iknowthatmagazine.com

DESIGNERE VI DIGGER: NORSKE LULU’S MÅ SJEKKES ASAP + VINN EN VESKE!

Her om dagen ble jeg invitert til en visning av Lulu’s sine produkter på Briskeby, nærmere bestemt Bølgen og Moi.

Jeg har sett noen av deres produkter i diverse nettbutikker, nemlig superlekre toalettmapper i skinn. Jeg må jo innrømme at jeg hadde dratt uansett, lokket av ordet Champagnelunsj, he he.

Men det som møtte meg var like fint som rosa champagne: et mylder av skinn i deilige farger (me likey, wink wink).

Det er disse to nydelige damene, Ragnhild Naglestad og Anne Kristine Mykjåland som stiftet merket Lulu’s i 2004. Etter mange års drøm om å skape et eget merke, ble Lulu’s Accessories introdusert for det norske markedet i 2009. Toalettmappene ble raskt en favoritt hos jenter i alle aldre, og idag selges deres skinnvesker og toalettmapper i butikker over hele Norge. De er ansvarlig for hele prosessen fra tegning til promotion, og nå har de utvidet sin kolleksjon til å vesker, flere toalettmapper og sminkevesker i utallige størrelser og farger, reisevesker og telefonvesker. Dette året har de vært svært opptatt av skinnkvalitet, og det er tydelig å se i deres kolleksjon for 2014.

LULUS IX

Her til venstre ser du to av reiseartiklene, den bakerste er en trillekoffert som også kan bæres. Skinnet er nydelig, bildene do not do them justice (sorry for engelsken midt oppi, men hvordan sier man egentlig det samme på norsk, uten at det høres helt teit ut?)

LULUS V LULUS ii

Blått, brunt, grått og vinrødt er farger som kommer ut nå i høst, hvilket jo er smash-on i forhold til motefarger i høst. De har også introdusert capser i kolleksjonen (må innrømme at jeg ikke er et caps-menneske, men for de som liker det; Vi snakker nydelige farger og semsket feel).

LULUS VI

Små toalettmapper. Den minste der i burgunder skulle jeg gjerne brukt som en clutch…se den fargen!!

LULUS VIII LULUS

 

LULUS VII

 

Kolleksjonen for vår og sommer som kommer ut i februar/mars vitner virkelig om vår, og om cotton candy, godterier og ferie.

LULUS III

De søte jentene fra Presskontakterna gikk rundt med mobilvesker i ulike farger.Mobilvesken kan henge rundt halsen eller hånden.

Jeg hadde ikke hatt noe imot å bære ipaden min rundt i denne til våren:-) (### her kommer det første bildet inn, av den rosa mappen)

LULUS X

Og denne holdt jeg på å stikke av med, så fin var den….(men jeg hadde nok måttet slåss med de andre damene først, he he). Hvis det ikke er tydelig på bildet, er dette altså kofferten/reisevesken.

MEN vi fikk én mobilveske som vi gjerne vil lodde ut til en av leserne våre – because we luv yu!

Så hvis du vil vinne er det bare å legge igjen en kommentar her under om hvorfor nettopp DU trenger en mobilveske…gøy!

VINNER TREKKES MANDAG 9 NOVEMBER!

Comments

comments

Sonja Gundersen Durand: Det har blitt sagt mang en gang at Sonja passer så godt som terapeut og som yogalærer, fordi hun har et så rolig og vennlig vesen. Merkelig da, kanskje, at hun har fått så store problemer med å sove om natta. Typisk eksempel på kvinner i dag, muligens? Hun har lyst til å gjøre alt, særlig dersom det omhandler skole eller reising....eller jobb...eller yoga...eller.....:-) Så nå har hun også blitt nyklekket moteblogger og artikkelskribent, for diktene hun skriver blir man ikke rik av:-) Blogger på www.sonjadurand.com

40 Comments

  1. Kristin

    november 4, 2013 at 19:06

    Jeg trenger en mobilveske fordi jeg ALLTID roter bort mobilen min. Legger den på dumme plasser, som oppå taket på bilen, inni kjøleskapet osv. Har foreløpig ikke glemt den så lenge at den ble «kjølet» ned eller vært med på en kjøretur. Så denne hadde vært perfekt så jeg kan bære den med meg istedet 😀
    Hvis ikke så kan det blir dyrt med nye mobiler hele tiden 😉

  2. Julie

    november 4, 2013 at 19:30

    Jeg kunne virkelig trengt en så fin mobilveske for å bli flinkere til å få meg mobilen på vei ut døra… En av mine største uvaner er nemlig å alltid glemme mobilen hjemme, og dermed er jeg umulig å få tak i. Problemet med at mobilen ikke passe i lommen forsvinner, og gir meg plutselig en mindre unnskyldning! =)

  3. Ann Jorun

    november 4, 2013 at 21:46

    Wow, her var det mye flott! En mobilveske hadde vært flott for meg, men ikke minst hadde mobilen min blitt veldig glad. Tenk den komforten den hadde fått i en slik mobilveske istedet for å slenge løst rundt ned i jobbveska mi.

  4. Siw

    november 4, 2013 at 23:38

    Eg treng en slik veske til min kommende mobil, då min gamle mobil er temmelig herpa og moden for utskifting fordi kløna meg klarer å miste den i bakken fleire ganger om dagen.. Ser for meg at min nye mobil får et trygt, godt og langt liv i en slik flott veske.

  5. Marte

    november 5, 2013 at 02:47

    De toalettmappene er så nydelige. Visste ikke at de hadde vesker, var jo kjempefine de også (me want). Jeg burde vinne fordi jeg nettopp har fått barn, og med en liten baby har jeg egentlig alltid for lite armer og aldri noen hånd ledig. Da hadde det vært supert å ha enmobilveske så jeg ihvertfall hadde hatt kontroll på hvor tlf er (ammetåka hjelper heller ikke ifht å ha kontroll på tlf, haha). Ha en fin dag!

  6. Kristi

    november 5, 2013 at 12:17

    Utrolig flotte vesker og toalettmapper! Er veldig glad i accessories, og samler på vesker og sko. Mobilveske en en av de tingene jeg ikke har og dermed trenger! 😀

  7. Elini:)

    november 5, 2013 at 21:49

    kjempefin <3 Jeg vil gjerne gi den i julegave til min beste venninne, ho stiller alltid opp for meg 🙂
    Ho fortjener virkelig en flott Mobilveske <3

  8. marianne storvik

    november 5, 2013 at 21:56

    det trener jeg mye…..er en av norges størtse sosekopper…. hade jeg hatt mobilen i en slik veske hadde jeg spart meg for myyyye leting 🙂

  9. Hilde

    november 5, 2013 at 22:11

    Dersom jeg vinner vil jeg gi vesken i julegave til min nydelige datter, som vil sette stor pris på en gave med design og kvalitet hun vanligvis kun ser i magasiner og på nett.

  10. veronica

    november 5, 2013 at 22:16

    Æ ønske mæ ei mobilveske rett og slett fordi Lulu`s produkter e heeeelt nydeli:)

  11. Maja Iselin Eklund

    november 5, 2013 at 22:20

    Jeg trenger en mobilveske slik at jeg kan holde orden på hvor mobilen min er, da ser jeg den enkelt og slipper å rote den bort. Isåfall blir det lett å finne den igjen;)

  12. Stine R

    november 5, 2013 at 23:58

    Jeg trenger en mobilveske fordi jeg ofte ikke har noen lomme å ha den i når jeg går ut, så da må jeg holde den i hånda om jeg ikke har en veske med meg.. Å hva bruker å skje da? Jeg legger den ifra meg i butikker osv..

  13. I.H

    november 6, 2013 at 02:48

    Jeg trenger snart en ny mobil. Min er nå mange år gammel, og i løpet av den tiden fått en del «skrammer, sår og arr». Trenger en mobilveske for å unngå at den nye mobilen blir skadet…

    i_sen3@yahoo.no

  14. Merete Svartis Ludviksen

    november 6, 2013 at 06:31

    En nydelig LuLu-mobilveske hadde vært knæsj,
    for jeg digger å pynte meg med stæsj:))))))
    Til julebordsesongens fester jeg drømmer om,
    at blingbling fra deg min vei kom:)))))))

    De ser ut som en liten nydelig clutch,
    og til julebordsfesten er ikke det «to much»:)
    Alle jenter ønsker litt blingbling,
    og mobilvesken er den perfekte ting:)

  15. Monika

    november 6, 2013 at 08:53

    Disse falt jeg pladask for, så lekre og herlige farger! 🙂 Jeg har ikke noen mobilveske så det hadde virkelig gjort min dag og vunnet en slik en.

  16. Pernille Varildbakken

    november 6, 2013 at 08:59

    Ønsker meg veldig en mobilveske til å ha mobilen og iPoden min i. Jeg bruker kun mobilen til å ringe med, iPoden til alt annet, så det hadde vært veldig praktisk med en veske jeg kunne hatt begge deler i. Ofte glemmer jeg mobilen hjemme, fordi jeg kun bruker iPoden. Da hadde det passa veldig fint med en mobilveske 🙂

  17. Anett

    november 6, 2013 at 09:21

    Jeg har mobil, men ingen veske.
    Verdens beste grunn.

  18. Nikita

    november 6, 2013 at 09:35

    Åhh, så herlig! Å vinne en mobilveske hadde vært fantastisk. Jeg er for flink til å legge igjen mobilen over alt og som dne klumsen jeg er så er det overraskende at jeg fortsatt har en fungerende mobil. Dette hadde gjort ting litt lettere i hverdagen. Lykke til alle sammen, stor klem fra Nikita <3

  19. Therese

    november 6, 2013 at 10:41

    En mobilveske hadde vært supert å bruke på jobben! Er så lei av å bære på telefonen i alle møter. Hadde blitt kjempeglad for en lekker mobilvekse fra Lulu’s.

  20. Elise Dyling Nordfjæren

    november 6, 2013 at 16:17

    Trenger veldig en mobilveske fordi jeg alltid klarer å rote den bort.

  21. Katarina Johansen

    november 6, 2013 at 17:02

    Jeg trenger en mobilveske fordi 1) Lulu’s vesker er freshe 2) Jeg roter alltid bort mobilen min 3) Jeg har ingen veske

  22. Tina T

    november 6, 2013 at 22:10

    Jeg kunne nok trengt en mobilveske siden jeg alltid legger mobilen i håndeveska og dermed ikke rekker å ta den før den slutter å ringe. Damevesker… der er det mye rart gitt 😉 Jeg tror mange ville satt pris på om de faktisk kunne fått tak i meg på første forsøk 🙂

  23. Anne Kari

    november 7, 2013 at 09:12

    Hvis dere kunne sett panikkleitinga etter telefonen når den ringer hadde dere sendt mobilveska i min retning med en gang ! 🙂

  24. Line Strandli

    november 9, 2013 at 00:14

    Trenger oppbevaring til mobilen da den lett forsvinner i veska, blir lettere å finne da 🙂

  25. Berit Syrtveit

    november 9, 2013 at 00:49

    Trenger mobilvesken fordi jeg virkelig har en murstein av en mobiltlf og den får jeg ikke ned i bukselommene, så jeg trenger en mobilveske for å gi inntrykk av at jeg har en flott telefon som jeg tar godt vare på, selv om realiteten er litt annerledes 😉

  26. Camilla

    november 9, 2013 at 09:28

    Hei, trenger virkelig en mobilveske siden mobilen er svart og stellevesken er svart = jeg ser den aldri når jeg virkelig trenger den 😉
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

  27. Marius Aulie

    november 9, 2013 at 19:19

    Trenger mobilveske fordi nå er den tredje telefonen min dette året (knust to stk tidligere) på reperasjon for andre gang. Klarer rett og slett ikke la vær å miste den når jeg har den i lommene og slikt. Det er et dyrt liv uten mobilveske 😛

  28. Ingvild

    november 9, 2013 at 20:59

    Fordi jeg fortjener det, faktisk;)

  29. Hanna

    november 9, 2013 at 21:44

    Har hatt lyst på en mobilveske lenge, det ser så kult og praktisk ut 🙂 Men har ikke kjøpt det enda, av en eller annen grunn! Så hvis jeg vinner denne blir jeg veldig glad 🙂 🙂

  30. Beate M

    november 9, 2013 at 22:24

    Hei, hei! 😀

    Jeg vil veldig gjerne delta for mobiltelefonen min sin skyld. Den er så innmari lei seg fordi jeg er så fæl til å miste den i gulvet. Kastet den til og med ned kjellertrappa sammen med noe skittentøy som skulle på vask. Den trenger bedre beskyttelse mot sin uforsiktige eier. <3 Det hjelper lite med gorillaglass når kantene blir hakkete og stygge av alle fallene, og telefonen min blir så flau av å vise frem sårene sine. ;-/

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

  31. Signe Helene

    november 10, 2013 at 10:28

    Har gått tom for kreative måter å frakte med meg den livsnødvendige mobiltelefonen på. Alt for små lommer resulterer i knuste skjermer, mobil i bukseinningen resulterer i mobil i do. Og det å fiske frem en blnkende mobil fra bhen er rett og slett lite sjarmerende spør du meg. Så ja takk til mobilveske 🙂

  32. Stine

    november 10, 2013 at 14:25

    Kunne gjerne trengt å ha en mobilveske for å ha noe fint å ha den i. Er alltid redd for å miste eller knuse mobilen i tillegg så kanskje en mobilveske hadde vært smart :):)

  33. Kristine SKS

    november 10, 2013 at 21:11

    Jeg trenger prikken over i`en på julebordantrekket, da hadde denne mobilvesken vært super! De kuleste veskene jeg har sett på lenge. Krysser fingre og ben og håper på gevinst.
    Mvh. Kristine SKS

  34. Monica

    november 10, 2013 at 22:57

    Jeg trenger en ny mobil veske, da jeg har knust mobilen min nå ja ikke mindre en 4 ganger. å den der Glass telefonen til iPhone de tåler jo ikke at man ser på dem uten at dem sprekker.
    Så det hadde vært supert og hatt en veske utpå, kanskje den da hadde tålt litt ekstra om ikke noe annet. 🙂
    Ikke det man skal jo ikke slippe dem i bakken, men jeg mister den ut av lommen, ++++++
    Så krysser fingrene 🙂
    Stor hilsen fra Monica

    • Tove Eggen

      november 11, 2013 at 21:07

      GRATULERER MONICA! Du ble den heldige vinneren som vinner mobilveske fra Lulu’s! Send oss informasjonen din på iknowthatmagazine@gmail.com så sender vi den avgårde 🙂 Klemmer fra Tove og Sonja

    • Sonja Durand

      november 30, 2013 at 16:53

      Håper du ble fornøyd, Monica:)

  35. Eva

    november 10, 2013 at 23:04

    Fordi jeg er kul! Jeg driver å sier til meg selv at jeg er kul og vesker som de set kan vinnes hadde gjort meg mer kul. 🙂 Hehe. ^^

  36. HildeM - lykkelig med liten

    november 11, 2013 at 13:58

    Jeg vil gjerne vinne, så jeg slipper å rote vekk mobilen i ammetåka mer!

  37. Tove Eggen

    november 11, 2013 at 21:10

    VINNEREN ER TRUKKET OG KONKURRANSEN AVSLUTTET – DEN HELDIGE VINNEREN AV EN MOBILVESKE FRA LULU’S BLE MONICA – GRATULERER! FØLG MED FOR FLERE KONKURRANSER PÅ IKNOWTHATMAGAZINE.COM FREMOVER OG TAKK FOR FANTASTISKE SVAR!

  38. Pingback: Lulu’s wonderful make-up bags! Pure luxury on sale | sonjadurand