iknowthatmagazine.com

Emma S konkurranse!

Yez ju can win 😉

aboutEmmaS

Skjønne Jennie hos Team Emma S ble så glad for at eg er så stor fan av Emma S Enzympeel da hun leste «Ingen skjønnhetsprukter kan gjøre alt – og det er helt OK!  og sendte meg dermed en en pakke med flere forskjellige deilige produkter i Emma S serien som dere kan vinne.

Det blir trukket ut flere vinnere 🙂 og du kan vinne på disse måtene :

Det er flere av oss som skriver her på IKnowthatmagazine.com og det kommer mye lure tips til forskjellige ting som vi håper at dere liker 🙂 Skriv i kommentarfeltet hvilket innlegg, tips, råd,video eller hva som helst dere likte best. Kan være flere hvis du vil. Kan også være hjelp eller råd dere fikk som en annen har spurt om.

Det andre er å like dette innlegget med Facebook-knappen øverst her.

Av de supre produktene du kan vinne er det bla Ageless Day Cream, Ageless Enzympeel, Face Mist, Moistourising Day Cream, Cleansing Facial Wash for å nevne noen.

Les mer om produktene på Emmas.com og fortell meg hvilket produkt du ønsker deg 🙂

Trekningen blir i slutten av August slik at de på ferie også får tid å bli med.

Lykke til folkens!

~Lin

Comments

comments

46 Comments

  1. marita

    juli 23, 2013 at 15:48

    Mye fiffig og bra greier på nye «inne-hver-dag» siden min -som er denne- men beste må ha vært hårfarge-artikkelen! Jadda, jeg har valgt farge på «åh, hu og håret var fint, Jatakk, den tar jeg» måten og blitt skuffa hver.gang. But no more! For jeg har gått i iknowthatmagazine-skole nå 🙂 Takk!

    • Lin

      juli 23, 2013 at 20:07

      Så kjekt Marita at du liker det vi skriver og at du har nytte av det du finner her inne 🙂 Gleder meg til å høre om hvordan det går neste gang du skal farge håret 😉
      Du vet at om du har spørsmål så spør du bare ikkje sant?

  2. Ida Lind

    juli 24, 2013 at 15:03

    Innlegget er likt 🙂
    Ida LInd
    urettferdig(ætt)live.com

    • ~Lin

      juli 29, 2013 at 11:27

      Så flott har du funnet ut hvilket produkt du event kunne tenke deg å vinne?

  3. Monica Karin

    juli 25, 2013 at 18:20

    Dere har så utrolig masse bra dere skriver om, at det er vanskelig å velge 🙂
    Men innlegget under var bare supert.

    ★ SMINKA SOM SITTER HELE SOMMER’N — Dette innlegget gav meg masse gode råd, jeg sliter alltid med den fordømrade sminken om sommeren. Men her fikk jeg masse gode råd, tusen takk 🙂 Å om jeg nå skulle feile, ja da er det ikke ment at jeg skal ha sminke på om sommeren, uten og se ut som henne på bilde i innlegget ler 🙂

    Jeg har også delt innlegget på min Facebook side.
    SÅ har gjort begge deler.

    Krysser fingrene og håper lykken er snill med meg.
    Ha en kjempe fin sommer videre.
    Stor varm sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    • ~Lin

      juli 29, 2013 at 11:31

      Det er så gøy å se at du finner masse spennende hos oss 🙂 Det beste er å prøve tingene ut i praksis,da finner man best ut om det fønker for egen del. Har du fetere hud er det ikkje sikkert du behøver facemist/toner,men gå for en fixeringspray ( nesten som en hårspray for ansiktet er du med? )

      Ser du også har glemt hva du event ønsker deg mest om du vinner 🙂

  4. Rannveig Kh

    juli 28, 2013 at 21:46

    Liker veldig godt innleggene der dere tester produkter 🙂
    Likte innlegget «hvordan hudtyre har du sånn egentlig»
    Kunne tenkt meg å prøvd enzyme peelen til Emma S. 😀

    rankh@hotmail.no

    • ~Lin

      juli 29, 2013 at 11:32

      Så flott,syns det er gøy at dere liker så masse forskjellig,selvom man fint kan like mange eller alle innleggene,er det jo gøy at vi treffer et bredt spekter 🙂

      Lykke til 🙂

  5. Madeleine

    juli 29, 2013 at 00:33

    Så gøy med konkurranse!
    Jeg har vært fan av Tove Eggen lenge, og liker veldig godt artiklene og videoene hennes. Likte blant annet det hun skrev om å ikke ta oss selv så høytidelig, da hun viste bilder av seg selv opp gjennom årene.
    Jeg ønsker meg enzympeelen eller face mist.
    Og liker seff innlegget!

    • ~Lin

      juli 29, 2013 at 11:34

      Je eg leste også bloggen hennes først og var da selvsagt utrolig hypet da hun skul starte med dette!
      ble skikkelig gøy med mange som skriver og tester og har meninger og med de som følger om også kommer med spørsmål og innspill. Er jo bare sånn vil blir bedre og kan skrive om ting som er gøy,viktig,seriøst osv.
      Etter ferien blir det nok litt mer innlegg med kjøtt på bena fra meg og håper dere vil like dem også 😉

  6. Tina T

    juli 31, 2013 at 23:56

    Ageless Enzympeel kunne jeg virkelig tenkt meg å prøve. Jeg har hørt rykter om at den skal være veldig bra 🙂

    • ~Lin

      august 2, 2013 at 00:07

      Så flott at du har hørt det 🙂 En av mine favoritter i serien!!

      • ~Lin

        august 2, 2013 at 00:08

        Tine T Har du husket å enten like oss eller finne noe du likte best her inne hos oss?

  7. Ann Jorun

    august 1, 2013 at 20:13

    Er innom siden deres daglig og leser mye her som fenger meg, spesielt innen sminke og hudpleie. Liker godt videoene til Tove:-) Emma S sine produkter hadde vært spennende å prøve, har lest litt om Ageless produktene og prøver gjerne noen av de. Ellers er og sminkefjerner og facial wash aktuelt. Blir glad uansett, hvis jeg skulle vinne. Takk for flott nettside!

  8. ~Lin

    august 2, 2013 at 00:09

    Noted Ann Jorunn 🙂

  9. Katrine

    august 3, 2013 at 20:50

    Lo godt av innlegget om man soler seg riktig, deilig med litt humoristisk fakta i disse «solkrem er farlig, sol er farlig og du kommer til å få kreft og vitaminmangler uansett hva du gjør»-tider 😉

    (Og så har jeg likt og delt på facebook og har veldig lyst på en enzympeeling!)

  10. ~Lin

    august 3, 2013 at 21:45

    Vi må ha litt humor med i bagasjen også-ikkje bare alt er farlig 🙂
    Spesielt likte eg å gå for melkehvit istedet hahahaha-vet ikkje om den hadde gått hjem hos endel av de vi kjenner eller?
    Lykke til Katrine 😉

  11. Katrine

    august 4, 2013 at 20:31

    Nei det var jo det, vi nordmenn er jo ikke kjent for å ha omfavnet bleikfistrenden, her er det spraytan og solarium for alle pengene 😉

    • ~Lin

      august 9, 2013 at 10:13

      😉

  12. Linda M

    august 5, 2013 at 08:57

    Liker best spør og svar spalten best. Da kan jeg få svar på akkurat det jeg lurer på, pluss litt mer :))

    • ~Lin

      august 9, 2013 at 10:15

      ja tror ganske mange får svar på ting der-kanskje ting de ikkje visste de lurte på?
      Og ganske mange leser jo selvom de ikkje kommenterer -det ser vi jo på alle som er innom 🙂

  13. Sigrid

    august 5, 2013 at 17:16

    Jeg liker veldig godt sminketips og produktanbefalninger. Synes også det er kjekt å bli anbefalt filmer, serier og bøker.

    • ~Lin

      august 9, 2013 at 10:16

      Er likssom noe for enhver smak ikkje sant?
      Kommer mer anbefalinger fremover og mer matnyttig tips og info også 😉

  14. Oda Langedal

    august 8, 2013 at 19:12

    Hm… jeg har vel sett alle videoene til Tove, elsker de! Hun er så naturlig og morsom, og har reddet meg fra mange sminkekatastrofer. For noen dager siden så jeg den som handlet om hvordan man kan sminke vekk porer, og jeg kjøpte faktisk Porefessional fra Benefit på feelunique samme dag. Merker faktisk ganske stor forskjell, noe som er en stooor lettelse for meg, ettersom jeg har komplekser for huden min. Så tusen takk for det tipset! I tillegg så likte jeg veldig godt innlegget deres om sminke til sommeren, det var veldig nyttig. For å være helt ærlig så liker jeg egentlig hele iknowthatmagazine.com veldig godt i sin helhet, jeg.

    Når det kommer til produktene så klør jeg i fingrene etter å prøve Face Mist’en, den høres så deilig og forfriskende ut. I tillegg har jeg hørt fra en venn at Ageless Oxygen Mask er veldig god, men den vet jeg ikke om er med i settet. Uansett er dette produkter jeg ville ofret kjæresten min for! (nesten)

    Innlegget er også likt, så nå er det bare å håpe og be på et mirakel! Klem fra en trofast leser

    • ~Lin

      august 9, 2013 at 10:18

      Neste uke har VITA 20 % på hele Emma S serien sånn tilfelle du bor i nærheten av en VITA. Ellers finnes det jo på nettet.
      Både Oxygen Mask og Face Mist er av produktene man kan vinne. Enzym Peel, Oxygen Mask og Tinted kremene er mine favoritter. Ellers liker eg serien i sin helhet veldig godt 🙂

  15. Susanne

    august 11, 2013 at 13:24

    Dere er utrolig flinke her inne, og jeg er glad jeg har dere på facebook også så jeg får med meg mer. Har sett masse på videoene til Tove, og hun er så flink! Liker også veldig godt produkt testene deres, alltid fint å få litt hjelp til å finne bra produkter. Sparer tid og penger på sånt 😉

    • Lin

      august 19, 2013 at 15:34

      Flott Susanne 🙂
      Syns det er så gøy at dere blir engasjert. Ellers ville jo alt vi gjør vært mest for oss selv og det hadde blitt kjedelig 😉

      Lykke til!

  16. Tone

    august 25, 2013 at 06:05

    Liker godt spør og svar spalten jeg 🙂 Også dukker det opp noe i ny og ne som er enda mer spennende 😀 Jeg har likt på fb. Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    • ~Lin

      august 27, 2013 at 22:12

      Så flott! Tone Lykke til 😉

  17. kjerstin

    august 27, 2013 at 19:52

    Likte godt artikkelen om soling 🙂

    Har likt på FB og ønsker meg veldig en
    Tinted krem.

    Mvh

    Kjerstin
    wilak@online.no

    • ~Lin

      august 27, 2013 at 22:16

      Flott Kjerstin det er notert 😉

  18. Pia F

    august 28, 2013 at 06:00

    åhh, det er vanskelig å liste opp hva man liker, det er jo så mange. 🙂 Men generellt liker jeg veldig godt produkttest-artiklene og this-is-my-life-historiene.

    • ~Lin

      august 28, 2013 at 12:03

      hei Pia ja det er mye forskjellig stoff og mange liker litt av alt og noen liker mest av litt.Så derfor er det så kjekt å vite at det finnes noe for alle 😉

  19. Hanna

    august 28, 2013 at 14:45

    Jeg liker veldig godt sminke-tipsene og anbefalingene, mye nyttig info der! 🙂

    • ~Lin

      august 28, 2013 at 20:49

      Supert Hanna det er notert,nå er det ikkje lenge til trekning 🙂

  20. Bente Tovås

    august 30, 2013 at 07:23

    Likt innlegget. Liker http://www.iknowthatmagazine.com/category/makeup/sminkevideo/ masse tips 🙂 Ønsker meg Moistourising Day Cream om jeg er så heldig 🙂

  21. Merete Korsgaard

    august 30, 2013 at 07:54

    Hei 🙂

    Produktanbefalinger og sminketips er helt toppers 🙂
    Ha en riktig fin helg!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

  22. Julie

    august 30, 2013 at 17:16

    Synes det beste er sminke- og hårtipsvideoene 🙂 På emmas.com ønsker jeg meg Ageless eye cream

  23. HildeM - lykkelig med liten

    august 30, 2013 at 19:42

    Har likt innlegget med facebook og jeg elsker innleggene med gode sminketips. Liker også godt å lese om nye produkter og tester av de!

    Krysser finrene!

    Klem

  24. Line Strandli

    august 30, 2013 at 20:28

    Hudpleietips 🙂
    line.strandli@gmail.com

  25. Madeleine

    september 3, 2013 at 17:07

    Hvem vant? 🙂

  26. Lin

    september 3, 2013 at 17:09

    Vet ikkje helt ka som har skjedd med kommentarene her nå igjen,men eg svarte flere av dere i går 😉 Trekning blir denne uken for eg har så mye å gjøre pga sykdom på jobb,men blir flere som vinner og ikkje bare en 🙂

  27. Lin

    september 9, 2013 at 14:24

    Da er 10!!!! heldige vinnere trukket Gratulerer til :

    Marita 🙂
    Ida Lind 🙂
    Monica Karin 🙂
    Ann Jorunn 🙂
    Katrine 🙂
    Oda Langedal:)
    Susanne 🙂
    Bente Tovås 🙂
    Hilde M 🙂
    Line Strandli:)

    Sender dere meg en mail på LinSatori@gmail.com ,de av dere som ikkje hadde mail i kommentaren sin- innen 18 september for å få premien deres,ellers blir en annen på listen veldig glad 🙂

    ~Lin;)

  28. Lin

    september 10, 2013 at 20:09

    De av dere som ikkje vant -det er 20 % på ageless serien til Emma S altså Oxygen mask og Enzympeel og dag og nattkremene samt serum 🙂

  29. Lin