske lesere- juhu!

Vi ville ikke bestemme hvilken dere vant, så klokker.no stiller med et GIGANTISK GAVEKORT på 2000 kr (!!!), så kan du bestille akkurat den du selv har lyst på, ta to-tre om du vil eller legge på litt for å virkelig investere i en klokke som varer og varer….

GOD JUL, JA!

Så, for vinne trenger du bare like dette innlegget ved å trykke på facebookknappen øverst her, og legge igjen en kommentar i kommentarfeltet og fortelle oss hvorfor akkurat DU trenger en klokke – eller den du ønsker å gi den til (du trenger ikke nevne navn eller slektskap – litt hemmeligheter til jul må man jo ha 😉 )

LYKKE TIL!

Vinner trekkes og konkurransen avsluttes 1. desember!

Comments

comments

Er det noe du burde vite om Tove Eggen, så er det hvor lidenskapelig hun er. Lidenskap er visstnok nøkkelen til livet, jobb, familie, kjærlighet, venner og alt der i mellom. Hun ELSKER jobben sin som makeup-artist, stylist og livsstilsjournalist, og etter 10 år i bransjen (Oslo/London/Barcelona) er hun fortsatt lidenskapelig opptatt av å finne nye måter å formidle mote og sminke. Som tidligere skjønnhetsredaktør i magasinet Woman, makeup-lærer ved 2 makeup-skoler i Oslo og ukentlige mote og skjønnhetsartikler på Klikk Mote og i Det Nye, er Tove opptatt av at leserne skal lære, le og leve godt. Og aldri få dårlig samvittighet!

60 Comments

  1. Linda M

    november 20, 2013 at 14:12

    Min kjære datter på 16 år har ikke klokke, og jeg mener hun trenger en 🙂

  2. Kristin

    november 20, 2013 at 18:30

    Jeg trenger en klokke fordi jeg ALDRI klarer å holde tiden.
    Om jeg skal på noe viktig, så er jeg for sen, om jeg må huske å hente noen, så er jeg for sen, om jeg må på jobb, så er jeg (ofte) for sen.
    Ja du skjønner tegninga! Jeg trenger klokken så jeg slipper å rote slik med tida 😀
    Surrehue, thats me!

  3. Andrea

    november 20, 2013 at 18:39

    DEN KLASSISKE JENTA SOM LIKER DELIKATE TING
    andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Mvh Andrea

  4. Katja H Knutsen

    november 20, 2013 at 18:54

    Jeg skulle gjerne hatt en klokke fordi det er sykt lite effektivt for meg å sjekke tiden på telefonen når jeg studerer, da ender jeg alltid opp på facebook og sosiale medier i timesvis. Uansett er disse klokkene såå lekre, hadde vært fantastisk å kunne pynte seg opp med en slik 🙂

  5. gørill engh

    november 20, 2013 at 18:57

    EN klokke hadde vært veldig fint å vinne. En fin julegave til meg selv 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 Mailadresse:gvojacek@yahoo.no. MVh Gørill 🙂

  6. Nina F

    november 20, 2013 at 19:01

    Ønsker å vinne fordi jeg syns det er litt leit å se «alle» ta opp mobilen for å sjekke tiden. Klokke er et flott tilbehør. Og batteriet varer iallfall MYE lenger en på mobilen 🙂

  7. Ida Lind

    november 20, 2013 at 19:19

    Jeg trenger en klokke som passer til det meste 🙂 Jeg bruker sjeldent smykker, da jeg ikke føler meg komfortabel med masse «dill». En flott klokke er et smykke i seg selv, og noe jeg har ønsket meg lenge.

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

  8. Tom Kenneth Green

    november 20, 2013 at 19:35

    Har aldri brukt klokke, føler jeg ser så teit ut med det. Men føler det er på tide nå som jeg begynner å bli voksen. Med dette utvalget er jeg jo dømt til å finne en som passer akkurat meg.

    tomkgreen@hotmail.com

  9. Maja Iselin Eklund

    november 20, 2013 at 19:41

    Jeg skulle gjerne hatt en klokke siden jeg ikke har en fra før av og det er alltid kjekt i tilfelle mobilen skulle gått ut for strøm.

    epost: majsen-ek@hotmail.com 🙂

  10. Knut Andersen

    november 20, 2013 at 19:48

    Ja nå ja.. der er gavekortet jeg skal bruke på julegaven til «madammen» Hun ønsker seg en topp moderne ny klokke til jul.. og da kan hun velge klokka selv fra dette rikholdige utvalget.. jea..

    Knut: rpm@aircooled.no

  11. Merete Korsgaard

    november 20, 2013 at 19:49

    Hei 🙂

    Er veldig glad i klokker og ønsker meg veldig en ny.
    Så er gjerne med i trekningen og prøver lykken 🙂

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

  12. Anette S Jensen

    november 20, 2013 at 20:23

    Jeg var nylig i England og gikk forbi den peneste klokken jeg har sett ( i fargen ROSE til opplysning:) Den kostet bare 19 pund,men jeg klarte ikke å unne meg den fordi jeg i utgangspunktet ikke skulle kjøpe noe til meg selv der.
    Jeg har angret som en hund siden!!

    Nå øynet jeg meg et håp om å muligens få en klokke likevel 🙂

  13. Linn Didriksen

    november 20, 2013 at 21:32

    Jeg ønsker å gi en klokke til kjæresten min. Det er bare et par måneder siden han fikk sin første klokke, men han var så uheldig at han fikk den knust og ødelagt. Han ble ganske skuffa over seg selv, på grunn av at han var så «dum» at han klarte å ødelegge den fine klokka, og han som alltid pleier å være så forsiktig i tillegg! Jeg har lenge hatt lyst til å muntre han opp ved å kjøpe en ny klokke, men har ikke hatt økonomisk mulighet til det enda… En ny klokke hadde vært den mest fantastiske og overraskende gaven jeg kunne gitt på dette tidspunkt!

    Mange gode hilsner fra Linn 🙂

    • Linn Didriksen

      desember 1, 2013 at 15:36

      Hei igjen!
      Jeg kom plutselig på at det var lurt å legge igjen e-post: linn_louise@hotmail.no (den står i «required fields», men tenkte det var lurt for sikkerhetsskyld.)

      Ønsker alle en god første advent!

      Hjertelige julehilsener fra Linn 🙂

    • Tove Eggen

      desember 3, 2013 at 06:46

      GRATULERER LINN – du er vinneren av et gavekort på 2000,- hos klokker.no! Send oss en mail på iknowthatmagazine@gmail.com så får vi overlevert gavekortet til deg. Gratulerer igjen! Klemmer fra Tove

      • Linn Didriksen

        desember 4, 2013 at 14:42

        ÅHHH! Nå ble jeg så utrolig, fantastisk glad! Nå kommer kjæresten til å bli glad til jul! Mange, mange takk! Sender dere mail nå 😉

        Mange hjertelige juleklemmer fra Linn <3

        • Tove Eggen

          desember 4, 2013 at 15:36

          Så godt å høre, Linn – håper han blir superglad! Klemmer fra Oss 🙂

          • Linn Didriksen

            desember 5, 2013 at 15:19

            Det er jeg sikker på! Mange takk! 😀

            Varme julehilsener fra Linn <3

  14. selini

    november 20, 2013 at 21:39

    Jeg ønsker å kjøpe en klokke til min kjæreste fordi jeg har en stor lidenskap for klokker. Min store drøm er å eie en rolex en dag. Jeg har kjøpt en grei klokke til meg selv, men ønsker å gi en til min kjære fordi jeg syns det er det fineste smykket en gutt kan ha.

  15. Anita K Jensen

    november 20, 2013 at 21:55

    Det hadde vært supert å vunnet en klokke. Er fortiden uten klokke da eg mistet min, hvor, nei det vet eg faktisk ikke. Med en klokke hadde hverdagen blitt enkler, og eg kunne følge tiden.

  16. Monica Andersen

    november 21, 2013 at 00:32

    Tiden går.. merker det på synet og formen.. ny klokke med bittelittegrannestørretall… det ønsker jeg meg..

    Monica
    monicaandersen49@yahoo.no

  17. Guro Margrethe Margrethe skjold

    november 21, 2013 at 02:53

    Selvfølgelig har jeg så meget lyst på denne råtøffe klokken.Ha en strålende høst/vinter videre

  18. Hanna

    november 21, 2013 at 08:44

    Jeg trenger en klokke fordi jeg er veldig ustrukturert og surrer mye med tiden. Er ofte for seint til det jeg skal og stresser. Tror jeg kan ha god nytte av å begynne å bruke klokke! Også er de så pene på armen 🙂

  19. Renate

    november 21, 2013 at 09:09

    Fordi jeg ikke har hatt klokke på håndleddet etter at reima på yndlingsklokka røk (nesten 10 år siden), og jeg finner ikke like tøff reim.

  20. marianne storvik

    november 21, 2013 at 09:26

    hoi 🙂 er ei jente på snart 36….tviholder egentlig på tallet 35 enda….selv om realiteten sier at den 10 des blir jeg eeenda nærmere 40 😉 Jeg har ønska meg ei skikkelig klokke de siste 5 åra, både til jul og bursdag, men har noen oppfylt ønsket mitt? næææ….muli jeg ikke har vært snill nok? 😉 I ÅR syns jeg at jeg har vært veeldig snill…. så mui noen hører på meg i år? Har ikke hatt klokke på hånda siden jeg var 18 år, nå er jeg jo snart voksen og da syns jeg en klokke er på sin plass 😉

    Jeg krysser fingre og tær…..håper og ønsker….. GOD FØRJULSTID 🙂

  21. siws

    november 21, 2013 at 09:42

    Viss eg vinner gavekort på klokke, så skal eg bruke det til julegave til meg sjølv. Målet med å få seg klokke er å klare å legge i fra seg den einaste dingsen med klokke som eg har; mobilltlf’en som eg desverre har et litt for nært forhold til. I wan’t to break free!!

  22. Helene

    november 21, 2013 at 13:01

    Jeg trenger og vinne fordi
    tida bare flyr fordi
    og kanskje hvis jeg hadde en klokke
    ville jeg kanskje alle sjokke
    ved å endelig komme før tiden
    og ikke altid komme «siden»..

  23. Jenny

    november 21, 2013 at 13:27

    Jeg trenger veldig en ny klokke siden jeg kjørte over den gamle klokka til kjæresten min for to uker siden, og jeg vil gjerne gi ham en ny siden den andre ble helt ødelagt!

  24. Randi

    november 21, 2013 at 13:32

    Jeg har ikke hatt en klokke på åtte år. Jeg mistet min gamle, og siden jeg har dårlig råd har ny klokke blitt nedprioriert og jeg har isteden brukt klokken på mobilen.

  25. Josef Eines

    november 21, 2013 at 14:16

    Da har jeg likt og delt 🙂
    Daniel Wellington er en klokke som ville falt i smak til mamma 🙂

  26. Linn

    november 21, 2013 at 19:36

    Jaggu fant jeg ikke KLOKKA, du vet… DEN klokka!! Og tenk å få den i juuuulegave:0)

  27. Anne M

    november 21, 2013 at 22:38

    Jeg ønsker meg (trenger / vil ha) ny klokke rett og slett fordi jeg fortjener det!! 🙂
    En skikkelig bra julegave til meg selv..

  28. Anine

    november 22, 2013 at 10:27

    Heldigvis er konkurransen fortsatt åpen 😀 Sitter med eksamen og er helt inni den verdenen for tiden! :O

    MEN, Jeg ønsker å gi bort en klokke til typen 😀 Han har ikke klokke, så han har brukt mobilen hele tiden, men nå begynner mobilen hans å tulle også, så da har han jo ingen klokke i det heletatt å følge med på! Men jeg vet at han ønsker seg veldig en klokke fra DW, så hadde håpet du kunne hjulpet meg oppfylle ønsket hans da 😀

  29. Kristine

    november 22, 2013 at 19:03

    Åhhh der forelska jeg meg i Triwa Turtle Twist klokken! 😀 Den var bare helt nydelig! Bare synd at student økonomien ikke har så mye slingringsrom for dyre luxus kjøp… Så det hadde ikke skadet med et gavekort 🙂 Klokken skal i alle fall på ønske listen! 😀

  30. Synne Høye Rahn

    november 22, 2013 at 19:04

    For en fantastisk konkurranse. Den er som skapt for meg og min situasjon akkurat nå!

    Ønsker så strekt å gi bort en gave til min beste pappa. Han har nylig vært i en forferdelig ulykke, og en av delene som også ble ødelagt i uhellet var hans klokke. Etter sykehusregning på mange hundre tusen er ikke klokke lenre første prioritet, og vil så gjerne glede han til jul og få se et smil i ansiktet hans igjen. Får bare krysse fingrene.. 🙂

    likt og delt
    synnehoye@hotmail.com

  31. Bente L

    november 22, 2013 at 21:11

    Hvis jeg blir så heldig å vinne så tror jeg at gavekortet blir brukt på meg selv. Jeg har ikke brukt annet enn mobilklokken på mange år, og skulle gjerne hatt en fin klokke på armen:-)

  32. Maria Lien

    november 23, 2013 at 16:06

    Ei klokke fra dere det hadde vært topp,
    den hadde nok kledd min middelaldrende kropp.
    Med unger på idrett og alt det der,
    så er det så kjekt å vite hva klokken er.

  33. Charlotte Kolnes

    november 23, 2013 at 18:53

    Jeg synes min kjære fortjener en klokke, han maser og maser om klokke siden han aldri klarer å passe på tiden,den liksom bare «flyyyr» vekk, så å gitt en helt unik og fantastisk klokke til han til jul hadde vert det beste, da slipper jeg og si ifra neste gang ungen skal ha mat osv, så da kan han godt klare å passe tiden selv for en gang skyld! 🙂

    Ha en flott helg videre! <3

    charlotte_kolnes@hotmail.com

  34. Vibeke Haugen

    november 23, 2013 at 23:03

    Ønsker, og håper virkelig at jeg vinner gavekortet, da jeg faktisk ikke har armbåndsur. (Bruker klokken på mobilen, enda min mann fikk flere hint til min bursdag)…

  35. Ingvild

    november 24, 2013 at 19:04

    Henry fra Marc by Marc Jacobs. Trenger jeg å si noe mer? Det finnes ikke nok utropstegn i hele verden som kan beskrive hvor mye jeg ønsker meg den klokka! Jeg hadde blitt så utrolig glad om jeg hadde vunnet! Hele 2000(!!) kr hadde hjulpet så mye på veien mot å få drømmeklokka! Du aner ikke hvor glad jeg hadde blitt! I tillegg så er det jo jul snart, så det er lov å håpe på et lite julemirakel. 🙂

  36. vilde

    november 24, 2013 at 21:33

    jeg ønsker å vinne en klokke til typen, fordi han fortjener det, og ønsker seg en klokke svært mye. I tilleg er det kanksje dyrt å kjøpe klokke, så hadde vært veldig kjekt å vinne en 🙂

  37. Gro Kåsmoli

    november 25, 2013 at 10:45

    Jeg ønsker å vinne klokke, får nå har jeg godt uten et helt år siden den ble ødelagt, så savner virkelig en ny klokke :)Og siden det snart er jul håper jeg nissen er snill 🙂

  38. An Mo

    november 25, 2013 at 22:25

    Tiden er et mysterie for meg. Ikke vet jeg hvor den kommer fra. Ikke vet jeg for den blir av. Men flyr avgårde gjør den. At jeg ikke har eid en klokke som er til å stole på siden forrige århundre, hjelper vel heller ikke. Men NÅ håper jeg på vinnerlykke og jeg vil kanskje få et nytt og bedre forhold til tiden… Jeg liker og deler på FB.

  39. Rikke

    november 26, 2013 at 22:12

    Jeg ønsker å vinne fordi jeg er klumsejenta som faller og ødelegger telefonen sin til stadighet. Det er liksom litt Bridget Jones-faktor over meg. Så en klokke, trygt plassert på armen min, ville gjort at jeg ikke føler meg så hjelpesløs til tider. For ja, det er slitsomt å ikke kunne vite hvor mye klokken er.
    Håper litt vinnerlykke kan drysse på meg!
    Hilsen «Bridget Jones», som er født under uhellsstjernen (hihi).

  40. Rikke

    november 26, 2013 at 22:14

    (ps, jeg ser at det er 38 kommentarer før meg, men bare en like på facebook knappen deres, og det er MEG. føler det er verdt å nevne siden det er konkurransereglene, hihi.)

    • Tove Eggen

      november 27, 2013 at 10:54

      Hei Rikke og takk for at du følger med for oss! Heldigvis så er det bare fordi etter at man har lagt igjen kommentar, så kommer man til en «ny» side – og da ser man ikke alle likesene, men den har 78 likes akkurat nå – så da tror jeg de fleste har husket det, men vi dobbeltsjekker alltid når vinner blir trukket, veldig bra at dere også følger med! 🙂 Lykke til, klemmer fra Tove 🙂

  41. Merete Svartis Ludviksen

    november 27, 2013 at 06:40

    En sykt bra klokke til min kjære,
    det hadde vært en enorm ære:)
    Sekundviser`n på han nåværende ur,
    henger og slenger og gjør ham sur!

    I nesten ett år har han nå gått,
    at han ikke klikka er faktisk rått:)
    Hva er mer irriterende en at tiden står,
    når resten av verden i full fart går.

    For sein på jobb er også resultatet,
    og bare DET gjør klokka hatet!
    Kanskje med dette han får ting på stell,
    om jeg i konkurransen har litt hell <3

  42. Sara Kirkreit

    november 27, 2013 at 20:34

    Hei, har så lyst på den casio retroklokka, den er sååå fin, har bare lyst på ein dyr klokke som en gave til meg selv! Noe jeg faktisk kommer til å bruke masse! ❤️

  43. kjerstin

    november 27, 2013 at 22:20

    Den prøveskjermklokka var bare rå. Er bare «bittelitt » missunnelig. Hiver meg på konkurransen og satser på å kunne overraske verdens aller beste mann med en klokke denne julen:)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

  44. Simon Aleksander Berger

    november 28, 2013 at 21:11

    Trenger klokke fordi jeg ikke har noen.
    Elsker Nixon Sentry Leather! 🙂

  45. Espen Heimdal

    november 29, 2013 at 13:19

    Fordi jeg går inn i en periode som student hvor dessverre ikke en klokke kan stå på prioriteringslista. på ønskelista står det derimot veldig høyt oppe. skulle virkelig kunne unne meg det, og det er det bare dere som kan hjelpe meg med! 🙂

  46. Katy

    november 29, 2013 at 18:31

    Heisann, så gøy! Det ville ha vært fantastisk å kunne gi en klokke til min bror. Han har alltid stilt opp for meg, og vist hvor mye hvor mye han bryr seg! Denne gangen vil jeg selv overraske han, og vise at jeg setter pris på han!

  47. Helene S

    november 29, 2013 at 20:12

    Jeg trenger en klokke fra dere fordi,
    tida flyr så fort forbi
    jeg suller og drømmer og glemmer tiden
    og tenker, jeg får kjøpe meg klokke siden
    men jeg er meg og siden er siden
    kanskje med en klokke kan jeg holde tiden!

  48. Hege Bøe

    november 29, 2013 at 21:57

    Jeg trenger en ny klokke da den jeg har gir meg utslett

    Mvh
    Hege

  49. Nora Hansen

    november 29, 2013 at 23:42

    En klokke er noe jeg trenger idag,
    slik at jeg slipper springe som sag.
    Min lille prins han liker jo ikke,
    at mamma er sen og alltid må stikke.

    Klokke er noe vi alle trenger,
    slik at vi ikke på tiden vrenger.
    Tiden løper så fort i fra oss,
    den venter ei, men går som foss.

    En klokke vil gjøre at jentene skinner,
    en klokke som skaper de søteste minner.
    En klokke er jentenes gull på armen,
    en klokke som ikke ser ut er fra farmen.

    Vi jenter vi skinner som solens diamant,
    å så glad vi hadde blitt om vi denne vant.
    Så kommer nå julen og alle er glade,
    hvem vil vær nisse og hvem vil si hadet?

  50. Vårin Strand

    november 30, 2013 at 03:12

    Jeg trenger virkelig en klokke. Jeg har aldri hatt en kloka før. Og nå som mobilen min har blitt stjelt, sliten jeg med å følge med på tiden. Og tiden er jo det dyrebareste vi har. Så, en klokke hadde passet ypperlig på min arm. I og med at jeg da endelig kan følge med på tiden igjen. Jeg trenger den spesielt om morgenen, da jeg skal ta bussen til skolen. Jeg er nemlig student, og jeg har mye å rekke. Jeg hadde i hvertfall vært utrolig takknemlig om jeg fikk en slik, for det hadde gjort hverdagen mye mye lettere.

    Hilsen fra Vårin Strand

  51. Jori Strædet Kjelland

    november 30, 2013 at 21:09

    Jeg ønsker å vinne klokke til min samboer. Han er av den trege typen og kommer alltid i siste liten til avtaler. Nå har han også mast om en ny klokke i hele år, så dette ville vært en super overraskelse!

  52. Pia

    desember 1, 2013 at 00:13

    Jeg har aldri eid en skikkelig klokke før. Min forrige klokke gav meg et grønt håndledd. Det sier vel litt om kvaliteten? 😉 Ha en flotters advent! Vennlig hilsen Pia.

  53. Kjersti Haugen

    desember 1, 2013 at 03:02

    Ønsker å gi mamma en klokke. Akkurat nå har hun kun tiden på en sliten mobil. Synes dessuten hun fortjener en oppmuntring etter å mistet hus, inventar og samboer i en brann for 2 mnd siden. 🙁 Hadde hun en klokke liggende hjemme er den hvertfall borte nå

  54. Tove Eggen