iknowthatmagazine.com

SPØR OM MOTE&MAKEUP FØR SØNDAG – VINN MASSE SMINKE!

For dere som har fulgt bloggen min før, så vet dere at jeg har major issues med å huske hvilken dag det er…SORRY!

Så, onsdagen gikk meg hus forbi denne uka også – men, her kommer i allefall innlegget hvor dere kan spørre om AKKURAT det dere vil om mote og makeup, eller andre ting dere lurer på!

OG – ved å gjøre det, får dere ikke bare svar på funderingene deres, men er også med i trekningen om en hel haug med sminke! 

Posen er fylt med bla annet neglelakker fra YSL, CC Cream fra L’Oréal, leppestifter i alskens farger, øyeskygger, kajaler, bronzer...ja…masse, masse sommersnadder rett og slett…

Så – er det noe du lurer på, så har du sjansen her og de følgende onsdagene i Juli. Husk at jo flere ganger du er med, jo større en sjanser til at ditt navn blir trukket ut siden vi bruker random.org til å trekke vinneren for oss 🙂

Forrige uke hadde dere veeeldig bra og mange spørsmål, så ta gjerne en titt HER for å se om noen har spurt om akkurat det samme som du lurer på. Svarene fra forrige uke finner du HER og HER.

LEGG IGJEN KOMMENTAR UNDER MED DITT SPØRSMÅL – AND LET THE GAMES BEGIN!

Er det noe du burde vite om Tove Eggen, så er det hvor lidenskapelig hun er. Lidenskap er visstnok nøkkelen til livet, jobb, familie, kjærlighet, venner og alt der i mellom. Hun ELSKER jobben sin som makeup-artist, stylist og livsstilsjournalist, og etter 10 år i bransjen (Oslo/London/Barcelona) er hun fortsatt lidenskapelig opptatt av å finne nye måter å formidle mote og sminke. Som tidligere skjønnhetsredaktør i magasinet Woman, makeup-lærer ved 2 makeup-skoler i Oslo og ukentlige mote og skjønnhetsartikler på Klikk Mote og i Det Nye, er Tove opptatt av at leserne skal lære, le og leve godt. Og aldri få dårlig samvittighet!

23 Comments

  1. Anne M

    July 11, 2013 at 21:05

    Hva med høstmoten i år, hva slags trender kommer?
    Kommer du til å lage en DIY kanskje…?

  2. Linda M

    July 12, 2013 at 08:28

    Bruker kun matt pudder, mascara og lipsyl som hverdagssminke. Har du noen tips til hvordan en kan bi litt mer fresh på jobb uten å se så sminket ut, og uten at det tar så lang tid på badet? Tusen takk for flott spalte, og du er og en inspirasjon slik at jeg tør å prøve nye ting(les:klær).

  3. Alba

    July 12, 2013 at 10:30

    Hvilke 10 produkter er et must å ha i sminkepungen?

  4. Annie

    July 12, 2013 at 13:54

    Heihei!

    Jeg er, som deg, str 46-48, men 15 cm lavere. Jeg sliter med å finne kjoler som sitter fint over bryst/mage, jeg har en d-cup, men enda større mage.. :/ Bred rygg i tillegg.
    Har du noen gode, konkrete tips? Empiresnitt funker bare IKKE, da ser jeg gravid ut.

  5. anette

    July 12, 2013 at 16:55

    Hei! Lure på om du veit en knall plass til å få fine bikiniar til dei som er litt større over brysta?? Har 75H, og det er seriøst umulig å finne noke som både passa og ser bra ut synst eg.. har sjekka change og netty! Pluss alle dei vanlege plassane lindex, cubus…osv. og ellos. Hjeeelp meeg! Haha..

  6. Madeleine

    July 12, 2013 at 23:12

    Hei Tove! Har du noe erfaring med produktene til Make Up Store? Er det noe de er spesielt kjent for/gode på?

  7. Sarah Y

    July 13, 2013 at 11:10

    Hei

    Er det bra for huden å ha prøvd flere foundatuion.? Jeg har flere merker fra Mac, max factor, makeup for ever, maybelin, guerlain osv….. Jeg varer hverdag. Jeg lurer på er det lurt å ha en fast og er det skadelig?

  8. Karin

    July 13, 2013 at 20:12

    Hei, eg hadde eit spørsmål i forje veke ang foundation til kombinasjons hud og fekk anbefalt Clinique moister sugar. Lure no på om den vil gjevne ut hud tonen?dekker den godt? Er lit ujevn i fargen, lit raud rundt naso og får let raudhet etter kviser/ urenheter.

  9. Karin

    July 13, 2013 at 20:16

    Har du ein god primer til under øye å anbefale som jevnet ut linjer?

  10. Julie

    July 14, 2013 at 18:20

    Kjære Tove. Jeg vil først si at jeg elsker bloggestilen din, det er så fint at du deler ut selvtillit i øst og vest i hvert innlegg ♥ Jeg lurer på om du kan skrive litt om smarte måter å sminke bort mørke pigmentflekker, arr etter urenheter som er blitt mørke og mørke hår i ansiktet som er så korte at de ikke kan vokses bort eller nappes ut?

  11. Guri

    July 15, 2013 at 09:11

    Hei Tove 🙂

    Jeg har et spørsmål: Hvilke pudderfoundations anbefaler du til voksen hud (altså en hud med både porer og linjer)

    Jeg ønsker så gjerne å finne en foundation i “tørrform” som funker for min hud, siden jeg har kombinasjonshud og sliter litt med å få flytende foundations som er matte nok og som i tillegg ikke legger seg i linjene. Siden jeg da likevel på pudre over for å sette flytende foundation, tenkte jeg det ville være enklere med en i allerede fast form. Spare seg for ett steg liksom 🙂

    Finnes det noe å anbefale her?

    Takknemlig for svar 🙂

  12. Karin

    July 18, 2013 at 06:46

    Hei,
    Jeg skal legge min egen brudesminke (har sett din video – takk!), og har alt klart – bortsett fra pudderet..
    Jeg har umulig hud: veldig sensitiv og tørr, OG utsatt for acne, på tross av at jeg er over 30 år nå.
    Jeg har valgt Giorgio Armani luminous (eller hva den heter) til foundation, og er veldig fornøyd med den. Men pudderet?.. Jeg har glominerals perfecting powder liggende i skapet og har lyst til å bruke det.
    -Er bare litt bekymra siden det er mineralpudder, med tanke på lysreflektering. Vil det funke på bilder??….
    🙂

  13. Eva Helen

    August 7, 2013 at 15:30

    Hvilken sminke koster/merke liker du best til mineralsminke? Jeg elsker Baremineral, men kostene som fulgte med i kittet stikker og føles ikke godt på huden min som er veldig følsom.

    Klem Fra Eva Helen

    • Tove Eggen

      August 8, 2013 at 17:26

      Til Bare Mineral bruker jeg kun Kabuki kosten, som er genial til å smelte pulveret godt. Kostene er litt harde, men vask de i litt balsam så mykner de litt. Pass på å få balsam og vann kun på hårene og ikke på skaftet, og klem vannet godt ut når du skyller, men ikke vær for hardhendt eller klem imot hårene 🙂