iknowthatmagazine.com

SMINKEVIDEO: Dramatisk Vårsminke – Ja, det er lov!

Er det bare jeg som drar fram sarte lilla- og rosatoner på våren? Kanskje fordi de komplimenterer den ellers ganske likbleike kroppen og drar frem litt farge igjen?

Men jeg kan også få litt nok av altfor sukkersøte lollipop-looker, så denne røffa jeg litt til med både flytende eyeliner og kajal – oh yeah!

TOVE EGGEN IKNOWTHATMAGAZINE SMINKEVIDEO VÅRSMINKE MED EYELINER detaljer

Ellers gjør genseren som jeg har brukt i hjæl fra Mads Nørgaard, at det ser ut som om jeg har hår på brøstet! Bare det er videoen vel verdt…haha…

Øyeskyggene jeg bruker er fra Bare Minerals, og siden jeg har to (og man trenger virkelig ikke to av akkurat samme øyeskygge kit – får være måte på) så skal jeg selvfølgelig gi bort ett til en av dere lesere!

Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar og fortelle meg hvordan DU ville brukt disse øyeskyggene selv 🙂 Lett? Åh ja – her på iknowthatmagazine.com liker vi ikke å komplisere ting!

 

SNURR FILM! (husk å skru opp verktøyhjulet for bedre kavlitet)

PRODDUKTENE JEG BRUKTE:

TOVE EGGEN IKNOWTHATMAGAZINE SMINKEVIDEO VÅRSMINKE MED EYELINER steg

HUD

Amazing Base Loose fra Jane Iredale

Amazing Base Pressed fra Jane Iredale

D2O Hydration Spray fra Jane Iredale

Ready Bronze i fargen The Skinny Dip fra Bare Minerals

Barely Rose Blush fra Jane Iredale

ØYNE

Ready Eyeshado i fargene The Inspiration fra Bare Minerals

Powerpoint Eye Pencil i fargen Bordeauxline fra MAC

Super Liner Perfect Slim fra L’Oréal Paris

Eye Kohl i fargen Smolder fra MAC

TOVE EGGEN IKNOWTHATMAGAZINE SMINKEVIDEO VÅRSMINKE MED EYELINER

 

LEPPER

Aqua Lip Liner i fargen 15C fra Make Up For Ever

BRYN

Color Le Riche Le Sourcil i fargen Deep Brown fra L’Oréal Paris

 

 Husk at det bare er å droppe produkter for en mildere look!

Så hva syns dere? Noe dere kunne brukt selv? Rop ut hvis du har spørsmål om looken!

 

 

 

Les mer om Tove HER!

Comments

comments

Er det noe du burde vite om Tove Eggen, så er det hvor lidenskapelig hun er. Lidenskap er visstnok nøkkelen til livet, jobb, familie, kjærlighet, venner og alt der i mellom. Hun ELSKER jobben sin som makeup-artist, stylist og livsstilsjournalist, og etter 10 år i bransjen (Oslo/London/Barcelona) er hun fortsatt lidenskapelig opptatt av å finne nye måter å formidle mote og sminke. Som tidligere skjønnhetsredaktør i magasinet Woman, makeup-lærer ved 2 makeup-skoler i Oslo og ukentlige mote og skjønnhetsartikler på Klikk Mote og i Det Nye, er Tove opptatt av at leserne skal lære, le og leve godt. Og aldri få dårlig samvittighet!

24 Comments

  1. Beate

    mai 31, 2013 at 05:58

    Det ble kjempefint 🙂
    Jeg vil vinne rett og slett fordi jeg trenger mer sminke til å eksperimentere på alle de fine videoene du har lagt ut! Og så elsker jeg lilla da 🙂

    Ha en fin dag.

  2. Annelen Kvam

    mai 31, 2013 at 08:53

    Jeg tror jeg ville lagt/jobbet opp en litt mer intens farge på lokket også lagt en sort cateye liner på øverste lokk, og litt skygge under øyet langs vippene. Men ikke mye. Litt rocka seff, for det liker jeg best. Og det kan brukes til både hverdag og fest:D Likte fargene:)

  3. Sonja Durand

    mai 31, 2013 at 09:08

    Å så kult å sote med lille liner, har en liggende, skal prøves pronto! For jeg skal henge i Oslo i morgen, høre på musikk, grille og ta litt vin (hysj…), så da må jeg jo ha en fabulous sommer sminke:-) Må jobbe litt med teknikken da, kjenner jeg, når jeg ser deg gjøre det så enkelt:-)

  4. Anine

    mai 31, 2013 at 10:04

    Kjempefin sminkevideo! Denne looken hadde jo vært veldig fin når man er gjest i sommerbryllup, med de lyse tonene sammen med de litt skarpere øyne 🙂
    Jeg vil vinne fordi jeg ønsker meg en mineraløyenskygge og tønsker meg en lilla øyenskygge til de brune øynene mine, også selvfølgelig fordi jeg ønsker å prøve ut denne looken 🙂

  5. Maria Kristiansen

    mai 31, 2013 at 10:24

    Elsker å bruke lilla på øynene. 🙂 Ville brukt den øysenskyggen hvor som helst. Jobb, fritid, ferie.. Ha en fortsatt fin dag. 🙂

  6. Maria T.R

    mai 31, 2013 at 14:43

    Nais :-))) Skal prøve meg på denne looken i morgen da jeg skal på jentefest !!! OG lilla øyeskygge er perfekt til brune øyne. Dessuten trenger jeg å øve meg på det å legge øyeskygge (ikke god på det ennå…) så derfor synes jeg det ville vært perfekt å få denne i posten 🙂
    Fin helg til deg !

  7. Linda

    mai 31, 2013 at 15:46

    måtte jo prøve å kopiere looken din, tenker jeg. Har knapt brukt øyenskygge på 10 år, så her er det store mangler i verktøyskassa 😉

  8. Marion

    mai 31, 2013 at 17:18

    Åh så fint 🙂 Jeg ønsker å få den øyenskyggen fordi jeg digger bareminerals og deg 🙂 ville brukt disse fargene både til hverdags og fest. Lilla liner…må ha! Sender bilde om jeg vinner :))

  9. Renate

    mai 31, 2013 at 17:38

    Jeg ville brukt den akkurat som deg for å være sikker på å bli superfin!lilla er fint året rundt:-)

  10. Bente

    mai 31, 2013 at 19:05

    Denne øyenskyggen vil jeg ta med meg til syden i september, for å kunne lage en sota look uten at det blir for sort 🙂

  11. dajana

    mai 31, 2013 at 19:09

    du er flink Tove <3

  12. Marie Døssland

    mai 31, 2013 at 19:27

    Så kult med lilla! Denne looken vil jeg prøve når jeg skal ut i morgen, men da jeg ikke har lilla skygge, må det bli med brun/bronse øyeskygge i første omgang. Digger eyelineren!!

  13. Karin

    mai 31, 2013 at 21:00

    Hei, veldig fin sminkevideo:) men lure på kor du legger ut sminkevideoer? Har følgt deg på klikk.no men legger du ut andre plasser og?

  14. Sarah Y.

    juni 1, 2013 at 02:02

    Jeg vil vinne for da ka jeg bruke den i min 5 års jubileum og der er mim favoritt farge. Du er veldig søt når di sminket deg ferdig. Jeg har lært mye av dine teknikker

  15. marita

    juni 1, 2013 at 13:51

    Very nice! Jeg er også veeeldig bleik, har en herlig hvitfarge som går mot rosa/lilla-ish på vinteren, så har alltid trodd at lilla og rosa er noe jeg må holde meg vekke fra. Så feil kan man ta, du ser jo SÅ smashing ut med denne fargepaletten 😀 Og du har jo fått meg på så mye annen sminke også – nirvana når det gjaldt hudfarge og mineralsminke, buffe ID, hvorfor fortalte ingen av selgerne dette lissom.. Jeg hadde digget sminken du skal gi bort 🙂

  16. Ag

    juni 1, 2013 at 20:46

    Eg tar en sånn en! Nydelig look, Tove!

  17. Ag

    juni 1, 2013 at 21:01

    No har eg sett videoen og den augesminka der var bare nydelig.. So den skal eg prøve meg på imorgo. Sliter med å få til den fine vippen med våtlineren, må vel bare øve meir. Ofte blir den eine perfekt og den andre rævva. Jaja, øving gjer maestro!

  18. Marie

    juni 1, 2013 at 21:16

    Utrolig fint som alltid! 🙂
    Tror faktisk ikke jeg ville gjort noe annerledes med looken. Jeg liker lillaish og brunish øyenskygge da jeg har grønn øyenfarge 🙂 Nå er sommern rett runt hjørnet så da hadde det vært supert å se flott ut med mineralsminke! Stå på videre med de gode videoene dine! 🙂

  19. Julie

    juni 1, 2013 at 21:27

    Først vil jeg si;Fått masse inspirasjon av deg både av sminken og klærtips du har lagt ut. Keep going!:) Men jeg ville ha brukt denne skyggen som en dagsminke på jobb og rocka den opp når jeg skal ut med jentene. Krysser sminkekostene for at sminkepungen og jeg vinner denne:))

  20. Beate

    juni 1, 2013 at 21:34

    Kjempefin look, ville definitivt brukt den på jentefest! 😀

  21. Susann Widjegaard

    juni 2, 2013 at 14:48

    Hei! Jeg ville brukt denne looken akkurat som den er, men uten den lange cat-eye lineren. Rett og slett fordi jeg ikke får det til! Det virker som om øynene mine ikke helt passer til det?

  22. Pingback: VINNER AV KONKURRANSE OG: Hvilken sminkelook vil dere se NEXT? - iknowthatmagazine.com

  23. Maria Terzan

    juni 12, 2013 at 07:03

    wow! 🙂 Det der er jeg ikke flink på…gleder meg til flere «how to» videoer og innlegg 🙂

  24. Maria Terzan