iknowthatmagazine.com

LETTERE FORVIRRA AV SMINKE OG TRENDER?

Yes – da er det onsdag igjen, og DU kan legge igjen dine spørsmål om mote og makeup som du ikke bare får svar på denne søndagen, MEN også kan vinne en stor bag med sminke, rett og slett, hvis din kommentar trekkes som vinneren!

Litt mer info om konkurransen og andre spørsmål/svar finner du HER, HER, HER og HER 🙂

Kanskje er forskjellen på foundation typer forvirrende, eller hvordan bruker man egentlig sommerens trender? Og hva med øyeskygger? DET ER JO SÅ MANGE AV DE! haha 😉

Husk at ingen spørsmål er feil, så det er bare å slå seg løs 🙂

Gleder meg til å lese ukas spm!

Klemmer fra Tove (som er på lykkerus endorfiner etter endelig ha dratt ræva på trening idag! Ergo: forvent masse utropstegn og smileansikt i løpet av dagen!! 😉 )

Comments

comments

Er det noe du burde vite om Tove Eggen, så er det hvor lidenskapelig hun er. Lidenskap er visstnok nøkkelen til livet, jobb, familie, kjærlighet, venner og alt der i mellom. Hun ELSKER jobben sin som makeup-artist, stylist og livsstilsjournalist, og etter 10 år i bransjen (Oslo/London/Barcelona) er hun fortsatt lidenskapelig opptatt av å finne nye måter å formidle mote og sminke. Som tidligere skjønnhetsredaktør i magasinet Woman, makeup-lærer ved 2 makeup-skoler i Oslo og ukentlige mote og skjønnhetsartikler på Klikk Mote og i Det Nye, er Tove opptatt av at leserne skal lære, le og leve godt. Og aldri få dårlig samvittighet!

13 Comments

  1. Marion

    juli 17, 2013 at 16:30

    Bare mineral fundation i pudderform, går det an å «bruke» den som consealer også?

  2. Alba

    juli 17, 2013 at 18:11

    Hva er viktig å tenke på med hensyn til øyensminken når du bruker briller?

  3. Beate

    juli 17, 2013 at 21:55

    Hvordan likte du «sjakkbrikkemascaraen» fra Mac etter å ha tilbrakt kvelden med den? Er alltid på utkikk etter gode vannfaste, så er spent på dommen. 🙂

  4. Anine

    juli 19, 2013 at 21:31

    Hei Tove! Har det noe å si hva slags sjampo man renser sminkekostene med? Jeg brukte en veldig fuktighetsgivende sjampo på pudderkosten min (av geithår) fra Jane Iredale, og da ble kosten kjempemyk i forhold til hva den var da jeg kjøpte den – er det dumt/feil? Ellers har jeg brukt en rens fra Make Up Store, men den renser kanskje ikke like godt?

  5. Marte

    juli 19, 2013 at 23:00

    Hei! Har du nokon tips til å få styr på augevipper som ikkje vil det eg vil? Dei ytterste vippene mine på det eine auget vil ikkje legge seg fint som på det andre, dei sprikar og når eg prøvar å ordne med maskara så bare klumpar det seg. Det hjelp hell ikkje med vippetong, då denne eigentleg bare forverrar situasjonen. Takk 🙂

  6. Anne Silje Olsen

    juli 20, 2013 at 09:28

    Øyenvippene under øyet har fått sin egen mascara fra Clinique nå… men må man ha en sånn? Jeg har tynne lyse øyenvipper under øyet, og sliter med å få mascaraen pen der. Anbefalinger og tips tas i mot med takk!

  7. Julie

    juli 20, 2013 at 14:22

    Hei! Jeg synes alltid lipglossen forsvinner så fort i forhold til leppestift. Er det noe man kan gjøre for å få den til å vare lenger?

  8. Anita

    juli 20, 2013 at 18:12

    Hvordan får jeg øyenskyggen til å sitte slik den skal, uten å stripe seg?

  9. martina

    juli 22, 2013 at 10:43

    Hvordan skjuler jeg mørke ringer under øynene?

  10. Eva Helen

    juli 22, 2013 at 22:53

    Hva er de beste sminkekostene som ikke stikker så mye som Id bareminerals? Bruker Bare Id bareminerals sminke men gruer meg hver gang for å bruke de kostene….sukk

  11. Alba

    juli 28, 2013 at 21:59

    Når skal du ha makeupkurs i Oslo igjen?

    • Tove Eggen

      juli 30, 2013 at 10:13

      Hei Alba! Neste kurs er 17-18 august 🙂 Bare å sende en mail til trine@tonelise.com og hilse fra meg, så sjekker hun om det er plasser ledig 😉 klemmer fra Tove

  12. Pingback: DERE SPURTE OM SMINKE OG MOTE – HER ER SVARENE! - iknowthatmagazine.com