iknowthatmagazine.com

VI NOMINERES + DU VINNER CANON VIDEOKAMERA = SWEET DEAL!

Hei folkens! Som jeg skrev sist uke har flere lurt på om de kunne nominere oss til Vixen Blog Awards, og det var vi litt usikre på selv egentlig, men tenkte hvor gøy hadde det ikke vært å vunnet en pris som årets nykommer, skjønnhetsblogg eller inspirasjonsblogg?

Det har tydeligvis Vixen selv fått med seg – for de har sendt oss en mail og bekreftet  at JADDA, vi skal nomineres og slang med to fancy knapper til oss som dere kan trykke på for å stemme:

 

 

Man skulle liksom bare velge én knapp som passet bloggen sin best….haha….men som jeg alltid sier: «LESS IS MORE, BUT MORE IS BETTER!» – og så er vi tross alt bloggmagazine (smoothe, Tove…).

Men hvis du ikke får opp de fancy knappene så kan du stemme HER!

Man kan stemme frem til 1. November, altså fredag!

Bloggnavn er:  Iknowthatmagazine

Bloggurl er: http://www.iknowthatmagazine.com

Så da håper jeg det er en enkel sak, og at dere har lyst til å nominere oss i én av kategoriene og jeg tror det er lov til å stemme på flere kategorier og så mange ganger man vil, men selv er vi fans av katergoriene årets nykommer, skjønnhetsblogg, inspirasjonsblogg – og selvfølgelig, årets blogger ville vært heeelt fantastisk men…ja…stor konkurranse på den fronten…:)

I tillegg til å sørge for at vi hopper rundt av glede hvis vi nomineres, så kan du også VINNE CANON LEGRIA videokamera til en verdi av 2790 – sjekk det ut HER – MAN som jeg har lyst på den selv, tenk så mange flere videoer jeg kunne laget for dere da!

haha….ok, fokuser Tove...

Takk for meg og håper dere har tid og lyst til å gi oss noen stemmer, og at leserne våre synes vi fortjener det 🙂

PASQUEJELEVABIEN – eller noe sånt no..haha..

Klemmer fra Tove

Comments

comments

Er det noe du burde vite om Tove Eggen, så er det hvor lidenskapelig hun er. Lidenskap er visstnok nøkkelen til livet, jobb, familie, kjærlighet, venner og alt der i mellom. Hun ELSKER jobben sin som makeup-artist, stylist og livsstilsjournalist, og etter 10 år i bransjen (Oslo/London/Barcelona) er hun fortsatt lidenskapelig opptatt av å finne nye måter å formidle mote og sminke. Som tidligere skjønnhetsredaktør i magasinet Woman, makeup-lærer ved 2 makeup-skoler i Oslo og ukentlige mote og skjønnhetsartikler på Klikk Mote og i Det Nye, er Tove opptatt av at leserne skal lære, le og leve godt. Og aldri få dårlig samvittighet!

29 Comments

  1. Linda

    oktober 27, 2013 at 10:55

    Menmen jeg finner jo ingen knapper å trykke på??

  2. Susanne

    oktober 28, 2013 at 12:30

    Har selvfølgelig stemt på dere! 🙂

    • Tove Eggen

      oktober 31, 2013 at 22:40

      Nååhh….takk Susanne! 🙂

  3. Tom Kenneth Green

    oktober 28, 2013 at 18:15

    Stemt på dere på årets nykommer 🙂

    tomkgreen@hotmail.com

    • Tove Eggen

      oktober 31, 2013 at 22:39

      Supert, takk Tom!

  4. Anne M

    oktober 29, 2013 at 21:58

    Stemt på dere 🙂

    • Tove Eggen

      oktober 31, 2013 at 22:39

      Tusen takk, Anne!

  5. Caroline Marie Kvarsnes

    oktober 31, 2013 at 00:18

    Stemmen min går selvfølgelig til deg/dere! Stå på, elsker jobben dere gjør på klikk.no.

    • Tove Eggen

      oktober 31, 2013 at 22:39

      Yeah, takker og bukker Caroline!

  6. Kjersti Haugen

    oktober 31, 2013 at 02:33

    Stemt på dere som årets blogger

    • Tove Eggen

      oktober 31, 2013 at 22:38

      Så bra, tusen takk Kjersti!

  7. Avanya

    oktober 31, 2013 at 16:21

    Stemt på, som årets blogg! 🙂

    • Tove Eggen

      oktober 31, 2013 at 19:30

      Tusen takk!

  8. Julie S.

    oktober 31, 2013 at 18:43

    Stemt på dere som årets skjønnhetsblogg 🙂

    • Tove Eggen

      oktober 31, 2013 at 19:29

      Tusen takk!

  9. Anine

    oktober 31, 2013 at 19:29

    Stemt på dere som nykommer, skjønnhetsblogg, inspirasjonsblogg – og selvfølgelig, årets blogger 😉

    • Tove Eggen

      oktober 31, 2013 at 19:59

      Jøjje meg – tusen takk Anine! 🙂

  10. ~Lin

    oktober 31, 2013 at 23:33

    Har også lyst å takke alle som har stemt på IKTM, alle som kommenterer og stiller spørsmål og får oss til å tenke og prøve å strekke oss litt lengre til å lage noe dere vil ha 🙂

    Kan ikkje ta noe av æren for hva som skjer på Klikk.no.Kamille, men er hvertfall veldig glad for at dere liker det vi gjør her og eg er sikker på at Maria, Sonja, Julie, Jeanette, Yvette og alle de andre superflinke jentene mener akkurat det samme som meg!

    Tusen takk <3

    • Sonja Durand

      november 1, 2013 at 06:40

      jepp, helt enig, Lin. Vi har lesere som sier hva de mener, og som tydelig gir uttrykk for at vi har en ærlig og lett stil her…og da har vi kanskne truffet noen, og det er helt nydelig! Takk for at dere er med oss:-)

    • Tove Eggen

      november 1, 2013 at 16:41

      Hør hør! 🙂

  11. HildeR

    oktober 31, 2013 at 23:44

    Har stemt på dere 🙂

    • Tove Eggen

      november 1, 2013 at 05:28

      Tusen takk! 🙂

  12. Tina T

    november 1, 2013 at 08:16

    Stemt 🙂

    • Tove Eggen

      november 1, 2013 at 16:40

      Takk Tina! 🙂

  13. Monica Karin

    november 1, 2013 at 17:13

    Hei Hei

    Da har jeg nominert dere akkurat på tampen 🙂
    Krysser fingrene for at du får en pris her.
    For det fortjener du virkelig 🙂
    Ønsker deg en fantastisk fin høst videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    • Tove Eggen

      november 1, 2013 at 17:14

      Åh, tusen takk for det Monica! Fingers crossed 😉

  14. Øystein

    november 1, 2013 at 18:21

    Har stemt 🙂 Lykke til!

    • Tove Eggen

      november 1, 2013 at 19:37

      takker og bukker!