iknowthatmagazine.com

MAN MÅ BY PÅ SEG SELV!

I dag gjorde jeg en bikinisak for kamille.no, og lo’and behold – jeg brukte meg selv foran kamera (unngår ordet modell her ja, haha).

Og man skal da by på seg selv! Etter årevis med fotoshooting med fantastiske modeller og crew, er det litt greit å vise hvordan det egentlig fungerer in real life også!

Og, for å være ærlig – blir jeg rørt over kommentarene fra lesere som endelig lover å tørre å bruke bikini med stolthet; finnes ikke noe bedre enn det. IT WORKED! 🙂

Så – ta gjerne turen til kamille.no for å sjekke ut hele saken og hurra for bikini for alle!

Klemmer fra Tove

PS: Kappahl har virkelig naila bikini denne sommer’n – imponert rett og slett!

 

Comments

comments

Er det noe du burde vite om Tove Eggen, så er det hvor lidenskapelig hun er. Lidenskap er visstnok nøkkelen til livet, jobb, familie, kjærlighet, venner og alt der i mellom. Hun ELSKER jobben sin som makeup-artist, stylist og livsstilsjournalist, og etter 10 år i bransjen (Oslo/London/Barcelona) er hun fortsatt lidenskapelig opptatt av å finne nye måter å formidle mote og sminke. Som tidligere skjønnhetsredaktør i magasinet Woman, makeup-lærer ved 2 makeup-skoler i Oslo og ukentlige mote og skjønnhetsartikler på Klikk Mote og i Det Nye, er Tove opptatt av at leserne skal lære, le og leve godt. Og aldri få dårlig samvittighet!

17 Comments

  1. Lin

    juni 21, 2013 at 20:50

    Tøffe vakre du!!! <3<3<3

    • Tove Eggen

      juni 22, 2013 at 10:51

      Takker og bukker <3

  2. Sonja Durand

    juni 21, 2013 at 21:44

    Synes det er såå fint å se ei nydelig dame med former!

    • Tove Eggen

      juni 22, 2013 at 10:51

      Tusen takk, Sonja! <3

  3. Caroline

    juni 22, 2013 at 07:47

    Du er flott!

    • Tove Eggen

      juni 22, 2013 at 10:51

      Tusen takk for det, Caroline! <3

  4. silje

    juni 22, 2013 at 09:19

    Du er bare heelt rå Tove!

    • Tove Eggen

      juni 22, 2013 at 10:52

      Haha, I try! Takk Silje <3

  5. Melissa

    juni 22, 2013 at 11:37

    Okay, you look AMAZING! Den cut-out badedrakt er bare helt rå!

    Bare for å dele kan jeg røpe at denne har jeg kjøpt selv:

    http://www.swimsuitsforall.com/Swim-Sexy-Bandeau-One-Piece-with-Strip-Inserts?p=4390

    Og planen er at jeg skal også ta en fotoshoot på stranden i Barcelona jeg og (hihi!) siden jeg reise dit snart! :)))

    • Lin

      juni 22, 2013 at 18:49

      OMG Melissa du VET vi skal se de bildene sant? 😉

    • Tove Eggen

      juli 13, 2013 at 11:49

      Veeeeldig fin! Når reiser du? Husk å sol deg litt i bikini først, så du ikke sitter igjen med sidebar-skille..haha! Love it!

  6. Marita

    juni 22, 2013 at 17:14

    Tøffeste jeg vet om! Og all that utseendemessig 😀

  7. Pingback: UVENTET STØTTE FRA THINSPIRATION-BLOGG - iknowthatmagazine.com

  8. Pingback: SVAR: PRIMER, HØSTMOTE, NATURLIG JOBBSMINKE ++ - iknowthatmagazine.com

  9. Pingback: FANCY MAKEUP OG NY NEGLEFAVORITT! YEAH! - iknowthatmagazine.com

  10. Pingback: MAN MÅ BY PÅ SEG SELV VOLUM II – UNDERTØY! - iknowthatmagazine.com

  11. Pingback: ET ÅPENT BREV OM 2013 - iknowthatmagazine.com