iknowthatmagazine.com

SMINKEVIDEO: PERFEKT SOMMERSMINKE SOM MEGAN FOX

YES! Endelig har datatrøbbel roa seg litt, og heldigvis hadde jeg fortsatt denne sminkevideoen lagret på kameraet 🙂 Den ser litt grønn ut i begynnelsen, haha…don’t know why – men blir bra til slutt…håper jeg!

For en stund siden spurte jeg dere om dere om hvilken av disse to lookene dere ville at jeg skulle gjøre:

sminkelook-iknowthatmagazine

Megan Fox «vant» – Men, Scarlet fikk masse stemmer også…og jeg digger den selv (bortsett fra huden), så mulig jeg gjør en egen versjon på denne også 😉

2013-06-15 19.26.11 2013-06-15 19.26.03-1

På slutten av dagens video er det også en konkurranse for å vinne False Lash Wings Mascara fra L’Oréal Paris – MEN, bare fordi det er latterlig morsomt så har jeg et ekstra bonus spørsmål:

Hva er er det jeg har glemt å påføre, og hvor? Vet ikke om dere ser det, men det er ALT jeg klarer å se og veeeldig typisk meg…haha…

Produkter brukt i video er:

1. Strobe Cream fra MAC

2. Mineralize Foundation fra MAC NC20 (Alternativ for mer dekk – Yves Rocher )

3. Stipling Brush #187 fra MAC

4. Kremconcealer i fargen lys fra Yves Rocher 

5. Duo-fiber kost fra #286 fra MAC

6. Paint Pot i fargen Groundwork fra MAC

7. Eyepencil i fargen Rose Taupe fra Yves Rocher

8. 24 Karak Gold Dust fra Jane Iredale

9. Eye Defining Brush fra Clinique

10. Round O’Clock Waterproof Eyeliner fra Bare Minerals

11. Prep+Prime Translucent Powder fra MAC

12. Falske vipper #20 fra MAC

13. Veluxe Brow Liner fra MAC

14. False Lashes Waterproof Stay Black fra MAC

15. Mineralize Skinfinish Powder – Light Plus fra MAC

16. True Gold fra MAC

17. «Oh, Dear Bronze» shimmer palett fra The Body Shop

18. Face Brush fra Trucco

19. Highlighter fra Makeup Mekka

20. Fan Brush fra Jane Iredale

21. Lip Liner i fargen Subculture fra MAC

22. Lipglass i fargen Impassioned fra MAC

 

sommersminke megan fox iknowthatmagazine tove eggen sminkevideo

Husk å svare på konkurransen i kommentarfeltet under og fortell meg gjerne om du likte..eller IKKE likte denne sminkelooken…it’s ALL relevant…haha..;)

Les mer fra Tove HER!

Comments

comments

Er det noe du burde vite om Tove Eggen, så er det hvor lidenskapelig hun er. Lidenskap er visstnok nøkkelen til livet, jobb, familie, kjærlighet, venner og alt der i mellom. Hun ELSKER jobben sin som makeup-artist, stylist og livsstilsjournalist, og etter 10 år i bransjen (Oslo/London/Barcelona) er hun fortsatt lidenskapelig opptatt av å finne nye måter å formidle mote og sminke. Som tidligere skjønnhetsredaktør i magasinet Woman, makeup-lærer ved 2 makeup-skoler i Oslo og ukentlige mote og skjønnhetsartikler på Klikk Mote og i Det Nye, er Tove opptatt av at leserne skal lære, le og leve godt. Og aldri få dårlig samvittighet!

25 Comments

  1. Anine

    juli 15, 2013 at 11:47

    Kjempefint! Denne looken må jeg prøve meg på engang! Men den Strobe cream’en fra Mac – tetter den huden veldig? Jeg har aldri noen primer av noen slag fordi jeg er så redd for å få kviser av det (derfor jeg heller ikke bruker foundation). Og er den lipglossen til Mac veldig tørr, siden den er så strekt pigmentert?

    Du må gjerne lage flere slike sminkevideoer! 🙂 Også hadde det vært gøy med en sminke/styligvideo til konsert! Jeg skal på min første konsert (med Rihanna), og jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal ta på meg eller hvordan sminke jeg skal ha, så noen forslag ihvertfall, hadde vært fint 🙂

    • Tove Eggen

      juli 16, 2013 at 07:13

      Så god idé! Det skal jeg prøve å få til 🙂 Strobe Cream er ikke spesielt poretettende, men du trenger det heller ikke hvis du prøver å styre unna ansiktsprodukter. Legg heller highlighter i tørr form akkurat der det skal ligge ( http://www.iknowthatmagazine.com/2013/07/10/sa-var-det-denne-highlightern-da/ ) og lipglossen føles ikke tørr, men litt seigere så den skal holde seg lenger 🙂 Klemmer fra Tove

  2. Sonja Durand

    juli 15, 2013 at 19:25

    Du har glemt mascara på det ene øyet?
    Skal ta meg tid til å se skikkelig på denne videoen, slike øyne vil jeg ha!!

    • Sonja Durand

      juli 15, 2013 at 19:26

      Eller vipper, kanskje, siden jeg ikke så først at det er det du har brukt:-)

    • Tove Eggen

      juli 15, 2013 at 19:26

      HAHA – jaa!! Helt riktig!Eller, under det ene øyet, var så opptatt av at jeg ikke liker vannfast maskara og at den så ut som en sjakkbrikke…haha…Gikk sånn hele kvelden og syntes noe var rart på bilder, og da det slo meg var det for sent…hihi. Du vant bonusspørsmålet – masse heder og ære på vei til deg!

  3. Ag

    juli 16, 2013 at 23:58

    Flott video som alltid, og du skal ikkje vere skuffa over å ikkje ligne på Megan, du e jo kjempevakker!!
    Eg ønske meg en video om korleis kombinere brun/bronse og blått på auga. You know.. Syns det e fint 🙂

    • Tove Eggen

      juli 17, 2013 at 10:13

      Nååhhh…you know how to float my boat! haha…Brun, Bronze og blått sier du? Morsomt at jeg filma det I GÅR til iktm da! haha…kommer! 🙂

      • Ag

        juli 17, 2013 at 14:13

        HOHO! I LOVE YOU!

  4. Pingback: KONKURRANSE: VINN FALSE LASH WINGS MASCARA! - iknowthatmagazine.com

  5. Alba

    juli 18, 2013 at 15:02

    Ønsker meg en video som viser hvordan sminke asiatiske øyne.

    • Tove Eggen

      juli 25, 2013 at 11:15

      On my list! 🙂

  6. Marion

    juli 18, 2013 at 15:52

    Kjempefint 🙂 Ønsker en video med Marilyn Monroe look.

    • Tove Eggen

      juli 25, 2013 at 11:16

      åhhh…det er jo så fiiin sminke også! Doing it!

  7. Tonje

    juli 19, 2013 at 05:54

    Stilig! Ansiktet ditt passer til den sminkelooken.

    Jeg kunne tenke meg en sminke- og hårvideo inspirert av karakteren Kate Beckett fra TV-serien Castle. Hun ser alltid så bra ut 🙂

    • Tove Eggen

      juli 25, 2013 at 11:16

      Tusen takk for det! Ok, da må jeg sjekke ut Castle skjønner jeg 🙂

  8. Julie

    juli 20, 2013 at 14:03

    Ønsker meg sminkevideo der sminken ligner på Emma Watsons eller Natalie Portmans!

    • Tove Eggen

      juli 25, 2013 at 11:17

      Natalie Portman…my girl crush! haha…On it! Tenker du forresten sånn Emma ser ut nå?

      • Julie

        august 4, 2013 at 19:50

        Ja, det hadde vært supert!

  9. Ida Lind

    juli 21, 2013 at 05:26

    Så bra video! Denne likte jeg godt. Jeg kunne gjerne tenke meg en video som viser hvordan man sminker seg som hun i Hart of Dixie! Står helt stille her nå- husker ikke hva hun heter, men du vet hvem jeg mener. Har også spilt i the OC er det vel?

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    • Tove Eggen

      juli 25, 2013 at 11:18

      Takk for det! Åja, Rachel Bilson? Hun er veeeldig fin 🙂

  10. Pingback: VINNER AV FALSE LASH WINGS MASCARA! - iknowthatmagazine.com

  11. Camilla

    august 14, 2013 at 21:42

    og mary kate olsen! 😀 åh, det hadde vært nice!

    • Camilla

      august 14, 2013 at 21:43

      Utrolig fin du ble foressten! sminken så jo helt super ut, og ut fra bilde av megan fox så var det jo helt perfekt i mine øyne! Nice!

  12. Eva Helen

    september 8, 2013 at 20:20

    Nydelig !
    Hvilken maskara syns du er best?? Leter meg ihjel….

  13. Pingback: DERE SPURTE OM SMINKE OG MOTE – HER ER SVARENE! - iknowthatmagazine.com