iknowthatmagazine.com

DAGENS OUTFIT: Big City Ghetto-fab! (Helt cellulitt-fritt som alltid…)

Hva? Ikke hørt det ordtaket før? Well – now you have!

Big City Ghetto-fab får man når white-trash (les: korte shorts) møter luksuriøst materiale (les: slangeprint).

Når antrekket like gjerne kunne hengt foran kiosken på hjørnet en heit sommerdag, som i loungsofaen på strandbaren i St. Tropez.

dagens outfit Tove iknowthatmagazine Barcelona detalje

Der har du meg!

Så denne tok jeg med meg til Sagrada Famila rett og slett. Vi kom ikke inn da…nei, nei – ikke fordi shortsen var farlig nærme slutty, men fordi det var en time kø og mat/øl med utsikt over kirka føltes som en mye bedre idé!

dagens outfit Tove iknowthatmagazine BarcelonaNok babbel, mer fakta:

Nye fab shorts fra Primark – høye i livet og holder bilringen inne, det kan jeg godt like! Sammen med mitt (faktisk) aller første plagg med slangeprint…i mitt liv, er jeg ganske sikker på, and I loves it! (Fra Lindex) Ballerinasko (som har fått kjørt seg mye i frysern denne våren) også fra Primark og gode gamle ghetto-veska mi fra H&M back in the day. Solbriller fra Asos, som virkelig er den beste sminken om dagen!

Beklager at det ser ut som om kameraet til pappa (som tok bildene) gjør at det ser ut som om jeg har cellulitter! haha – det har jeg jo da ikke, man går da ikke rundt som en dame i sin beste alder med cellulitter må vite…da kunne jeg jo ikke vært med på bikinisesongen! 😉

  Jeg fant ikke alle plaggene på nett, så jeg plukka ut litt alternativer til dere istede – men brillene er de samme!

SHOPPINGGUIDE

(Klikk på adlinks under bildene for mer info)

 

Comments

comments

Er det noe du burde vite om Tove Eggen, så er det hvor lidenskapelig hun er. Lidenskap er visstnok nøkkelen til livet, jobb, familie, kjærlighet, venner og alt der i mellom. Hun ELSKER jobben sin som makeup-artist, stylist og livsstilsjournalist, og etter 10 år i bransjen (Oslo/London/Barcelona) er hun fortsatt lidenskapelig opptatt av å finne nye måter å formidle mote og sminke. Som tidligere skjønnhetsredaktør i magasinet Woman, makeup-lærer ved 2 makeup-skoler i Oslo og ukentlige mote og skjønnhetsartikler på Klikk Mote og i Det Nye, er Tove opptatt av at leserne skal lære, le og leve godt. Og aldri få dårlig samvittighet!

14 Comments

  1. Lin

    juni 11, 2013 at 13:38

    neiiiiiiiiiii ingen har cellulitter haha forresten visste du det finnes 3 typer? 2 kan fjernes og en vel…….nope haha
    herlighet alt de forsker på

    vet ikkje om du ser ut som en innfødt,men du ser hvertfall ut som om det er sommer !!

    • Tove Eggen

      juni 11, 2013 at 13:50

      2 kan FJERNES??? Vel – da venter jeg i spenningen på DEN artikkelen fra deg! haha 🙂 Klemmer fra Tove

  2. Melissa

    juni 11, 2013 at 17:24

    Har aldri prøvd noe med slangeprint, men det så veldig kult ut!

    Shortsen var kjempe kult også! Glede meg å sjekke ut Primark snart 😉

    Shorts er en ting som jeg synes er veldig kult men ikke alltid lett å finne i store størrelser. Litt skuffende det som Lindex og H&M hadde å byr på når det gjelder shorts i år. ASOS derimot hadde en del, men er alltid litt skeptisk å kjøpe derifra, for det er så sjeldent det passer….damn it!

    • Tove Eggen

      juni 11, 2013 at 20:32

      Takke og bukker, Meliss! Shorts fra Primark er topp – men Asos Curve funker jo også veldig bra, eller? Lindex og Kappahl har jeg flere shortser fra i år – skal vise de i et innlegg snart! De er litt lange, som er usexy, MEN bare å brette opp 😉 Klemmer fra Tove

  3. Beate

    juni 11, 2013 at 20:40

    Nice outfit 🙂

    Fikk min første bestilling fra asos i går. Tok bare 5 dager fra jeg bestilte og da var det helg i mellom også. Kommer nok til å bestille mer derfra. Takk for tips om super nettbutikk!

    • Tove Eggen

      juni 12, 2013 at 17:46

      ohh, hva gikk du for? Ja – er de ikke villt raske? Fikk helt sjokk jeg første gang jeg bestilte! Hvordan gikk det med toll da? Klemmer fra Tove

      • Beate

        juni 12, 2013 at 17:58

        Kjøpte baseballjakken. Den kostet ca 202 kr så jeg unngikk tollen 🙂
        Ser at mange plagg er så billig at man kommer godt ut selv om man må betale toll. Det kan man like 😀 YR derimot tror jeg har glemt meg :/ *utolmodig*

        • Tove Eggen

          juni 12, 2013 at 18:01

          Nice! Kanskje de er opptatt med å grave opp jorda til alle trærne de helt sikkert må plante nå! haha (også kommer det fra Franriket da…you know how THOSE people are…!) Var selv på Yves Rocher i dag…tør ikke si hvor mye jeg brukte (196euro)…innlegg om akkurat det kommer! haha, men serr – send de en mail hvis det tar lang tid da, bedre å gjøre det for tidelig enn å vente for lenge. Veldig bra kundeservice! Klemmer fra Tove

  4. Marita

    juni 12, 2013 at 06:29

    Jadda, da satt jeg her i går og nesten kvelte meg selv.. Satt med en stk spiseskje med kokosolje i munnen (som jeg lot munnen få varme opp selv.. Not anbefalt..) og rinset rundt til den store gullmedalje OG leste denne artikkelen OG lakket negler. Multitasking på høyt nivå. Fikk litt latterkick (lættis – sier man det lengre forresten, eller er det «ut»..?) og for å unngå å svelge ondskapen (for en skulle ikke svelge «rinsen»..) endte det i teen min. Nam. Men et sted måtte det jo spyttes ut før panikkhostinga satte inn. Neglelakk måtte tas av fra negler og litt fra gulvet. Takkers alikevel for funny artikkel, overlevde jo og fikk en god latter av artikkelen 🙂 – Og en takk for olje»vask» av munnen greia di – den kommer om jeg ser noen ûber-fantastiske resultater 😛 Klem, Marita
    (PS: Har en stk ektemann hjemme som blir mer og mer stille og forundret over «all the crazy shit» jeg bare må teste.. Det er noen priceless uttrykk på ham for tiden).

    • Tove Eggen

      juni 12, 2013 at 17:49

      Haha, LOVE! og ja, seff sier man fortsatt lættis (og seff for den sags skyld!) haha – uff, ja tror jeg var litt for streng med at man ikke skulle svelge, ville bare ikke at folk skulle tro man skulle svelge alt! Men er ikke krise at litt kommer ned altså, magen tåler faktisk hele greie! Men best å få det ut…haha…jeg skal teste maaasse crazy shit fremover for kamille.no (herregud som jeg byr på meg sjæl) så det er bare å be mannen…manne seg opp! (ahh, så fikk jeg brukt litt ordspill i dag også, nice..) Klemmer fra Tove

  5. Marita

    juni 12, 2013 at 06:33

    PS #2: You look fab by the way – ikke en dag over 24 😉 Jeg ble 29 i år – for 2.gang 😛

    • Tove Eggen

      juni 12, 2013 at 17:50

      haha, har hørt at jeg kommer til å bli 29 en del år fremover ja! Takker og bukker 😉

  6. Martine

    juni 12, 2013 at 08:00

    Herregud så lange bein du har! Ah, nydelige! 🙂

    • Tove Eggen

      juni 12, 2013 at 17:50

      Ja, noe må jo holde oppe denna kroppen! haha, takk takk si 🙂 Klemmer fra Tove